Sharkgaming Systems reviews

Sharkgaming Systems reviews

8.4

Dårlig oplevelse all-around

Jeg bestilte en Mighty Shark Ultimator OC hos Shark Gaming den 31. Oktober, og valgte nogle ekstra opgradering til den, fordi jeg alligevel havde sparet en del op til en ny stationær i et par år (det tager lidt tid som studerende). Jeg ventede spændt for at få den ind af døren, da jeg igennem længere tid var blevet træt af min bærbar, og det kunne ikke betale sig at opgraderer min gamle stationær (alt skulle skfites hvis det var). Desuden virkede det ud fra deres hjemmeside til at de havde styr på det, og man kunne nemt få vejledning hvis man ville gøre yderligere ved den senere. Jeg modtager den tirsdag den 5. November, men får den først testet om søndagen, da jeg ligger syg. Første gang jeg tænder den, crasher den, og jeg tænker det kan sikkert bare være et par opdateringer den mangler. Jeg får den opdateret og i løbet af den følgende uge crasher den ofte.

Skriver til dem, og får kort tid efter en mulig løsning, da problemet er driver relateret. Den virker ikke og jeg kontakter dem igen. Ny længere løsning, som efter flere forsøg heller ikke virker. De ender med at få den tilbage til reparation, og jeg har igen PCen den 2. December. Den har et nyt problem, og den forsætter det tidligere problem med at blue screene. Jeg skriver tilbage til dem at den har samme problem, og bliver bedt om at give fejlkoderne som tidligere. Da de ikke har andre løsninger beder jeg dem tage den retur, da jeg har haft den i en måned, og den stadig ikke har virket. De mener dog jeg ikke kan få den retur og få mine penge tilbage, da de 14 dages fortrydelsesret er ovre. Dette er dog ligegyldigt, da reklamationsretten dækker fejl og mangler ved et produkt, som i mit tilfælde. Desuden har de prøvet at afhjælpe det, via den korrespodance vi havde til at starte med. Ydermere har de også haft det ene reparationsforsøg de er tildelt ifølge reklamationen. Dette gør jeg dem også opmærksom på, men får svaret at de gerne vil tage den indt til reparation en gang til, eller jeg kan prøve at formaterer den (hvilket de selv prøvede til reparationen). Noget helt andet er at specifikt den model af PC, fulgte der 2 års fuld garanti med, som ikke er beskrevet nogen steder hvad egentlig dækker.

De mener dog jeg hænger på den, og jeg har været nødsaget til at oprette en sag hos forbrugerklagenævne, i håbet om at få mine penge returt. Så nu sidder jeg på en PC til et femcifret beløb, jeg skal vente på, forhåbenligt, at få mine penge tilbage for, så jeg kan finde et andet sted at købe PC. Men der kan gå måneder, hvilket forbrugerklagenævnet også har gjort mig opmærksom på.

Der er mange andre der har haft samme problemer, når det kommer til produkter med fejler og mangler herfra, som jeg først fik læst review for efter jeg fik samme problem, og jeg vil KRAFTIGT fraråde at købe en PC fra dem. Der findes mange bedre alternativer, som har mere styr på det. Det eneste positive jeg har at sige, er at de svarer relativt hurtigt på e-mail.

Når enden er god er..

Bestilte en Shark Ultimator OC stationær pc med tastatur/mus og skærm til min søn.
Var nemt og overskueligt at bestille og varene ankom i løbet af en lille uge.
Jeg blev inden varens ankomst informeret om, at det medfølgende antivirus program var i restordre ved leverandøren via mail. Nødvendig info var ellers at finde i samme mail m.h.t. installation og koder til antivirus programmet.
Jeg fulgte den vedlagte brugsanvisning for samling og opstart af pc`en inden jeg tændte den, men det resulterede i en windows installationsfejl (jeg ikke kunne komme udenom).
Ringede til firmaets hotline, kom igennem med det samme og efter et forgæves forsøg på at komme udenom windows installationsfejlen fik jeg alt nødvendig hjælp til at returnere pc`en så firmaet kunne udføre en geninstallation af harddisken.
Dette uden ekstra omkostninger for mig. Jeg havde pc`en tilbage (uden yderligere opstarts problemer) i løbet af 5 dage og firmaet havde monteret lidt extra lir (uden beregning og uden at jeg havde leget Låsby Svendsen) som et plaster på et meget lille sår.
Selve grejet er der intet at udsætte på, det er absolut et fund til prisen.
Rent objektivt burde jeg vel give 4 stjerner, for man kan jo sige at oplevelsen ikke var perfekt. På den anden side er det vel også lidt barskt at lade dem hæfte for 3 mand (windows softwarefejl) , særligt når alt var tja.. perfekt i returfasen.
Absolut ikke bleg for at handle der igen!

