Shirtcity reviews

Shirtcity reviews

3.9

Kunne ikke give nul stjerner!

Men ville helt sikkert have givet dem minus stjerner hvis det var muligt. Bestilte den 16.12 en baby body fra shirt city, de skrev på hjemmesiden at sidste chance for bestilling og levering var den 17.12. Indtil i går den 20.12 har der stået at body'en var i produktion, i dag gik den så i restordre, og det efter at jeg i går sendte dem en mail om at jeg forventede levering som forventet ingen jul, det kan jeg vist godt glemme nu...
Havde tidligere lagt en ordre som jeg efterfølgende slettede, selvom jeg slettede ordren, blev pengene trukket, måtte kæmpe med dem i 14 dage for at få pengene retur, truede til sidste med politi (Havde bestilt body på daværende tidspunkt, havde håbet på en hændelig fejl) og samme dag kom pengene da også retur på min konto. Jeg tror der er tale om en rigtig butik og ikke svindel, blot elendig service, manglende svar og ja, ud fra hvad jeg kan læse her, virkelig elendige produkter...

Ikke helt ok

Jeg fik da min T-shirt, men de trak penge for den 2 gange. Og jeg måtte kæmpe med dem i over en uge, over mail for at få min penge igen :(

Elendigt

De har trukket pengene for en t-shirt, men har aldrig modtaget nogen ordrebekræftelse. Eller set skyggen af en t-shirt. Har sendt dem flere e-mails, men har aldrig fået noget svar.
Ville aldrig anbefale at købe noget hos dem!

Tja...

Har bestilt 2 pudebetræk.

Fik dem 4 dage efter bestilling og designet er som ønsket.

Men begge betræk gik op i lynlåsen, da jeg kom puder i.

Så kvaliteten er ærgerlig. Øv.

Ingen ordrebekræftigelse pr mail

Jeg har bestilt en babybodystoking fik aldrig nogen ordrebekræftigelse pr mail som jeg har fået på andre sider når jeg har bestilt noget.
Ved ikke om det er normalt for denne side?
Så jeg skrev til dem om min ordre var gået igennem, med det ordrenr som stod på siden lige efter min bestilling, som dog forsvandt igen efter at jeg havde afsendt mit spørgsmål.
Jeg har intet hørt fra dem!
Der står på siden at leveringstiden til DK er 3 dage. (Og de 3 dage er gået)
Håber at jeg modtager min bestilling og at min nervøsitet

Sær E-mail

Jeg har bestil en Hoodie hos dem for et godt stykke tid siden og den var rigtig god kvalitet og fragten var hurtig nok.
Men dagen før jeg fik den, modtog jeg en mistænkelig E-mail om, at de ikke havde fået min betaling. Jeg skulle bare gå ind på et link og så skrive mit kontonummer osv ind "igen". Jeg gik derefter på min netbank og så, at de havde trukket pengene, så jeg slettede bare den e-mail.
Jeg fik jo også mit hoodie, så der var ikke noget, men jeg er lidt bekymret for, hvor dem der sende den e-mail havde mine oplysninger fra, da de startede e-mailen ud med at henvende sig med mit fulde navn.

Jeg er aldrig skuffet.

Jeg har bestilt rigtig mange t-shirts hos Shirtcity,da jeg holder meget af selv at designe dem.
De levere altid korrekt, og til en acceptabel leveringstid.
Kvalitetten af t-shirtsne er langt højere end mange andre steder. De holder sig pænt i vask og sidder perfekt.

Jeg vil klart anbefale dette firma til andre og det har jeg også gjort igennem tiden!

Alt gik som forventet

Jeg har bestilt 3 t-shirts over 2 ordre, og begge gang har jeg fået den efter 3 dage!

super butik!

Har lige bestilt 2 tshirts

og kiggede efterfølgende her på trustpilot.dk - og det gør mig lidt usikker på, om vi nu har "dummet Os" ved at købe på siden og nu får en uheldig oplevelse - men nu håber vi på det bedste, og håber på at modtage nogle fine bluser med posten.

Hjemmesiden virker fint, og det er nemt at designe egne bluser mv.
Priserne er også ok.

UPdate:
Har netop modtaget bluserne. De er af ok kvalitet og trykket er fint - dog er størrelserne lidt små (dette havde jeg taget højde for og bestilt ét nummer større ved begge bluser (børne+herre). Voksen-blusen er også lidt kort i det (fra hals til mave/talje).
Vi kunne dog godt finde på at bruge siden igen til "for-sjov-bluser" - men ikke til hverdagstøj, da pasformen/faconen virker forkert.

Størrelser

Jeg havde bestilt 3 stk. t-shirts i størrelse S, men da jeg endelig fik dem hjem, og afprøvet, er størrelsen hvad der svarer til L eller XL, selvom der tydeligt står S på selve t-shirts'ne.

Det kunne man godt lige have oplyst om, så pas på med dét. Desværre er det således 500 kr. lige ud af vinduet, da varen jo er "specielt fremstillet" og derfor ikke har nogen retur-ret.

Meget uheldig oplevelse, har kostet mig 500 kr. og efterlader mig uden et brugbart produkt.

Èn positiv ting skal dog siges; kvaliteten af trykket ser fin ud.

Laaaang leveringtid..

Jeg bestilte en t-shirt d. 14/12-2011 som skulle bruges som en julegave, og valgte derfor at være i god tid. Da jeg d. 21/12 ikke havde fået en ordrebekræftelse fra shirtcity, valgte jeg at skrive til dem, hvor langtid leveringen ville tage. Det viste sig at de efter 7 dage stadig ikke havde sendt t-shirten, og den nåede da heller ikke at komme frem til juleaften! Har bestemt ikke tænkt mig at handle hos shirtcity mere!

Fed butik

bestilte en trøje til min lillebror i julegave. Fik den efter 4 dage.
Den er vildt fed

Fint - men kundeservicen er ikke for god

Fedt man selv kan lave designe sin egen t-shirt!! Det tager lidt tid før den kommer, men det er jo fordi den lige skal laves først.

Kontaktede kundeservice via deres hjemmeside, da jeg havde ventet over en uge på en t-shirt. Jeg fik først svar 4 dage efter. Det er for længe.

I mailen stod på engelsk, om jeg ikke ville være så venlig at skrive på engelsk, tysk eller fransk for at undgå misforståelser.

Det var måske en ide at skrive det på hjemmesiden - altså at man ikke kan skrive på dansk selv om hjemmesiden er på dansk.

Dertil kommer, at der er en masse sproglige fejl på hjemmesiden - det virker direkte oversat nogle steder.

Super duper!

T-shirts af god kvalitet, men man betaler oss godt for det.

Is Shirtcity your company?

Shirtcity Details

Lav og tryk din egen t-shirt | design t-shirt | Design en personlig t-shirt | tryk på t-shirt. Design & tryk din sjov tshirt online - Fun Tshirts - Funny T-shirts - T-shirt Design

Visit Shirtcity