SF Anytime reviews

SF Anytime reviews

4.6

Næsten fejlfrit

Må sige at jeg ikke kan nikke genkendende til de dårlige anmeldelser???
Jeg har brugt tjenesten nogle gange nu og oplever kun småfejl med manglende undertekster indimellem som meget gerne må blive rettet. I sjældne tilfælde mister jeg forbindelsen og skal starte filmen forfra og spole frem men det ved jeg ikke om mere skyldes netforbindelsen til mit tv.
Jeg er godt tilfreds især hvis tekst problemet bliver bedre:)

Ingen refundering ved fejl

Har nu to gange oplevet at blive trukket penge for film der IKKE har virket.

Første gang skrev jeg til kundeservice uden at få svar - dog virkede filmen lidt senere hvor jeg kunne se den.

Anden gang den bare kom med fejlmeddelse har jeg ikke haft tid til at tjekke om filmen var ok senere - kundeservice svarer ikke. Jeg skrev selvfølgelig jeg ville have pengene tilbage nu når filmen ikke virkede på købstidspunkt. Har ikke hørt fra dem.

Gå langt udenom det fuskerselskab.

Ekstrem dårlig

Når jeg prøver at logge på sf anytime over mit smart tv, har jeg ingen mulighed for at oprette en bruger. Efter jeg så fik lavet mig en bruger på min iPad, ville jeg prøve at leje en film over mit tv. Det gik godt indtil jeg skulle angive mine kortoplysninger. Dette kunne jeg dog hverken komme til over TVet eller iPaden. Det er for ringe. Sf anytime må vente, til de engang for udviklet en brugervenlig betjening og får styr på deres kaos.

Dårlig dårlig dårlig

Har forsøgt at leje en film gennem SF anytime på vores smart TV - og sikke en oplevelse. For det første er app'en MEGET tung og arbejde med på smartTV - den burde shines noget op.
Vi "købte" en lejefilm - og først var kvaliteten dårlig!!! Så kunne man vælge mellem "god/bedre/bedst" men uanset hvilken kvalitet man valgte blev det lige dårligt. Dernæst skulle vi så vælge undertekster - og så kunne man så KUN få norske undertekster?? Dette stod der ikke noget om, da vi lejede filmen?? Elendigheden vil ingen ende tage - hvis man så valgte norske undertekster, så virkede den slet ikke - der stod bare det samme hele tiden... :-( 39 kr lige ud i ingenting med mindre SF Anytime giver mig pengene tilbage...

Det virker som regel, men er svært at finde ud af.

Kræver lang tid at finde ud af. Hver gang man har købt en film skal man loge af og på igen for at få filmen til af virke. hjælp kan du godt glemme, der er ikke noget.

Kræver tålmodighed men er ikke helt håbløst

Har fredagaften forsøgt at leje "The Dark Knight Rises" ved SF Anytime.

Jeg får intet andet end fejlkoder kastet i ansigtet når jeg forsøger at se filmen og jeg kan hverken tilgå filmen via min pc eller mit tv.

Har sendt en e-mail til kundeservice, uden at få svar selv om der der står de er tilstede , der er heller ikke meget held mht. at kontakte kundeservice via telefon, deres kundeservice via chat, har nu ventet på i over en time og er endeligt kommet igennem, hvorefter de har tilbudt at sende pengene tilbage.

Stadig en jævnt irriterende oplevelse når man lige havde glædet sig til at se en film.

The best Video On Demand site available in Denmark!

Never had any problem whatsoever, just wish they had more movies. Alternatively you can use filmstriben.dk :-)

Viser film i HD upåklageligt

Kan slet ikke genkende den kritik der fremstår her på Trustpilot. For det første er det billigere at leje film her end over TV via TDC. Og jeg har streamet film i HD uden problemer.

2 film - ingen problemer

Har foreløbigt set 2 film på min Panasonic G30 skærm gennem appen på Viera Connect og jeg har ikke en finger at udsætte på SF Anytime.

Da jeg fik 5 gratis film ved køb af skærm har jeg endnu ikke betalt en krone, men hvis de resterende film fungerer lige så godt ville jeg have det fint med at leje her.