Et godt produkt jeg er meget glad for - dog ikke i første omgang

Jeg har købt mig en computer hos Sharkgaming.

Jeg sidder nu med en fin computer, der ser ud til at virke som den skal og som jeg er meget tilfreds med. Sharkgaming får 4 stjerner for et godt produkt og god (om måske lidt langsom) service, men når ikke de 5 da det ikke gik som det skulle i første omgang.

Jeg bestilte mig en computer hos sharkgaming. Der stod den ville komme inde for en 2-4 dage, men jeg endte med at vente næsten to uger. Til Sharkgamings forsvar var bundkortet i den model jeg havde bestilt udgået, og det satte hele processen ned at få bekræftet det nye bundkort hos mig.

Da computeren så kom, gik den ned når jeg forsøgte at spille spil. Det viste sig at være et defekt grafikkort der var skyld i problemet. Men det var ingen problemer med at få kontaktet dem. Jeg fik sendt den til reparation, og den kom tilbage cirka en uge efter og har virket helt fint lige siden (en uges tid)

Så alt i alt en meget glad kunde, dog lidt udmattet oven på e-mails og telefonopkald :)

Jeg købte en XMG P303 bærbare her fra to uger siden. Jeg er fuld tilfreds med mit køb og de har verdensklasse service. Men da jeg købte den stod der at der ville være 4-7 dages ventetid. Som nogle af jer måske ved bliver XMGs bærbare lavet i Tyskland, og den blev altså først lavet færdig efter en uge. Så her i dag d. 10/12 skal jeg ned og hente den, og jeg bestilte den d. 26/11. Så har ventet to uger på den, og jeg skulle have brugt den en uge siden til et stort projekt. Det er den eneste grund til jeg har givet dem 4 stjerner, og ikke 5.

Helt fantastisk!

Dette er første gang jeg køber en computer.. Jeg er blevet super godt behandlet af Sharkgaming, og kan KUN anbefale jeg har intet negativt at skulle sige til dem... Super god hjælp til at finde de rigtige ting til lige min stil.

Da jeg skulle hen og bestille computeren havde jeg en liste med ting og sager som den skulle indeholde, men forinden hørte jeg lige om den kunne trække den bedste spil på market( Battlefield 4, Call of duty: Ghost, World of Warcraft osv) og det kunne den sagtens sagde han, og det kan jeg kun give ham ret i.. Jeg spiller lige nu med 160 fps I Battlefield 4 på den bedste grafik spillet understøtter, og der INGEN problemer.

Det er ikke sidste gang jeg køber hos dem! Det er helt sikkert!

Et fantastisk køb

Jeg har lige købt en ny harddisk som jeg ville putte i min computer, computeren er købt for ca. 3 år siden på Sharkgaming. For at putte harddisken i, skulle jeg bruge nogle gummidutter, jeg skrev så til Sharkgaming support om de havde nogle sæt af gummidutterne, jeg fik svar hurtigt og fik dem hurtigt tilsendt. Bedste køb jeg har foretaget mig, tak Sharkgaming for et fantastik køb. :D

Perfekt køb og en meget tilfreds kunde

Havde bestilt en Shark Ultimator OC fra Sharkgaming om fredagen og jeg havde ventet at der ville gå en god uges tid før de ville begynde at samle PC'en. Men allerede 2 dage efter ringede en tekniker og fortalte at da de var ved at udskifte de ram som originalt skulle i, ville han lige have min accept på at han måtte sætte den nye type (som var lige så gode, bare et andet mærke) i PC'en. Dagen efter stod computeren klar til mig, og den virker perfekt. Jeg havde inden købet fået en masse god service og råd med på vejen af både deres telefon, samt online support.

