Sharkgaming Systems reviews

Sharkgaming Systems reviews

8.4

Lidt opstartsproblemer men god service

Jeg har en XMG A723 Shark Gaming edition laptop fra Shark Gaming. Det viste sig dog hurtigt at der var nogle problemer med at logge af, hvor computeren hang i Task Host Window og man derfor var nødt til at gennemtvinge lukning hver gang.
Derudover havde computeren problemer med at opdatere nVidia driveren, den stoppede halvvejs i installationen og fjernede desuden driveren fra Enhedshåndtering.

Jeg tog selvfølgelig straks kontakt til Shark, som gennem hele forløbet har været meget flinke og svaret hurtigt på mails. Første gang blev den sendt til producenten, det hjalp dog ikke. Anden gang blev der lavet en komplet nulstilling af computeren hos Shark, men problemet kom tilbage.
Tredje gang var lykkens gang, computeren fik en clean install. Derudover var Christian, en medarbejder, så flink at installere nogle spil på for at teste, om computeren nu virkede som den skulle, så jeg ikke skulle tage ud til dem igen-igen for at aflevere til reparation.
Da jeg hentede den i butikken fik jeg lov at teste den selv, og der var ingen problemer. Derudover fik jeg 3 gratis spil, som et plaster på såret :)
Har fået support af Dennis og Christian og de har gennem hele forløbet været super flinke og taget mit alvorligt, når jeg beskrev computerens problemer. Aldrig har jeg følt mig til besvær, også selvom jeg måtte hive fat i dem over mail en del gange :)
Jeg har fået at vide at jeg må tage kontakt til dem med det samme hvis problemet skulle komme tilbage, og så havde de nogle ydlerligere ting de kunne afprøve, men som det er nu fungerer computeren helt som den skal, og det er dejligt.

Den sidste stjerne kan kun gives hvis der ikke havde været problemer med computeren ;) det var åbenbart et problem der havde siddet i fra fabrikken, men dejligt at det blev løst og at jeg blev taget seriøst som kunde.

Perfekt service både inden og efter køb

Jeg er meget tilfreds med Sharkgamings service. Jeg havde kigget på computere hos flere leverandører og havde flere spørgsmål til udstyret. Jeg fik fat i én fra Sharkgaming igennem deres webchat og fik nogle rigtig god råd. Og hvad jeg kunne lide var at det var ærligt råd med fordele og udlemper og hvad passede bedst med hvad jeg skulle bruge det til....og det var ikke den bedst af de bedst som blev anbefalet...bare en ærlig mening.

Efter salget havde jeg et par spørgsmål med konfigurationen og software og fik også fint råd. Igen med at bruge deres webchat som virker super fint.

Jeg er meget glad for min ny PC og er meget positiv overrasket over den høje serviceniveau som jeg har oplevet. Jeg kan varmt anbefale sharkgaming til køb af en ny gaming PC.

Jeg har aldrig oplevet hurtigere og bedre service!

Jeg bestilte en PC - med små ændringer, og 2x ASUS skærme. Jeg bestilte en torsdag og produkterne var klar dagen efter - (UNDER 24 TIMER)

Alt var som det skulle være, og de var super hjælpsomme gennem hele processen.
Næste gang jeg køber Computer bliver det her!

Tak SharkGaming!

Upåklageligt produkt og service!

Jeg købte Sharkgamings Shark Ultimator OC.
Jeg har igennem ca. 1 år fulgt Sharkgaming på henholdsvis Facebook og deres hjemmeside og besluttede mig endelig for at gøre et køb.
Jeg har bestemt ikke fortrudt dette. Deres service pr. telefon er super og jeg kunne afhente mit produkt allerede 2 dage efter bestilling. Alt var som det skulle være og computeren kører som en drøm.
Man kunne muligvis have gjort det billigere ved selv at købe dele og sætte det sammen, men jeg har ikke selv forstand på computere, hvorfor dette var ideelt.
Servicen var perfekt, Prisen var helt fin, særlig i forhold til hvor godt produktet er, samt den medfølgende support og service.
Jeg slap desuden for frustrationer og tiden jeg skulle ligge i at bygge en computer selv.

