Sgnc reviews

Sgnc reviews

4.4

Ringeste service og dårlig behandling!!!!!!!

Bestilte nogle dele af 2 omgange og den første ordre manglede der 3 dele, ringede så for at forhøre mig om hvad fejlens skyldtes, og fik af vide at jeg aldrig havde bestilt dem, men på den ordrebekræftelse jeg fik sendt på mail står de 3 dele der, og den anden ordre manglede der er et låsesæt, som var bestilt hjem, og der blev lavet en aftale om at resten skulle sendes, men SGNC valgte at tilbageholde varene og håbe på at det låsesæt dukkede op, efter flere gange at have ringet og fået aftalt at de dele som var på lager blev sendt, snakkede min far med dem, og efterfølgende slettede de ordren og blokkerede IP adressen for vores ejendom, fik dog tilsendt en enkelt del, men efter den ringe behandling er der ikke tale om at sende den retur, da fragten koster mere end selve delen.
så et godt råd fra mig: køb ihvertfald jeres Rieju dele et andet sted, og lad helt vær med at handle med dem

Kan det de andre ikke kan

Nu har jeg igennem de sidst 5-6 år jævnligt handlet med dem, og jeg må sige at jeg på ingen måde er skuffet. Det kan godt være at de er lidt længe om det en gang imellem, men varene kommer altid - de finder mange gang Originale reservedele i hele verden, og jeg må sige - der er vist ikke andre der har så bredt udvalg i originale dele, - så godt gået drenge - jeg kan varmt anbefale jer, og forsættersku også med at handle jer

Det var bare det - Palle

Svarer ikke på henvendelser, og gav op til sidst.

Hej.

Jeg kan bestemt ikke anbefale denne virksomhed.
Det startede med at jeg bestilte en Caberg hjelm på deres hjemmeside, som de så ikke havde på lager alligevel, trods hjemmesiden sagde at den var på lager.
Fair nok, de sendte en anden hjelm til samme pris.
Denne kunne jeg så ikke passe, så jeg skrev flere e-mails til dem.

Først efter et par måneder kom der svar, efter at havde givet dem en dårlig karakter herinde.
Svaret bestod i at en person, ringede mig op og sagde at jeg var dum fordi jeg havde skrevet anmeldelsen, og at jeg skulle have ringet til dem og at de havde svaret mig et par gange, pr. mail.

Jeg havde bare ikke modtaget et svar, og min mail adresse og telefon har altid virket.

Nuvel, tænkte jeg og kørte derned, og prøvede hjelme, og vi aftalte at de skulle sende mig en stor pilothjelm ugen efter.

Den kom først efter ca. 3 uger, men denne gang uden visir, hvorefter jeg skrev til dem igen at jeg gerne ville have en hjelm med visir på, som jeg havde bestilt og aftalt med dem.

Derefter sagde de at de gerne ville ophæve købet, da de ikke ville hjælpe mig mere, og sagde at jeg skulle gå i en rigtig forretning!

Hvilket jeg så gjorde- Enghave mc fandt en Caberg Sintesi hjelm til mig på 10 minutter.

Se Enghave mc er et firma der ved hvad god kundeservice er. Min kæreste købte også sin hjelm der.

Glade kunder skaffer flere glade kunder:-)

Dårlig service.

Firmaet sendte et andet scooterbatteri end det jeg havde bestilt.
Jeg skrev og bad om at få det byttet, men hører intet.
Man vil gerne have penge i kassen, men er ligeglad med service.

Hej Peter
Jeg tror du forveksler os med et andet firma af samme navn. Vi ligger i Århus, har ikke en web-shop og sender derfor ikke batterier.
Kan det tænkes at landet ligger sådan?
Venlig hilsen
Scooter Gården

FALSK MARKEDSFØRING.

Jeg bestilte rengøringsmidlet Motor S100 hos "SGNC" Scootergården som de reklamerede med på deres hjemmeside.
Jeg fik tilsendt et andet produkt, end jeg havde bestilt, nemlig "Starpower degreaser".
På den medsendte fakture, stod Motor-S100 anført og prisen den samme, men det var et helt andet produkt i pakken
Jeg blev noget fortørnet over dette og ringede derfor til "SGNC" Scootergården.
SGNC oplyste mig om, at Motor-S100 var udgået, så derfor havde de sendt et andet produkt.
Jeg oplyste "SGNC" om, at jeg ville retunere den forkerte vare og ville også have den fragt tilbage, som jeg havde betalt for modtagelsen, men også for retuneringen.
Personen jeg talte med "Anders" blev noget kortfattet og sagde, citat " DET SKAL VI IKKE TERSKE LANGHALM PÅ, SÅ DU KAN JO BARE RETUNERE VAREN OG SÅ MÅ VI SE TIL DEN TID, OM DU OGSÅ FÅR FRAGTEN TILBAGE".
Jeg kan ikke forstå, at "SGNC" IKKE har mailet eller ringet til mig og fortalt, at varen jeg bestilte "Motor-S100" ikke længere var i handlen, men om jeg ville have et andet produkt "Starpower degreaser" i steder for - så havde jeg haft en mulighed for at annullere handlen. SGNC har ingen undskyldning for ikke at gøre det, da de jo både har min mail.add og telefon.nr fra bestillingen.
Jeg har valgt at beholde varen, da jeg IKKE tror på, at SGNC vil erstatte fragten frem og tilbage og så står jeg uden noget produkt og penge smidt lige lukt ud af vinduet.
Så derfor vil jeg ADVARE andre om, at handle med dette firma, da jeg føler mig godt og grundig snydt.