En meget tilfreds kunde herfra, der glædeligt anbefaler Sharkgaming.dk til andre. Og det vil bestemt være det første sted jeg kigger næste gang jeg skal have en ny PC eller opgraderinger til den nuværende.

suber god service

Ha´vde bestilt en vare og havde ikk læst ordentligt efter men skrev min nød og min fejl blev rettet hurtigt og effektivt

Super god service -sjældent man oplever det så ekstremt.

Skulle købe den ultimative gamer PC til min 13 årige søn, og havnede efter et godt råd fra en ven på sharkgaming.dk

Havde lidt problemer med at finde ud af deres hjemmeside, sendte en mail om natten og næste morgen lå der et svar som løste mit problem - dog opstod der så flere spørgsmål så jeg valgte at ringe til support - ventede i 3-4 minutter - fik fat i Dennis Iversen, han brugte 40 minutter på at guide mig så jeg fik lige præcis det jeg gerne ville have (det helt rigtige grafikkort, de helt rigtige ram, det helt rigtige kabinet, og da ordren var færdig gik jeg i tænkeboksen, og lod ordren stå på min konto (havde oprettet mig som kunde) - i løbet af dagen tastede jeg så yderligere en ny maskine med et andet kabinet, så jeg nu havde 2 maskiner at vælge mellem, hvilket gjorde mig endnu mere i tvivl om hvad jeg skulle vælge...... Så næste morgen tog jeg bilen og kørte forbi deres butik/lager i Herlev - ankom kl. 10.00 ( vidste ikke at de først åbnede kl. 12.00), men blev alligevel budt velkommen inden for hvor David betjente mig professionelt og venligt, og han loggede ind på min konto og gennemgik de 2 maskiner jeg havde tastet i systemet og guidede mig til hvilken en der var klart den bedste - jeg accepterede ordren kl. 11.00 (onsdag), og forventede tidligst at se min søns nye pc mandag morgen - torsdag aften (altså dagen efter) kl. 18.01 kom der en mail om at min Gaming PC var samlet, testet, og stod klar til at jeg (som ønsket) kunne komme forbi og hente den næste dag (fredag).

Fredag tog jeg chanse og stod der kl. 10.00 (2 timer før åbningstid), og igen blev jeg budt indenfor, min PC blev hentet til mig, betalingen gennemført og jeg drog forventnings hjem i god fart :-)

Allerede da jeg åbnede kassen og så hvor lækkert kabinettet var, var jeg godt overbevist om at dette kun kunne ende med at blive en FED oplevelse !! For dælen da, hvor er CoolerMaster Storm Scout II dog et FEDT kabinet !!!

Satte alle kablerne fra den gamlepc, skærm, tastatur og mus til, bootede "uhyret op", en stille summende lyd kom fra maskinen mens logoet fra MSI bundkortet dukkede op på skærmen, og ganske rigtige det GTX 770 kort fra MSI (anbefalet af Dennis) var tæt på helt lydløst - fantastisk - havde frygtet at få et larmende PC monster ind i vores hjem - og det var bestemt ikke tilfældet.

Begyndte at installere Windows 8.1 og så ringede min tlf -"Hej der er Dennis fra SharkGaming - ville bare lige tjekke om alt var som det var forventet ?" - øøøøøhhhh say what - det havde jeg ikke lige prøvet før og heller ikke lige forventet !

Jeg måtte bekræfte at jeg indtilvidere var ovenud tilfreds, men at jeg kun liiiige var gået igang med at installere computeren, jeg blev oplyst at jeg så bare kunne ringe helt frem til 17.30 hvis der mod forventning opstod nogle problemer!

Af andre årsager fik jeg brug for at ringe 3 gange, og blev hjulet helt tilfredstillende alle 3 gange (selvforskyldte problemer)

Min søn har nu spillet Battlefiled 4 på ULTRA, med ALT eyecandy slået til, i 3 timer, maskinen har ikke engang gidet at sætte farten op på blæserne og den kører nærmest lydløst, som om den tænker:

"Har han ikke et spil som jeg skal bruge bare lidt af alle mine overskuds kræfter på...inden jeg falder i søvn?"

Battlefield 4 kører PERFEKT! (altså udover de sædvanlige fejl EA/DICE' spil altid har, random freeze osv......) men det har jo intet med den nye pc at gøre ;-)

Det var alle de positive ting.....