Alt i alt vil jeg helt sikkert anbefale Sharkgaming til venner og bekendte!

God & Hurtig Service

Dette var mit første køb hos SharkGaming, og bestemt ikke mit sidste. Der gik lidt koks i ordren, da jeg ikke havde læst min modtagede mail fra Shark ordentlig igennem, da man åbenbart skal bekræfte en ordre når den betales ved afhentning. Fik effektiv hjælp af Chatsupporten som jeg i øvrigt kun har ros til overs for. Da det begyndte at haste fik jeg hurtigt lavet den om til en hasteordre, og jeg kunne hente den dagen efter.

Da det udelukkende var min egen fejl at ordren kløjsede lidt ifht eksekvering får de 5/5 herfra. Er ovenud tilfreds med produkt og service hos Shark.

Super service og ekstrem god computer. Jeg kan klart anbefale computere her hos dem, der søger en seriøs gamer computer, der kan trække selv de heftigste spil! ;)

Perfekt handel :-)

Dejlig overskuelig hjemmeside. Fandt og købte et stationært bæst af en gamin pc. Og 2 dage efter var den fremme. Kan ikke sætte en finger på noget i den handel. Kan klart anbefales :-).

Mangel i pc, og dårlig administration

Jeg bestilte en pc i starten af januar 2014. Der var travl det kan jeg godt forstå, da det havde været jul, og levering af hardware var der også bøvl med. Det er ikke det jeg er sur over. Det jeg er sur over er at jeg har bestilt en pc, ikke en pc med mangler og fejl i service. Da jeg bestilte den og snakkede jeg med en der inde fra, og spurgte om jeg kunne få det Roccat udstyr som de havde skrevet man kunne få med da der har været så meget forsinkelse på bygning af pc'er. Da fik jeg af vide at de ville se på det. Får så af vide at man skulle havde bestil en pc en dag efter den dag jeg havde bestilt. Der tænker jeg bare, hvad med alle dem som havde ventet længere end mig? Skulle de ikke få noget for deres vente tid. Lidt efter kommer der en ny kampagne ud, ang. at man kunne få CoD Ghost med i pakke istedet for et af de andre spil. Jeg spurgte igen om det kunne blive ændret da der stod at alle Nvidia 700-serien og Titans ville kunne få det (jeg har Asus Nvidia 760. Supporten skriver så tilbage at det er ændret og jeg ville få det med i pakken i stedet for Assassins Creed Black Flag. Da jeg får min pc og stiller den op og kigger i æsken med motherboardet hvor alt små ting ligger i. Ser jeg ikke nogle CoD Ghost Key. Jeg skriver ind til support og hører hvad det lige var der var gået galt i ordren. Jeg får så af vide at kampagnen var blevet ændret, at det var alle Tiny Shark modellerne der ville få det med, og at der skulle være sendt en mail ud med det. Supporteren sender så mailen i den mail han forklarede mig om det. Og der stod så at de "Beklager meget at der var sket en fejl, under kommunikation mellem SG og Nvidia". Efter lidt tid med lidt gaming, kom jeg i tanke om jeg skulle til at få købt et 7.1 højtalersæt, da der stod at der var 7.1 i min pc. Da jeg så lige ville kigge bag på pc'en, kunne jeg kun se 3 jackstik indgange. Skriver ind til support igen, og hører om at det er mig der er forkert på den, men der skulle der gerne være nogle flere jackstik indgang. "Dette sker desværre en gang i mellem når vores administration vælger at ændre nogle ting og glemmer at få det hele med. Dette har de skam også fået en skideballe over et par gange." Dette er den besked jeg får tilbage. Det jeg undrer mig mest over er "Dette har de skam også fået skideballe over et par gange". Et par gange, så det er ikke første gang i laver sådanne fejl? Okay, meget betrygende. Så opdagede jeg da også lige undevejs at min case ikke er den ny model af Z11 og det er ikke et SharkGaming Edition Case (intet logo på siden).

Og generalt er deres forklaring på nogle af deres produkter også bare virkelig dårligt beskrevet. Der er 7.1 lyd kort i, kigger man under Tilpas Og Køb skriver de at der er 7.1 lyd onboard, kigger du på motherboard modellen er der ikke muliged for de 6 jackstiks er der.

