Shampooshoppen.dk reviews

Shampooshoppen.dk reviews

9.3

Bedste kundeservice

Det er første gang jeg bestiller noget fra shampooshoppen og jeg har aldrig oplevet noget lignende! Jeg kom til at bestille den samme bestilling 2 gange da mit kort afviste første gang, jeg skriver en lille mail til dem og 8 minutter efter har jeg fået et svar om at det er ordnet! Aldrig oplevet så hurtigt et svar tilbage. Bestilte min vare en fredag og wupti, den er klar til afhentning mandag morgen. Og så ligger der en lille gave i pakken som jeg ikke selv havde bestilt, så kommer smilet frem en kedelig mandag eftermiddag :)

Hurtig levering, billig, og ingen fragt denne gang (-;

Har aldrig haft problemer, er altid de billigste på de produkter jeg bruger, hurtig leverance og blev overrasket over fragtfri levering - nok pga mængde??? God overraskelse

super shampoo shop

billigt, hurtig levering. gratis gave ( neglefil)

Hurtig og perfekt levering

De bedste varer og hurtig levering

Perfekt!!

Lynhurtig komunikation og levering

Imponerende

Hurtig, effektiv og præcis ekspedition og levering.
Jeg er virkelig imponeret :-)
V.h. Kirsten M. Andreasen, Grindsted

let, troværdigt og hurtig ekspedition

Jeg søgte bare efter en enkelt ting, som jeg ikke lige vidste hvor jeg kunne købe henne, men shampooshoppen havde faktisk alle de produkter jeg bruger og til rimelige priser, så jeg fik bestilt en del herfra.
Desuden var der nogle rigtig gode tilbudsvarer, så forkælede mig selv med lidt ekstra.
Det var let og overskueligt at handle på denne måde og jeg fik varerne meget hurtigt, så kun ros til virksomhenden.

hurtigt, nemt og altid det bestilte

varen er som forventet og det går altid hurtigt, så jeg kan kun anbefale shoppen.

kvik betjening

Fandt et fantastisk tilbud på lige den vare, jeg havde brug for. Let at bestille og vupti så havde jeg varen. Ordentligt indpakning

Som smurt i olie ;-)

Fungerer fint - Ingen problemer - Hurtig ekspedition !

Hurtig og perfekt levering

Kan kun varmt anbefale Shampooshoppen. En perfekt og hurtig levering.

Super god service

Varene kom hurtigt og der var god Info om levering

Er virkelig tilfreds med Shampooshoppen, speciel når man finder en lille gave i pakken😄😃😃

Hurtig levering. Dejligt

Aldrig fået ordren

Jeg bestilte varer i sidste weekend, hvor fragt var gratis, aldrig modtaget noget, selvom der kom mail om at ordren var modtaget... Glæden er dog at de heller ikke har taget penge fra kontoen . Så kommer der en mail idag om at jeg har modtaget mine varer og give en anmeldelse om mit køb ??? Øh.... Dårlig service :(

Gode priser og hurtig levering

Gode priser og udvalg. Bestilte kl 12 og havde næste det, det kan jo ikke være bedre.

Hurtig levering og gode priser.

Super hurtig levering og gode priser. Kan anbefales.

Nem bestilling - Hurtig levering

Meget tilfreds med min bestilling, modtagelse, levering osv. Også meget behagelig overraskelse, at der lå en lille gave i min pakke. Det gjorde oplevelse 10 % bedre! Handler gerne ved shampooshoppen.dk igen!

Ikke noget pjat, kun shampoo!!!!

Jeg er ved at løbe tør for shampoo. Ind på hjemmesiden - 1,2,3 -så er bestillingen sendt. Om 2-3 dage jeg jeg igen mine ynglingsprodukter, til markets laveste pris.

Shampooshoppen.dk -Support

Billig og hurtig fragt

Hos Shampooshoppen.dk har du frit valg af leveringsmuligheder: GLS pakkeshop kun kr. 29,- GLS erhverspakke kun kr. 29,- Post Danmark privatlevering kun kr. 49,- Ved køb over 499,- er der GRATIS levering med din foretrukne metode. Langt de fleste af vores pakker sendes samme dag, så du hurtigt får din pakke.

Kæmpe sortiment

Vi har et af Danmarks største sortimenter indenfor hår- og stylingprodukter. Vi fører de fleste store mærker, som du kender fra din frisør - bare billigere. Få fx. store rabatter på American Crew, D:fi, GB by GUN-BRITT, GHD, ID voks, Moroccanoil, Redken og mange flere.

Nyhedsbrev og Facebook

Tilmeld dig vores Tilbudsmail og deltag i vores konkurrence om et gavekort på kr. 1.000,- til Shampooshoppen.dk HVER MÅNED. Vi trækker lod ultimo hver måned og vinderen får direkte besked. Og så får du selvfølgelig også eksklusive tilbud kun for dig. Vil du have endnu flere gode tilbud, så klik "Synes godt om" vores facebookside www.facebook.com/ShampooShoppen

Om virksomheden

Salg af eksklusive hårprodukter med op til 60% besparelse, kæmpe sortiment med alle mærker indenfor hårpleje og styling. Altid billig ID og D:fi voks hos Shampooshoppen.

Visit Shampooshoppen.dk

Write to: info@eurohair.dk