Af få negative ting skal der nævnes:
1. Der fulgte en gratis Kinzu (steelseries) mus med - til en gamer pc - men det er en mus som ikke har de 2 knapper i venstre side - det giver jo ingen mening.

2. Havde tilvalgt at der skulle 1x LED (rødt) lys i maskinen, ham der havde samlet maskinen satte det så lige ved vinduet ind i maskinen, så istedet for at lyse alle de flotte ting inde i maskinen op, så gjorde det så man blev "blændet" og slet ikke kunne se nogen af tingene inde i maskinen - lidt synd - men er sikker på at det så ikke sker i fremtiden når SharkGaming læser dette - det virker som om de lytter til deres kunder. (og jeg flytter selv led skinnen i aften når sønnike ikke spiller mere - så alle de flotte ting kan ses....)

3. Hjemmesiden ..... den er rigtigt flot - men fanme svær at finde rundt i - masser af gode informationer, men man skal lede efter specifikationer, osv - og det er svært at finde ud af hvad forskellen er på de forskelligemaskiner (mangler en "sammelign" funktion, og en masse andre små ting som bare irritere.......

MEN - MEN - MEN

Sum og summarum er at den maskine der lige nu står i min stue - laaaaaaaaaaaaangt overstiger hvad jeg havde forventet af den - servicen jeg har modtaget laaaaangt overstiger hvad jeg havde forventet - der går ikke mange måneder før farmand også selv skal have en ny gamer PC - og den ordre lander 110% sikkert hos Sharkgaming !

Her er hvad min søn fik/købte:

Shark Brutality Deluxe OC - Inkl. Gratis SteelSeries Kinzu mus!
GRATIS SERVICEPACK!
2 års fuld garanti, 2 års gratis teknisk support, 14 dages tilfredshedsgaranti, Gratis eftersyn indenfor 3 år!
Gratis spil!
Assassins Creed IV - Black Flag + Splinter Cell - Blacklist
Anti-virus for gamere! (gratis!)
ESET NOD32 Gamers Antivirus 6 mdr. licens (Værdi 200 kr.!)
Intel i5-4670K, 4 x 3.40 Ghz (3.80 Ghz Turbo) *Anbefalet
Manuel Overclocking af CPU til 4.0 Ghz
BLOODFREEZR 50FH/Asetek Vandkølingssystem
MSI GTX 770 TF 2GD5 Gaming (+G 600W PSU) + Batman Arkham Origins spil
Corsair Vengeance 2x4 GB DDR3, 2133MHz
CM Storm Scout 2 - Sort og Grå
SSD - Samsung 840 EVO Series 120GB
1 TB, 7200rpm ekstra HD
Onboard (7.1 Realtek® ALC1150 Definition Audio.) - Sound Blaster SBX Pro Studio Surround certificat+software+guldbelagte lydporte
ekstra Rødt LED
ASUS DVD-brænder/afspiller
MSI Z87-G43 GAMING Killer NIC Military Class III

Total pris (inkl. moms) 8.545,00 kr

Tager ansvar og giver super service!

Tak til Shark Gaming for super service. Jeg vil ikke påstå at mit køb af en ny Gamer PC gik uden problemer, men det har ikke været Shark Gamings skyld, og jeg har hele tiden haft oplevelsen af, at de gode folk har gjort deres bedste for - trods alt - at gøre handlen til så god en oplevelse for mig som muligt. Meget service mindede, fede produkter, super priser og meget troværdige.

Sådan! Jeg vil ikke tøve et sekund med at handle der en anden gang.

Ingen disciplin og dårlig service

Hej Sharkgaming. - Jeg har købt en skærm hos jer en BenQ GL2450HM, som fra starten af, havde en defekt HDMI-port, så jeg kontaktede sharkgaming for en 3 uger siden, hvor jeg fik fat i [Navn]' lille hjælpe nisse [Navn], som ellers fik den dumme kunde " altså mig " til at kontakte producenten BenQ selv! Selvom forbrugerådet havde fortalt mig højt og tydeligt IDAG hvor jeg ringede til dem, at det er Sharkgaming der selv skal tage kontakt til BenQ. Men tiden gik jeg hørte intet fra BenQ, så jeg ringede til Sharkgaming idag, hvor jeg fik at vide at jeg bare skulle sende min adressse, så de kunne sende en label, så jeg slap for at betale fragt
"Hvilket var en service som kun DE ydede" Så jeg sagde ellers tak for hjælpen, men fik min mor tilbage at vende tilbage til dem, da jeg synes det var urimeligt og at [Navn] som jeg snakkede med ikke rigtig er til at vende og dreje og jeg lider af angst, så der skal ikke meget til at jeg får det dårligt.