Gaming uden alt bøvlet

Så jeg var inde på sharkgaming og kigge på computere. Det var let at finde rundt og nemt at komme i kontakt med ansatte derinde. Det endte så med at jeg købte en MaxBite Massacre som jeg fik tilpasset og afsendt. Fra købet om mandagen gik der em dage, til jeg havde den om fredagen, igen uden nogle reelle problemer. Undervejs blev der lavet en kampagne fra sharkgaming af og her var det igen let at få fat i kundeservice og hører ad om det var muligt at nå den. Det var det, men så ville min pc ryge bagerst i deres kø igen, så det blev ikke tilfældet.
Da jeg havde modtaget den, var der lidt software problemer med grafikkortet, men det var vist mest bare fordi der skulle køres lidt opdateringer.

TL;DR Købte en computer fra sharkgaming, handel og afsendelse forløb uden de store problemer og god kommunikation undervejs.

Supergod købsoplevelse

Jeg købte en stationær PC på sharkgaming.dk som var fremme med posten efter 3 dage. God indpakning og byggekvalitet, og maskinen lever til fulde op til mine forventninger. Et spørgsmål til deres mailsupport blev grundigt besvaret efter 4(fire!) minutter. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Godt produkt og hurtig levering

Computeren som jeg bestilte var klar til afhentning efter 5 hverdage og fungerer helt perfekt. Jeg er tilfreds med købet og kan klart anbefale andre at købe deres computer hos sharkgaming.dk.

KÆMPE ROS

Købte bundkot hos dem torsdag og havde det fredag.
jeg havde dog lidt problemer med kortet. Helt selvforskyldt, men de yde en kæmpe service for at hjælpe mig så alt kunne virke.

jeg handler der helt sikkert igen og jeg kan kun anbefale sharkgaming.

Lækker overskuelig hjemmeside. Nemt at finde rundt på..

Plads til forbedringer ...

Jeg har købt PC og udstyr hos Sharkgaming.dk et par gange, og har tidligere været tilfreds! Men denne gang gik det altså galt - før jeg bestilte min nye PC undersøgte jeg leveringstiden på både hjemmesiden og på chatten, men nogle dage efter at jeg havde afgivet min bestilling - og efterfølgende solgt min bærbare PC i tillid til at leveringstiden holdt - så fik jeg en chokerende mail. Sharkgaming.dk havde fået flere ordrer end de kunne overskue og ekspedere, og kunne derfor ikke overholde den lovede leveringstid og kunne heller ikke oplyse en ny leveringstid!
Jeg skrev selvfølgelig til dem, men det var tydeligt, at de manglende overblik over situationen. Dennis hos dem var dog som sådan meget hjælpsom, og 14 dage efter at jeg havde bestilt, så kom computeren - de havde lovet 5 hverdage. Den er jeg så til gengæld godt tilfreds med og den lever op til forventningerne - derfor 3 stjerner. Hvis produktet ikke havde været i orden, så var der kun blevet til 1 stjerne!

Kan klart anbefales!

Jeg købte en Shark Brutality OC computer, med lidt ekstra tilvalg, og jeg kan klart anbefale den, den fungerer uden problemer, og SharkGaming har virkelig gjort et godt stykke arbejde med at samle den! Servicen er i tip top, og man kan mærke at man har med profecionelle folk at gøre! Så det eneste jeg kan sige er, KØB den computer nu!!!

MANGLEDE TING, MEN PERFEKT SERVICE!

Jeg købte en shark brutality
der manglede dog 2 komponenter, og dem sendte de med det samme
og jeg havde dem dagen efter.

Rigtig godt køb

Har nu købt både en tidligere stationær computer og en bærbar igennem Sharkgaming, uden problemer eller lignende :)

Super Kvalitet. Dog med mindre problemer.

Jeg har været så uheldig at bestille min shark pc lige op til jul.
Jeg bestile min pc gennem noget finansiering. Der står at man får svar inden for 20 minutter.

Så får man også den opfattelse af at hvis man bliver forhåndsgodkendt kunne de da godt samle pc'en. Jeg har da fuld forståelse for at man ikke kan udlevere pc'en uden at i har fået pengene.

