Shala reviews

Shala reviews

4.8

Føler mig snydt.

Jeg havde købt en deal til frugtsyre behandling (troede jeg havde købt til oxygen). Da behandleren oplyser mig om, at jeg ikke må være i solen i 3 uger (jeg bor i Dubai) blev vi enige om, at jeg kunne ændre min behandling til en oxygen behandling, som også var et deal tilbud på samme tidspunkt. Han oplyser, at jeg skal betale kr. 200,- ekstra, hvilket jeg forventer, er forskellen mellem det tilbud jeg har købt og det tilbud jeg vil ændre det til. Da jeg kommer hjem finder jeg ud af, at jeg har betalt kr. 70,- mere for det nye tilbud. Jeg ringer til behandleren (ejeren af salonen), og han svarer, at jeg jo indvilliget i at bet. 200,-. Jeg føler mig i den grad SNYDT og jeg kommer aldrig tilbage. Og jeg vil ikke anbefale hans salon til mine veninder. Det kan ikke betale sig at snyde sine kunder!.

Lidt mystisk

Jeg er ret enig i de anmeldelser, hvor 'stjernerne' er tæt på 0. Det var en lidt mystisk oplevelse med en i øvrigt sød kvinde, der aldrig præsenterede sig. Jeg lå på håndklæde, som den tidligere kunde også havde benyttet. 2 x 10 minutter var jeg overladt til mig selv efter en noget overfladisk afrensning samt peeling. Selve diamantpeelingen virkede grundig nok og muligvis også oxygenbehandlingen - her har jeg ikke noget sammenligningsgrundlag. Men alt i alt var jeg hurtigt ude på Bremerholmen igen. Kvinden var ret interesseret i at sælge mig ekstraprodukter - for som hun sagde, det er først efter 6 gange man kan se forskel på huden. Hmmm....... alt i alt ikke så god en oplevelse. Har været til andre behandlinger - også Sweetdeals - som har virket meget mere professionelt og lækkert.

Udmærket behandling

Jeg var inde på Østerbro. Godt resultat efter diamantslibning og frugtsyre. Dejligt med rådgivning for hvilke cremer som er god til ens hud.

Min hud har aldrig været smukkere!

Jeg har haft fornøjelsen af Mads på Østerbro 4 gange nu og jeg har ikke fortrudt! Jeg købte 4 sweetdeals tilbud på oxygenbehandling og det har været den bedste behandling jeg kunne give min hud. Jeg elsker at Mads er så omhyggelig i sit arbejde med min hud og hvor diamantslibningen andre steder jeg har været kan føles grov og som om de hiver lidt i huden, så føles det så behageligt, når jeg får det gjort hos Mads. Jeg føler virkelig der bliver 'puslet' om min hud den tid jeg ligger på briksen. Og min hud er blevet glat og smidig, de fine linjer om øjnene er væk, mine pigment pletter på kinderne er så godt som forsvundet og som bonus er mit ar i panden (efter et cykelstyrt) blevet minimalt. Jeg har købt yderligere 2 behandlinger for at færdiggøre mit kur-forløb og jeg kommer helt sikkert igen derefter.
Og ps: Mads er altså en sød, rar og kompetent mand, så det er lidt ærgerligt at læse de sure opstød her på siden:( Jeg har slet ikke haft den oplevelse i Shala på Østerbro. Jeg giver det mine varmeste anbefalinger!

Det virker!

Efter 12 behandlinger med Intraceuticals (rens, diamantslibning, serumbehandling og creme) har jeg yderligere købt et behandlingsforløb hos Shala på Østerbro. Jeg oplever, at min hud bliver "boosted", glattere og mere sund at se på. Resultatet er meget tilfredsstillende og jeg har tænkt mig at fortsætte.

Skuffet, spild af penge

Min kæreste og jeg købte to sweetdeals på ansigtsbehandlinger. Jeg fik min behandling på kongens Nytorv, han fik sin på Østerbro. Mærkelig nok havde vi begge samme skuffende oplevelse.

Jeg ved ikke hvad jeg regnede med, men forventede at få noget mere for pengene. Jeg havde trods alt købt en behandling som var 1300 kr værd (sweetdeal pris 399).

Da jeg ankommer spørg jeg damen ved disken om jeg måtte låne et toilet men bliver her henvist til at tage over i Magasin??!?