Min mor ringede så og fik en dårlig episode med jeres medarbejder [Navn], som egentlig er fuldstændig blank når det kommer til købeloven og almindelig disciplin. hun ringede til [Navn] på supporten, som er lalleglad og mener vist selv at han er den klogeste mand på jorden, slet ikke serviceminded og det eneste han kunne sige var at KUN han havde ret, og han var ikke villig til at samarbejde ved at sige, at vi sendte den defekte skærm samtidig med at han sende en NY fungerende skærm, så det hele vil glide i stedet for at jeg skulle leve uden skærm i endnu 3 uger. Han ville hellere ikke kontakte BenQ før han havde min gamle skærm, Plus han sad og små grinede af min mor, SOM absolut ikke er acceptabel.

Men vi fik så et nummer til BenQ, hvor jeg fik fat i den professionelle sælger, som fortalte mig at jeg havde en ny skærm i starten af næste uge. Opkaldet tog 1 min. Han var venlig og kunne kun undskylde at jeg ikke havde hørt noget fra dem.

Men opkaldet med sharkgaming tog 11 min. hvor det man fik tilbage, bare var at blive gjort til grin..

Så jeg har kun at sige TAK FOR ****

Godt tilfreds !!!!!

Har netop købt en gaming computer til min søn hos Sharkgaming, og kan kun sige at vi er fuldt ud tilfredse med forløbet.

Kunne ikke være mere perfekt :)

Helt klart 5 ud af 5, perfekt computer, og en suveræn kunderservice.
Overvejer du en ny pc, så tag et kig forbi sharkgaming.dk kunne ikke være mere tilfreds :)

Super godt sted at handle - Alt fungerer perfekt

Købte en Silent Mighty Shark sidst i August. Så nu har den fået en god "Burn-in" tid og fungerer ligesom fra første dag, helt perfekt.
Jeg tog ud til deres adresse da jeg bestilte PC'en, og fik en helt perfekt rådgivning, også da der var tvivl fra min side om en lidt dyrere option var bedre end den anbefalede (dyrere= måske bedre). Fik at vide den lidt billigere faktisk var den de anbefalede selvom de jo fik lidt mere for den anden. Sener da jeg stod og manglede et SATA kabel til en ekstra SSD, fik jeg et par stykker så jeg kan klare mig lidt fremover, når der skal flere SSD'er i.
Helt igennem en 100% positiv oplevelse. Jeg kan klart anbefale Shark Gaming.

Tak for en god pc

Købte en computer til min søn herfra og den fungerer bare og kører upåklageligt. og tilmed tak for god service.

Ny computer på to dage

Jeg bestilte i søndags, d. 29/9, en Shark Brutality med enkelte opgraderinger. Mandag kunne jeg se, at den var sat i kø og dermed var på vej ud i produktionen. Mandag aften kl 18 fik jeg en mail om, at nu var min PC sendt! Jeg kunne følge den på Track and Trace og kunne se, at den inden for en time efter afsendelse blev ankomstscannet i København. Jeg hentede PC'en på mit lokale posthus i Aarhus tirsdag. Alt i alt tog det dem 26 timer fra de modtog min ordre mandag morgen (formentlig omkring kl. 8) til den landede på mit posthus tirsdag kl. 10. Det er fandengalemig imponerende!

Og så til produktet. Og så alligevel. Der er ikke en finger at sætte på det - dog trillede der en skrue rundt i bunden af kabinettet, da jeg fik den, men det er så lille et 'problem', at jeg ikke en gang vil gøre noget stort nummer ud af det.

Jeg havde desuden fat i support et par gange i løbet af processen, både efter bestilling, men også mens jeg var i udvælgelsesfasen. De var rigtig flinke at snakke med og de guidede mig til det produkt, som ville opfylde mine behov, og ikke nødvendigvis det, der ville fylde deres tegnebog mest.

