Shampooshoppen.dk reviews

Shampooshoppen.dk reviews

9.3

Perfekt!

Ikke sidste gang jeg handler med Jer!

hurtigt og effektivt

Det var meget let at bestille på hjemmeside og leveringen var hurtig.

Hurtig levering - hurtig brunering.

Jeg oplevede en hurtig respons på min bestilling, jeg bestilte 2 gange farveopfrisker.
I 3 min, skyldes ud og så var farven frisket op og håret blev blankt og blødt.

Bestilt den ene dag og leveret næste dag, og til fin pris, det kan ikke være bedre

Perfekt både pris og service

Shampooshoppen har ikke kun fantastisk konkurrencedygtige priser , men deres service og levering/afsendelse er også perfekt. Jeg vender helt bestemt tilbage og handler der igen.

Turbobetjening

5 stjerner ud af 5 mulige taler for sig selv. Hurtig og effektiv gennemførelse af ordren.

Fede produkter, billigst og hurtig levering

Rigtig god hjemmeside. Produkterne jeg søgte var klart billigst der. Men det bedste var snart at jeg modtog pakken allerede 2 dage efter bestilling. Ikke sidste gang jeg shopper der.

Fuldt ud tilfreds

Hurtig levering, gode priser og gode produkter.

God hjemmeside og hurtig leverance af skønne produkter

Nem og overskuelig hjemmeside med store besparelser på kvalitetsprodukter, fin service og hurtig afhentning - så bliver det ikke meget bedre :-)

Nem hjemmeside og hurtig levering

Super nemt at bestille og hurtig levering.

Hurtig, effektiv og billig

jeg kan godt anbefale at man køber igennem shampooshop.dk, der kan være penge at spare.

Godt

det er bare i ording

det er det beste køb jeg har gjort lenge

Super go oplevelse

Hurtig og nemt

Godt

Billige produkter og hurtig levering.

Nemt, bekvemt og hurtigt!

Jeg købte noget shampoo og balsam over shampooshoppen. De havde lige det mærke jeg ledte efter. Hjemmesiden er nem at overskue og der var ingen problemer med betaling og afhentning af produkterne. Fik løbende mails om hvor langt jeg var i processen. Kan kun anbefale denne shop!

Nemt

Det kan man roligt gøre det er nemt og hurtigt levring.

Super hurtig levering

Perfekt emballage og super hurtig levering - kan klart anbefales.

Fantastiske produkter - og lynhurtig levering:-)

Har du handlet hos Shamposhoppen før?? Ellers skulle du ta og prøve det. Min frisør fortæller mig altid, at det er vigtigt at jeg plejer mit lange hår med nogle ordentlige produkter, hvilket jeg naturligvis også gør. Jeg køber bare mine produkter hos Shamposhoppen i stedet for at købe dem hos hende. Hvorfor??? Fordi jeg kan få nøjagtig de samme produkter hos Shampooshoppen, bare billigere. Og leveringen, den er lynhurtig, jeg modtager som oftest min pakke 2 dage efter jeg har bestilt. Og så er der gratis levering når jeg køber for over 500 kr. Så det skal jeg heller ikke bruge penge på. Jeg er en fuld ud tilfreds kunde, det kunne du også blive:-)

HÅRLEKKERT

varene kom raskt som lovet, godt pakket og utmerkede produkter til rimeligere penge enn i butikk.

Shampooshoppen.dk -Support

Billig og hurtig fragt

Hos Shampooshoppen.dk har du frit valg af leveringsmuligheder: GLS pakkeshop kun kr. 29,- GLS erhverspakke kun kr. 29,- Post Danmark privatlevering kun kr. 49,- Ved køb over 499,- er der GRATIS levering med din foretrukne metode. Langt de fleste af vores pakker sendes samme dag, så du hurtigt får din pakke.

Kæmpe sortiment

Vi har et af Danmarks største sortimenter indenfor hår- og stylingprodukter. Vi fører de fleste store mærker, som du kender fra din frisør - bare billigere. Få fx. store rabatter på American Crew, D:fi, GB by GUN-BRITT, GHD, ID voks, Moroccanoil, Redken og mange flere.

Nyhedsbrev og Facebook

Tilmeld dig vores Tilbudsmail og deltag i vores konkurrence om et gavekort på kr. 1.000,- til Shampooshoppen.dk HVER MÅNED. Vi trækker lod ultimo hver måned og vinderen får direkte besked. Og så får du selvfølgelig også eksklusive tilbud kun for dig. Vil du have endnu flere gode tilbud, så klik "Synes godt om" vores facebookside www.facebook.com/ShampooShoppen

Om virksomheden

Salg af eksklusive hårprodukter med op til 60% besparelse, kæmpe sortiment med alle mærker indenfor hårpleje og styling. Altid billig ID og D:fi voks hos Shampooshoppen.

Visit Shampooshoppen.dk

Write to: info@eurohair.dk