Da jeg skal igang med ansigtsbehandlinger kommer jeg ind på en briks som lige har været i brug (håndklæderne var ikke skiftet). Da hun begynder at rense min hud, tager det max 20 sek. Derefter siger hun jeg skal have lys-behandling 10 min hvorefter hun forlader lokalet. Da hun kommer tilbage smører hun hurtig en scrub på min hud og forlader lokalet 10 min igen. Da hun går igang med diamantpealingen tager det max 5 min hvorefter hun sprøjter mig i hoved med noget cream.

Jeg forventede mere wellness og bedre hudpleje når jeg betaler en timeløn på 400kr på tilbud.

Må være ærlig at sige jeg føler mig snydt og jeg ikke vil komme der mere. Ydermere vil jeg tilføje at jeg nok ikke vil overveje at købe deals fra sweetdeals mere. De er åbenbart ikke interesseret i at formidle gode tilbud til kunderne
eller sikre en form for kvalitet i de tilbud de offentligøre.

Vi bliver alle ved med at lade os narre.

Min veninde og jeg ville have en tid i Bremerholmen, men der var 3 mdr. ventetid, så damen syntes vi skulle tage til Østerbro. Jeg havde læst de dårlige anmeldelser, men hun sagde der var ansat en anden (og det var bare løgn). Vi fik en tid hos Mads den 31 okt. kl 1200. Vi var der kl. 1145, og kl 1150 kom der en bekendt til Mads, så der skulle snakkes. Den bekendte satte sig ved computeren, og kl 1215 blev vi så endelig kaldt ind. Mads bad os om at lægge os på briksene, så smed han en klud på kroppen af os, og sagde bare her. Jeg famlede efter det, og fandt da ud af at det var et hårbånd, man åbenbart selv skulle tage på. Mads gik igang med afrensning, spurgte om vi ville have en analyse af huden, hvilket vi svarede ja tak til, men fik den aldrig. Da Mads er igang med diamantslibningen på min veninde, går han lige pludselig, vi ligger og snakker og griner lidt fordi vi føler os til grin. Da vi har ligget en 10 minutters tid kalder vi på Mads, han undskylder han gik, men han har vrøvl med hans computer, som han gerne vil have ordnet. Mads fortsætter og diamantslibningen tog højst 60 sekunder, og resten af behandlingen er ikke værd at skrive om. Alt i alt vi var godt til grin, kom for sent ind og for tidligt ud, kunne overhovedet ikke føle man burde have været under behandling. Om så vi fik forærende 20 gratis behandlinger der, kunne vi ikke drømme om at spilde så meget som 5 min. Den 31 oktober 2013 er noget vi aldrig glemmer. SPILD AF TID OG PENGE.

Virkelig dårlig service

Jeg har købt en deal gennem sweetdeal og havde valgt en madonna behandling inkl. diamantpeeling. Jeg havde en tid kl.10 og jeg var lidt sent på den og da klokken var 10 ringede Mads til mig for at høre om jeg kom, hvortil jeg måtte sige jeg var 10 min forsinket grundet megen trafik. Han sagde med det samme at jeg ikke kunne forvente fuld behandling når jeg kom, hvilket jeg selvfølgelig accepterede. Da jeg ankom (10-15 min. for sent) sagde han med det samme at jeg måtte springe diamantpeelingen over når jeg kom for sent og jeg måtte nøjeds med oxygen-et eller andet… Ja ja fint nok!!!

Selve behandlingen var under al kritik. Afrensningen tog vel 1-2 min hvorefter han klattede lidt rundt med nogle masker og cremer der skulle virke i 5-10 min ad gangen. Jeg var ude af butikken igen 10.50 dvs. jeg max har fået 30 min. behandling for 249 kr….
Derudover brugte han enormt meget tid på at fortælle mig at de produkter jeg bruger var forkerte og hvad jeg skulle bruge i stedet for…
Sætter aldrig mine ben der igen. Og kan se det er et gennemgående problem for rigtig mange...

Ligner ikke de store steder, heldigvis for det

Jeg startede med at komme i Salon Shala på Østerbro for snart 2 år siden, pga. en deal, og er kommet der siden. Ejeren Massimo, der også er kosmetologen er en lun mand, med en god tør humor. Stedet er ikke som de store steder, men en lille "butik", med en hyggelig atmosfære. Jeg ville egentlig bare prøve den deal, men Massimo er både en dygtig kosmetolog, og også en dygtig sælger, og jeg fortryder ikke, at jeg købte en samlet pakke med 8 behandlinger. Er i fuld gang med den næste pakke også med 8 behandlinger, fordi han kan få min hud til at se frisk ud, som ingen andre har kunnet. Endda så meget, at omgivelserne har kommenteret på det, og det er jo skønt, når man er tættere på 50 år end 40.
Jeg får altid diamant peeling (føles som en støvsuger, og huden er mærkbar blødere efter) og derefter behandling med Intraceuticals. Som jeg skrev tidligere, så ligner stedet ikke de store steder, men kvaliteten af behandlingerne er til gengæld store.

ikke en gang deal pengene værd...