Alt i alt en MEGET positiv oplevelse med Sharkgaming og jeg kan kun opfordre andre til at købe deres nye computer herfra. Der er gode muligheder for at skræddersy netop den PC, du har brug for og indenfor dit budget. Jeg vil i hvert fald ikke købe PC andre steder end hos Sharkgaming.

DET KAN IKKE BLIVE BEDRE!!!!

Jeg købte min Silent Shark Brutality fredag eftermiddag og fik en mail samme aften, hvori der stod, at ordren var afsendt. Jeg blev en anelse nervøs over, at de kunne afsende den så hurtigt, så jeg troede, at de sikkert havde glemt de tilkøb, jeg havde lavet på maskinen. Men da jeg modtog pakken mandag eftermiddag, og fik den tilsluttet, kunne jeg så se, at alt var som det skulle være. Jeg må indrømme, at jeg var imponeret over at et lille firma som Sharkgaming kunne levere så godt et produkt så hurtigt, og jeg kan kun varmt anbefale det til andre.

Jeg må indrømme at denne fantastisk hurtige leverance af et så solidt produkt gør, at jeg aldrig vil handle pc andre steder, end hos Sharkgaming, nogensinde igen.

Og til gutterne hos Sharkgaming - klap jer selv på skulderen! Det er fandme imponerende, den måde I driver virksomhed på.

Fint personale, men for ringe computersamlere.

Har lige købt en Military Class DESTROYER inde fra dem, og havde glædet mig til at få den hjem. Da jeg så får den hjem og sætter den til, har den to store misfarvninger på skærm billedet. Det er så hvad det er. Windows startede så heller aldrig rigtig op, og derefter gik den i sort skærm og alle blæsere slukkede. Det kan godt være den har fået nogle tæsk af post danmark på vejen, men så meget tror jeg nu heller ikke den har. Det der irritere mig lidt er at de ikke har tjekket at den virkede inden i sendte den afsted.
Da jeg så kig lidt i dybden med den, så jeg noget lidt skræmmende. ALLE udvendige skruer til blæsere og PSU var skruet skævt i og grafikkortet var måske lidt for skævt efter min mening.
Det eneste plus de skal have fra min side er servicen. De er rigtige flinke, og kan godt lave lidt sjov. Men dem der samler deres computere, skulle måske lige tjekke dem igennem for fejl, inden de sender dem.
Shark Gaming Systems

Reply from Shark Gaming Systems

Hej Morten, vi har haft andre magen til situationer ved netop denne maskine efter den var blevet fragtet.
Vi har installeret og testet samtlige af de maskiner før de har forladt vores produktionen, så den har været fuld ud kørende da den er blevet fremsendt.
Så din maskines grafikkort er nok synderen for at du oplever dine grafikfejl, så vi også har lidt dårlig erfaring under fragt på AMD kort, da de har større sandsynlighed for transport skade under stød ved fragt.

Du velkommen til at kontakte os så kan vi lige få det hele i orden for dig igen.

MVH
Flemming Pedersen - Kundechef
Shark Gaming

Dårlig service, dårlig oplevelse

Update:
Efter at emaerket.dk kom ind i sagen er der sket ting. Sharkgaming gav mig fuld kreditering af computeren den 14-10 og fik pengene her den 21-10!
___________________________________________________________
Jeg købte den 07-05-2012 en MSI GT70 0NC-029NE bærbar ved sharkgaming.
Købet forløb flydende og efter en 9-10 dage fik jeg min bærbar.

Den 31-07-13 opstod der en fejl ved musen (på bærbaren) som jeg herefter indsendte til reparation den 08-08-13.

Jeg sendte bærbaren til Ellekær 7, 2730 Herlev. Sharkgaming modtog bærbaren og konstanterede at bærbaren ikke havde nogle fysiske skader ved modtagelse!! Sharkgaming sender så bærbaren videre til deres reperatør, Infocare.
Da Infocare åbner pakken kan de konstantere at bærbaren har fået fysiske skader som de påstår at reklamationen ikke dækker for. De sender mig herefter et prisoverslag. Jeg ender med at betale ca 2000 dkk for at få lavet transportskader som opstod mellem Sharkgaming og Infocare!

