SF reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Alltid bra service, men smutsigt

SF ger alltid bra service, men det är ofta smutsigt.

Filmfantaster

Hemsidan kan ibland vara lite krånglig men får man sitta och klicka en stund lyckas man nästan alltid hitta vad man letar efter. Just biotider och filmer som spelas är lätt att hitta, bara man kommer ihåg att välja VART man vill se denna bio (jag är alltid i Gävle, men det är förinställt på Stockholm på hemsidan).
Jag föreslår för alla filmfantaster att anmäla sig på SFs hemsida och få hem nyhetsbrev i mailen, och blir man medlem kan man få riktigt härliga erbjudanden. Jag och min bror har lyckats blivit guldmedlemmar och därför kan vi gå på gratis förhandsvisningar ungefär varannan vecka, vilket är jätteroligt! Personalen är alltid hjälpsamma och sträcker sig ibland utanför bestämmelserna för att fixa till det för dig om något gått fel! Bio rekomenderas!

Is SF your company?

About this company

Visit SF

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.