Reply from www.sgnc.dk

Hmm det er lidt surt at blive citeret for noget der ligger så langt fra virkeligheden - det giver måske et noget skævt billede af Trust.

MEN DET HEDDER JO AT KUNDEN ALTID HAR RET - der er bare lidt fra virkeligheden her.

Så hvis overstående føler sig snydt her, så må det vist nok så for kunden egen regning.
Der er jo altså kunder i denne verden der åbenbart ikke vil hjælpes

Anders

Det går lidt langsom

Jeg har handlet meget hos dem da de stort set har alt til min scooter og det de ikke har kan de skaffe men det kan godt gå lide langsom i modsætning f.eks scooter shoppen men de ved tilgengel hvad de snakker om og gætter ikke bare og skulle man være så uheldig at få den forkerte vare ringer man bare til dem, sender den retur så kommer der det man skal bruge uden ekster betaling...
Svare ikke på email vis ikke man bruger hotmail pga spam filter

Hold jer langt fra dem

jeg er i gang med og renovere min gamle 45er og har derfor bestelt dele til den 3 forskællige steder og har så fået det hele fra de andre steder af men her en uge efter mangler jeg stadig de dele som er bestelt hos SGNC og på den der track and trace står der hele tiden at Ordren er endnu ikke ekspederet og de har ellers meget mere i nu som jeg skal bruge til den men det vil jeg finde et andet sted for det er er da en elendig service.- OPDATE.- Sikke da en fup foratning nu har jeg langt om længe fået det som er bestelt men men men jeg har bestelt originale kabler og uoriginale kabler men de originale er IKKE originale så de passer derfor ikke for en skid, så endu en gang har jeg fået problemer med dem sidste gang skulle jeg bruge et stempen og det stod som lager vare så jeg bestelte det men dagen efter fik jeg e main med beskeden at det ikke er på lager nå men så måtte jeg jo vente og 3-4 dage efter fik jeg en ny mail med beskeden at mit stempen var udgået hvor efter jeg begyndte og kigge på et nyt Cylinderkit men så igen 1-2 dage efter fik jeg beskeden at stemplet var på lager igen.- så styr på tingene har de ikke på nogen måde og jeg vil anbefale at man holder sig langt væk her fra.- ps de har ellers meget i nu som jeg mangler til min renovering men det er nok bedst at det bliver købt et andet sted hvor så jeg for det der er bestelt og betalt for.-

Hmm

Det kunne være fordi der er ferielukket i uge 30 og 31

Servicen er ikke det vildeste

De har et dejligt varelær til en Rieju.

Har bedstilt hos dem mange gange og har kun haft et problem og det var at de manglede en tænding på deres lager men ville ikke vendte på det så de tog en fra et helt set og sendte den til mig.

men ellers er jeg meget glad for deres store lager inden for rieju dog er delene dyre men de har hvad man skal bruge % stylish dele det kunne være rart så man ikke skulle bestille fra 2 sider og deres roede hjemme side måtte gerne blive lavet ny så den har et bedere og mere stilfulgt design

Midtvest
Loge Lisbygd

Ikke god til mail!

Jeg har ikke modtaget nogen respons på to mails, og da jeg så ringede for at tilføje noget til min ordre blev jeg bedt om at oprette endnu en ordre og skrive i notat at det skulle tilføjes til det andet ordre nr. Helt fint, det blev bare ikke gjort.
Men dejligt med så stor en webshop, hvor man kan få originale dele der bare passer. Er så træt af uoriginale dele der ikke passer.

1 Meget ringe service

Meget ringe status over bestilte varer. Ringe e-mail aktivitet!!!
Måtte vente over 10 uger på bestilt vare. Fik første status efter 4 ugers ventetid!!

ingen service overhovedet!!

Købte en spændingsregulator til min knallert 45, men der var ingen diagram med til den, prøvede at skrive til dem, men efter utalige emails, har jeg ikke engang fået et svar, at de ikke kan hjælpe mig, rigtig rigtig dårlig firma, hold jer fra dem, hvis i køber noget, i bare er det mindste i tvivl om.

www.sgnc.dk Details

Visit Sgnc