SHG reviews

SHG reviews

7.2

Feed

Proshop.dk hedder den nu. tidligere Shg.dk.

Det er sygt fedt. fede priser, god kvalitet!!

god internetbutik

Jeg handler der tit fordi de har rimilige priser og jeg kan hente mine varer efter en halv time

Dårligt nok har man bestilt sit produkt før man kan hente det. SÅDAN skal det gøres :-)

God pris og hurtig levering

Har aldrig haft problemer med SHG, som har nogle af landets bedste priser på hardware. De er tilmed hurtige til at sende varer ud.

SHG er gået konkurs og siden fusioneret med Proshop

SHG gik først konkurs (kreditorsager kører stadig - og jeg har også lidt penge tilgode hos dem, som jeg sikker taldrig får!).
Deres koncept var fint og gik godt indtil noget gik HELT galt i ledelsen.

Unikt eksempel på hvordan en inkompetent ledelse kan ødelægge en ellers god forretning!

har brugt mange tusinde kroner i det gamle SHG - men dem, som har overtaget adressen lever langt fra op til samme kvalitet, overblik (især på hjemmesiden) og pris... Desværre.

Virker godt

God kundeservice, de leverer hurtigt, og er de billigste.

God service - altid

Har handlet hos SHG en lang række af gange, hvergang er det gået smertefrit. Er der problemer er de altid hurtige til at hjælpe, ellers virker det bare.

Fantastisk sted at handle

Jeg har op til flere gange handlet ved SHG, nu proshop og jeg har aldrig haft problemer med dem. Varen blev leveret hurtigt og sikkert!

Findes ikke mere...

De er fusioneret med proshop

God butik

nemt at bestille, stort udvalg og billige priser.
Kombiner det med muligheden for personlig afhentning så har man en success. Jeg har købt udelukkende ved proshop/shg længe og aldrig haft nogen grund til at klage, ej heller ved reklamationer.

Nemt og billigt

Nemt at handle. Fornuftige priser. Afhentning fungerer fint.

det samme som proshop

Det er den sammen hjemmeside som proshop.dk

Helt utrolig dejlig kundeservice

Køber stort set alt elektronik igennem Shg - De har nogle gode priser, nemt og overskueligt site og så har de en helt fantastisk kundeservice!

De er nemme at snakke med over mail og man kan spørge om de mest tossede ting - hvilket man som kvinde i en elektronik verden ofte gør! De svarer altid høfligt og hjælpsomt tilbage!

Jeg har købt min computer, 3x forskellige mus, keyboard og elskede spyro højtalere igennem Shg. Og de vil formentlig altid i fremtiden være vores elektronik pushere!

Kan varmt anbefale siden! Og frygt som sagt ikke hvis du får en forkert vare eller noget går i stykker - de har en helt fantastisk kundeservice og prøver virkelig at hjælpe dig igennem det. De betaler yderemere for porto osv hvis du får noget forkert tilsendt.

5 stjerner herfra!

Til en lille bonus - For 5-6 år siden fik jeg pludselig en mail fra dem at jeg havde vundet i en udtrækning de havde lavet i deres kundebase. Jeg havde vundet et eller andet vidunder af en elektronik dims af en værdi til ca 2000kr. Et par uger efter modtager jeg min præmie og alt dette uden jeg på noget tidspunkt har rørt en finger.

Dét kalder jeg godt kundetække!

SHG / Proshop

Jeg har ingen klager til firmaet, hverken da det hed SHG eller nu hvor det hedder proshop. Service, levering, pris, support (tlf og mail) og udvalg er iorden. Ligeledes kan firmaet skilte med e-mærket og div. bank mærker, så de og kunden er forpligtiet til, at handel under ordenlige forhold. -->(Jura)
Hjemmesiden har godt nok skiftet til et design som er mindre brugervelig en SHG's side, men ser det ikke som et problem og slet ikke, at de skal midste en stjerne på det.

Dyr fornøjelse

Jeg købte en bluetooth mus, som skulle kunne række 10 meter. Den kunne knap række 2 meter, så jeg sendte den retur og bad om at få pengene retur for den.
Herefter modtager jeg så den samme pakke igen, med en regning på 400,- og en meddelse om at produktet ikke fejler noget.
Snakker herefter med en meget ung og flabet knægt fra kundeservice, som ikke er interesseret i at hjælpe mig.

Dårlig RMA pas på!

Har handlet hos shg før i tiden før de skiftede ejer og været glad men nu har de kostet mig over 1000kr. pga de ikke ville give mig pengene tilbage for et bundkort der var defekt ved modtagelsen!

Handel ikke hos dem, de har virkelig dårlig vurdering af rma sager!

1000kr. for at miste en kunde er vel ikke det værste bytte for dem men føler mig satme dårligt behandlet!

Ingen klager fra mig af. Produkterne kommer frem uden problemer og virker fint. Kun en lille opfordring: Bestillingen er lidt besværlig at finde ud af for nye kunder, ret mange ting i kurv / checkout osv man skal se på. Har hjulpet nogle stykker med at købe derfra fordi de ikke har kunne finde ud af det.

5 * * * * * her fra.

Billig, Hurtig og effektiv

Intet at udsætte. You get what you pay for! De er billige, hurtige og effektive.

Jan

Efter omkring 10 handler hos SHG / Proshop

Jeg har efter hånden brugt en del penge hos SHG, og jeg må sige at om man vælger at møde op i deres butik, og ekspidere sig selv fra bunden af, eller om man gør brug af deres webshop, så er det hurtigt og lige til.

Jeg har aldrig fået en fejlleverance og produkt info samt vejledning er altid i orden.

Den eneste mindre gode historie, var da jeg bestilte W7 ultimate, ved ugivelses dato, der var varen markeret som værende på lager, men efter 3 dage ændrede status sig til ikke at være på lager, og jeg fik ikke min ordre - men pengene tilbage i en fart.

Den slags tin sker, og det har jeg taget med

God butik indtil vidre ....

Har handlet 1 gang hos dem og fik leveringen 3 dage efter :-)

Shg.Dk A/S Details

Kæmpe udvalg af computere, hardware og software. Mulighed for online betaling samt forsendelse eller afhentning på adressen i 8270 Højbjerg ved 8000 Århus.

Visit SHG

We live here: Michael Drewsens Vej 22