Den 18-09-13 for jeg bærbaren tilbage. Transportskaden (som jeg betalte for) blev lavet med et stykke tape og noget lim ned i revnen! Udover det så påstår Infocare at jeg har ringet til dem og sagt at den ikke skulle repareres!

Jeg er meget skuffet over den måde som Sharkgaming har behandlet min sag.
Shark Gaming Systems

Reply from Shark Gaming Systems

Efter samtaler frem og tilbage mellem kunde os og infocare, kom vi frem til løsningen kunde fik var at få hele sit ordre beløb krediteret retur.

Shark gaming systems
Flemming Pedersen
Kundechef

God support, godt produkt.

Jeg forudbestilte en MSI GE60 2OC gaming laptop, fra Sharkgaming.dk. Computeren var lidt forsinket, i forhold til hvornår den var sat til at skulle komme ud, men det var ikke noget problem.
Ligesom det er menneskeligt at fejle, skete det at jeg hentede min PC hos Sharkgaming i Herlev, men samme dag havde jeg fået en pakke på posthuset. Under normale omstændigheder ville der ikke være noget galt i det, men på posthuset hentede jeg så en anden computer. Af samme model. Så en mindre fejl der, men jeg afleverede den ene igen og fik Tom Clancy's Splinter Cell til en værdi af omtrent 500 kr., hvilket var ret sejt, synes jeg. Så jeg har haft en god oplevelse med dem.

Efter et par dage med min nye computer, lavede den et lille stunt hvor den (efter en opdatering i Windows) pludselig rapporterede en fejl. Jeg formaterede den og så virkede den igen upåklageligt. Nåh ja, den slags sker i ny og næ. Desværre skete det pludseligt igen. Denne gang ville jeg have den repareret. Så jeg afleverede den hos Sharkgaming igen og den blev sendt afsted til InfoCare i Sverige. På samme tid havde den fået nogle knops, fordi jeg uheldigvis tabte den. Så jeg sendte den afsted for at få den fikset.
Hardisken og et af skærmhængslerne er blevet udskiftet - på garantien, hvilket er sejt eftersom det med hængslet var min skyld - og den er (efter godt og vel 2 uger) blevet sendt hjem igen. Jeg modtog den i går, hvilket jeg er glad for. Desværre rapporterede jeg flere knops end det med hængslet og forventede egentlig et prisoverslag på at få hele skærmen udskiftet, eftersom skærmens bagskærm var mere eller mindre løs, hvilket den hele tiden har været, men det var ikke slemt nok før jeg tabte den til at jeg ville rapportere det, men efter blev det værre. Jeg er endnu ikke sikker på om de har ordnet det, eftersom jeg er på efterskole på Langeland, mens computeren er sendt til mine forældres adresse på Sjælland, så de kigger lige hurtigt på den. Men jeg forventer at de ikke har lavet det, selvom jeg gjorde det klart hvad jeg ville have ud af reparationen - en ny harddisk, og et prisoverslag på en ny skærm.

Hvis ikke det er ordnet, sender jeg den til vores forsikringsselskab, der har gjort det klart at de gerne vil kigge på den, hvis de kan. Hvis ikke DE kan, må jeg jo så aflevere den til Sharkgaming igen. Det er lidt ærgeligt at vi er gået forbi hinanden, men det er okay, det ødelægger ikke min oplevelse. Der var god hjælp at hente fra medarbejderne fra Sharkgaming, under hele processen, og det er vigtigt for mig.

Jeg kan varmt anbefale Sharkgaming til ALLE, især på grund af deres kundesupport, det virkelig er til stor hjælp og de er meget forstående. Så til alle der vil have en god bærbar Gamer, så er Sharkgaming nok et af de bedste steder at få det. MSI er et godt mærke og et pålideligt mærke. Og det med harddisken - det er en menneskelig fejl.

- Hilsen Hans.
Mindre opdatering. Jeg har jo så fundet ud af at jeg købte den lidt for dyrt, hvilket hvis ikke er unormalt hos Sharkgaming. De har det vist med at tage lidt meget for deres produkter. Men det er min skyld, jeg skulle have kigget længere. De har stadig været flinke og kompetente, så jeg er ikke skuffet - og bærbaren har det fint.

Shark Gaming Systems Details

Landets stærkeste computere til landet skarpeste priser!

Visit Sharkgaming Systems

We live here: Ellekær 7 st