Talentløst,håbløst,amatør

Det er utroligt at nogen kan finde på at levere sådan et ufærdigt,og elendigt produkt, der er jo intet der virker her, i skulle ikke engang ha en stjerne, det må i da kunne gøre bedre man spilder sin tid med det her, har siddet en hel aften for at blive logget ind,links virker ikke men har da heldigvis ikke brugt penge på det her! hvad er formålet at kunderne skal spilde deres tid ?

Den mest elendige internet hjemmeside nogensinde

Brug aldrig denne webstore, det ville ikke være fair for de mange gode tilbud på nettet, der rent faktisk går op i deres kunder. Det tager cirka en halv til en hel time, plus hundredevis af mailkontoer, at leje én enkelt film, som selvfølgelig hele tiden hakker, og skal "re-renderes". Deres hjemmeside er noget være bras, BRUG DEM IKKE.

Chat og helpdisk fungerer overhovedet ikke

Forsøgte igår med Chat fordi jeg ikke kunne få den til at gemme ændinger i min bruger profil.
Efter at have ventet ca 30 min på chat, valgte jeg at sende en mail. Har så ikke fået svar endnu. Efter at have set de andre bedømmelser tror jeg bare jeg lukker min konto.
1 stjerne er det mindste man kan give, men jeg ved ikke hvad de skal have den for.

Hakkende afspilning og håbløs support

Tredje gang var ikke lige lykkens gang med SF Anytime - og der bliver nok ikke nogen 4 gang. Har to gange tidligere set film på Panasonic TV fra SF Anytime, hvor alt har virket fint og uden problemer med afspilningen. I går aftes fik vi så kun 15 min af en film før det hakkede så meget og konstant, at vi måtte opgive - ellers havde vi siddet der endnu.

Skrev til supporten og klagede. Har nu netop modtaget den tredje mail fra SF Anytime, hvor den tredje supporter spørger om noget, som jeg allerede har forklaret dem. Fuldstændig håbløst. Håber, at deres support er ment som en spøg og at de sidder og morer sig. Hvis det menes seriøst, så har det firma et alvorligt problem.

Udemærket VOD tjeneste

Til at starte med bandede jeg SF Anytime app langt væk, da den ikke fungerede til Samsung Blu-ray/HDD afspiller (BD-D8200N)....men efter laaaang tids venten kom opdateringen af app'en der fik den til at virke. Siden da har vi haft lånt ca. 4-5 film uden problemer - afspilningen har fungeret flydende med vores forbindelse på 4Mbit.

Eneste ulempe ved servicen er umiddelbart at der er noget langt mellem de "gode" og nye film. Derudover savner jeg at der ved børnefilm er angivet om det er med eller uden dansk tale - enten i titlen eller i beskrivelsen.

hmm det var den søndag eftermiddag

jeg kan godt betale for filmen på mit tv--- men den kommer aldrig til mit tv!! jeg kan også godt betale den igen over pc ,den er nemlig ikke reg. på min SF-konto -- men stadig ikke se den på tv kun på pc og kaffe og oste-mad sammen med ungerne foran pc'en søndag eftermiddag hmm nej vel! den er forresten trukket 2 gange på min konto... det er sku for indviklet og der er skal satme held til hvis man skal se en film...

Manglende information

Svært at finde ud af hvorvidt ens bruger, ved registrering er aktiveret, da der ikke kommer nogen bekræftende besked, men siden i stedet bare opdateres.
Dårlig interface på siden, knapper der enten ikke virker, eller ikke virker som de skal.
Ved betalingen opstod der en fejl, men der var ingen information om hvad denne fejl bestod i, ej heller om købet var blevet gennemført.

Dårlig kundeservice

Det var svært at få undertekster til at virke i Windows Vista, men det lykkedes. De tog 5 kr. mere, end det der stod da jeg indtastede mit kortnummer, det er åbenbart et "gebyr". Deres kundeservice svarer ikke, når man spører, hvorfor de tager ekstra gebyr.

Is SF Anytime your company?

Visit SF Anytime

SF Anytime is in category: Movie Streaming