Shipshape reviews

Shipshape reviews

6.4

brugervejledning

På bådmessen i bellacentret købte jeg en nexus nx1000 vhf radio, der fulgte ingen brugervejledning med, jeg skrev for at høre om det var muligt at fremskaffe en jeg fik at vide at de ville kontakter importøren og håbede de kunne fremskaffe en dansk vejledning og at de ville vend tilbage straks. det var så det...
der er gået en tid (det var i starten af marts) så jeg regner ikke med at høre fra dem...

Is Shipshape your company?

Shipshape Charter A/S Details

Visit Shipshape