Jeg købte 4 værdi beviser til salon shala bremeholmen, på diamantpeeling inkl frugt syre behandling pga uren hud.
Jeg fik tid 2 måneder efter beviset var købt.
Jeg kommer i god tid, og møder op til en låst dør, hmm fair nok de ikke har et "venteværelse" gik på Joe and the juice i magasin (dagens bedste oplevelse i øvrigt).
Kommer ind til min behandling, får klattet noget rens i ansigtet, smurt noget Lal i hovedet og får noget damp i ti minutter, hvor kosmetologen ordner telefonopkald, email, handlet ind (døren gik ihvertfald og jeg kiggede ind i butikken og ingen mennesker var der).
Diamant pejlingen var mildest talt sørgelig, frugtsyren absolut ikke effektiv, og hver gang gik hun og lod mig ligge alene på en briks i et lettere snusket baglokale.
Hun var ekstremt uengageret i sit arbejde, jeg måtte selv fjerne, skum sæbe og creme fra næse, mund og hår.
Atmosfæren er trist pog sørgelig, der er ingen nussen om klienterne ingen afslappende musik, ingen af de hyggelige ting man forventer ved en ansigts behandling.
Jeg ville ikke anbefale salon shala til min værste fjende, og jeg vil forsøge at få mine sidste tre værdi beviser refunderet, for både oplevelsen og effekten af behandlingen er under al kritik.

Stjerner herfra

Tak for skøøøøn og professionel oplevelse som jeg varmt anbefaler 👍💕 knus til Mads
Fra Helle lagermand

Dejlig behandling

Det var med stor forventning jeg kom til Shala på Bremerholm for at få en Madonna behandling, jeg fik en dejlig behandling og kan allerrede efter første behandling se en forskel, jeg glæder mig til de efterfølgende behandlinger, som jeg købte til en meget fordelagtig pris, så jeg har ingen problemer med at anbefale dette sted.

Helle

Uprofessionelt og spild af penge!

Alt gik alt for hurtigt. Cremerne blev lynhurtigt klasket på, hvorefter den mandlige "kosmetolog" forlod rummet.
Det var intet lækkert, luksuriøst eller afslappende over behandlingen.

Uprofessionelt til fingerspidserne!

Jeg har gennem årene konsulteret mange forskellige professionelle klinikker. Jeg havde købt en Diamantpeeling behandling af en times varighed gennem Dealhunter hos salon Shala på Østerbro. Underlig frisør/massage/kosmetolog klinik som lignede noget fra sen-halvfjerserne med plastic blomster og tæpper der sikkert aldrig er blevet renset. Støvet biks. Og en endnu mere inkompetent ejer! Manden kastede arrogant et blik på min hud og sagde efter 2 sekunder at min hud var solskadet og tålte ikke diamantpeeling, Så fik jeg smasket ansigtet ind i creme nr. 1. Derefter en afrensing. Og nu kom creme nr. 2 kom på banen. Så fik jeg en frugtsyrebehandling som overhovedet ingen efterfølgende virkning har gjort, og derefter en 3. creme. Allerede fra første færd trådte hans manglende profession i kraft. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Da jeg efter kun 38 minutter stod ude på gaden igen - måtte jeg grine en anelse hysterisk - for jeg var da godt og grundigt til grin!

Uprofessionel sælger uden faglig stolthed!