Jeg startede den første bestilling d.13 dec. og troede at de 4-7 dage og så ville jeg kunne hente min pc.

der fik jeg så første overraskelse. de ville have pengene før de overhoved startede på pc'en.

Okay tænkte jeg så. Så ringer jeg da lige til SharkGaming for at få sat hasteordre på min sag da jeg ønskede den før jul.

d.16 december ringer jeg så får at høre om de har modtaget betalingen og om de så evt kunne gå i gang med den der. Der får jeg så at vide at der er mellem 50 og 100 pc'ere i kø og at min ordre (som forventet) lå i køen sammen med de andre.

Der står på jeres hjemmeside at på hasteordre er LEVERING 1-2 dage på hasteordre.

Jeg vælger så at have daglig kontakt med sharkgaming for at høre hvordan det går.
Jeg får gang på gang af vide at de vil gøre alt de kan så jeg kan få den før jul.

Jeg får bestilt Windows 8.1 med til min pc. Der står så at der vil blive instaleret windows og drivers OG AT OPDATERE.

Jeg er så så heldig at jeg får min pc hjem d.23 dec. altså 10 dage efter første bestilling og 4 hverdage efter at pengene var gået ind.

jeg kommer så hjem med min pc. lukker den op og bliver så dejligt overrasket.
Pc'en står der i sin flotteste pragt og jeg får bare lyst til at spille med det samme da jeg har opfattelsen af at den er opdateret og som de siger (plug'n'play).

Jeg skal så bruge min første aften foran min pc på at opdatere windows og derefter finde ud af at min SLI løsning har været deaktiveret hele tiden. Så spørger jeg så. hvordan kan i stressteste på en pc hvis i kun tester 1 grafikkort og en uopdateret windows ? (redigeret d.2/1 - Stresstest har fundet sted)

På trods af disse irritationer vil jeg dog stadig anbefale SHARKGAMING.DK til alle som ønsker sig en kvalitets pc til landets bedste priser. Man skal dog kunne håndtere at deres service ikke er den aller bedste.

Jeg har forsøgt at kontakte sharkgaming gennem både tlf og online support.
Men i har lukket på jeres egne angivne åbningsdage og tider så ny ryger den herind.

1 stjerne for kvalitet på HARDWARE
2 stjerner god kundehåndtering i butikken
3 stjerner for venlig support (når den er der)
4 stjerner for en veludført hjemmeside og dertilhørende Facebook.

Helt i top

Har her inden jul haft den glæde at handle hos Sharkgaming.dk

Kunderservice er helt i top, med fair service og gode svar på spørgsmål.
Prisen taler for sig selv - det er utroligt hvad man får for sine penge.
Aftaler overholdes ikke helt, men det er en mindre detalje som måske kan undskyldes juletravlhed. Fik ikke de korrekte antal Shark Points.
Leveringen er ikke verdens hurtigste, til gengæld er computeren pakket ind til at kunne modstå en atomeksplosion.
Computeren virkede efter første tænd og alle drivers var installeret + windows.
Mailopfølgelse omkring pakkens status var også i orden, kunne dog godt tænke mig flere detaljer.
Alt i alt en rigtig god oplevelse. Fedt koncept, acceptabel leveringstid og god kunderservice. Kvaliteten taler som sagt for sig selv.
Det kan vist kun blive til "en stor 5 tal".

God service og kvalitets-computer!

Jeg bestilte en Shark Brutality OC hos SharkGaming fredag d. 6 december og modtog computer onsdagen efter. Det hele virkede lige fra starten (og det var tydeligt at der ikke var slækket på kvaliteten!), men jeg oplevede dog at mit internet var utrolig langsomt. Efter lang tids søgen efter en løsning besluttede jeg mig for at sende en mail til SharkGaming, for at høre om de havde oplevet et lignende eksempel. Dagen efter lå der en løsning i min indbakke, og alt fungerer nu som det skal.
Vil helt klart anbefale SharkGaming, til alle som er på udkig efter en kvalitets-computer, til en fornuftig pris.

Shark Gaming Systems Details

Landets stærkeste computere til landet skarpeste priser!

Visit Sharkgaming Systems

We live here: Ellekær 7 st