Som mange andre herinde havde jeg købt gavekort til behandling på 50 min. Interessant at ingen af de behandlinger man finder på hjemmesiden varer 50 min.. Jeg fik en tid på Østerbro og "behandlingen" startede med at undersøge min hudtype. Det tog de 4 sekunder det tager at tænde og slukke lampen. Så rejste han sig og gik og jeg måtte selv spørge til hvilken behandling han havde tænkt sig. Han meddelte at han ville lave en frugtsyrebehandling, som ingen effekt har i sig selv og kun hjælper hvis man får dem som en kur med en masse jævnlige behandlinger som han var meget villig til at sælge mig. Derefter var det tid til "lysterapi". Da jeg hverken kunne svare ja til at være stresset eller drikke meget mælk havde jeg brug for en blå lampe. Da jeg spurgte hvad formålet var, var svaret "Det øh.. får din hud til at slappe af. Og desinficerer" Spændende. Tvivler på min hud bliver afslappet af blåt lys og desinfektion findes der vist bedre metoder til. Men så fik han da 10 min pause. Dem brugte han til at indse at frugtsyrebehandling alligevel ikke var smart, nå jeg ikke ville have kuren og i øvrigt var på vej på ferie. Han fandt på en anden behandling som han heller ikke kunne redegøre for formålet med. Til gengæld krævede den også mange behandlinger. Og at man købte en masse ekstra produkter og maskiner til at bruge hjemme. Til sidst smurte han noget på min hud i så sparsom mængde og kun midt i ansigtet, så jeg spurgte om det var en serum. Nej det var en creme.. (men måske så kostbar at der ikke var råd til at smøre over det hele..?) Dagen efter behandlingen skallede tørre stykker hud af mit ansigt. Har aldrig prøvet noget så uprofessionelt, arrogant eller ligegyldigt. Selv til halv pris (var det jo ikke i virkeligheden) var det ikke nær prisen værd!

Dejlig oplevelse

En rigtig god og rar oplevelse hos Mads. En dejlig ansigtsbehandling og nogle virkelig dejlige produkter. Fik både diamantpeeling og frugtsyrebehandling. Vil helt klart komme igen.

Underlig og trist oplevelse

Havde booket tid via sweetdeal på Bremerholmen , træt lille butik, lidt ventetid men dette plejer at være ok. Behandlingen tog sammenlagt 40 min, heraf vat der 3 x 10 min ventetid mens produktet " virkede" og desuden betjening af kunde i butikken samt en Tlf opringning. Damen virkede fuldstændig uengageret og ligeglad. Jeg havde iflg netdealen købt behandling til over 1300 kr men fik iflg damen en til 899 kr. Jeg troede butikkerne lavede disse deals mhp at skabe lyst ti, yderligere køb i butik, men det er absolut ikke tanken her!!! MEGET kedelig oplevelse, kun følelsen af at have spildt tid og penge.

Ikke overbevisende behandling

Diamant peeling købt på sweetdeal. Svært at booke tid, især når man fortæller det er fra sweetdeal. Men min kæreste og jeg fik en dobbelt behandling... "Vi har tid.. Lørdag 8.30 om en halvanden måned" ?? Det måtte være et godt sted tænkte jeg.. Men..Meget underligt sted, underlig indretning, mærkelig stemning i et baglokale indrettet med plastic blomster og rodet. Jeg har gået til kosmetologer i over 15 år, men dette sted er ikke pengene værd. Det fås meget bedre i Kbh. Følelsen under behandling er.. Hvad sker der lige her.. Følelsen efter er.. Hold da fest hvor var det spild af tid.. Vidste han hvad han lavede..??? Resultatet.. Ingen forskel, på nogen måde.. Ingen ny glød, intet der indikere at man lige har været til en ansigts behandling. Jeg plejer på ingen måde at skrive bedømmelser, men denne salon burde ikke lave ansigts behandlinger.. Helt enkelt.. Behandlingen er overfladisk og kun i midten af ansigt, kommer på ingen måder ud i kanterne eller i dybden.. Frugtsyrebehandlingen er humbug.. det er IKKE frugtsyre der bliver brugt.. det er helt sikkert..Du får mere ud af sæbe, vand og egen ansigtsmaske. Beklager Shala afd. Østerbro, fin betjening men ikke kompetent nok til faget til en bedre bedømmelse. Det er en hel pakke man køber når man går til sådanne behandlinger, oplevelse om velvære og selvfølgelig et godt resultat.. Eller bare... Et resultat..

Professionel og dejlig behandling

Jeg var med min søster hos Mads, og vi fik en super behandling. Vi kan kun varmt anbefale Mads, og er kede af det på hans vegne, at der står så meget negativt om ham. Han er professionel og dygtig og vi bookede straks en ekstra behandling som var lige så skøn som den første. Han tog anmeldernes ord meget alvorligt, og havde allerede ændret procedure så han ikke tager telefonen under behandlingerne. Vi håber alle får en lige så god oplevelse som os, og ønsker Mads alt det bedste. Han er virkelig dygtig til sit fag.

Behandlingen var virkelig dejlig!

Jeg brugte min Sweetdeal værdibevis og er rigtig tilfreds. Mads er meget professionel og jeg kan varmt anbefale Shala!

Is Shala your company?

Shala Details

frisoer, kosmetolog, kosmetik, haar, ansigsbehandling, massage

Visit Shala