Shirthouse reviews

Shirthouse reviews

8.2

Super service og hurtig levering.

Har handlet to gange hos firmaet og er meget tilfreds med betjeningen og leveringen.
Eneste minus er, at hjemmesiden ikke er opdateret. Jeg bestilte en sømandstrøje til min mand i str. 50, men fik senere at vide, at den var udsolgt. Derefter fik jeg hurtig besked fra Karl Leer, at jeg kunne købe en str. 50 mærket (Sailor). Så femstjerner trods det lille svigt med hjemmesiden.

Anette

Nem og hurtig levering

Ingen problemer med at handle der. Nem og hurtig levering

Hjemmeside ikke opdateret....

Var inde for at shoppe lidt skjorter....

Fandt et tilbud hvor jeg fik 3 eterna-skjorter til 1125,- det er jo en fantastisk pris.....

Da jeg finder dem jeg vil have og lægger dem i indkøbskurven, ændrer prisen sig pludselig til noget højere..... jeg går tilbage, tjekker prisen igen og prøver påny... igen forkert pris. Nååå men jeg sender en mail til shirthouse hvor Karl stor set svarer sekundet efter og straks retter fejlen.

Dejligt, så jeg shopper og sender ordren afsted på 4 skjorter.....

Den ene skjorte kan der først ikke leveres 2 stk af ( så jeg vælger at nøjes med 3 stk samlet ) og senere viser det sig at en anden er i voldsom restordre så jeg må vælge en anden.

Så fint så godt, jeg modtager først 2 skjorter og en uges tid senere den sidste...... men så tjekker jeg lige mit kontoudtog.... og der har de selvfølgelig trukket for 4 skjorter alligevel.

Mail afsted igen, og det blev naturligvis straks krediteret.

Super kedeligt at lagerstatus på deres hjemmeside er så dårligt opdateret, det krævede alligevel en del mails frem og tilbage for noget der burde være ret nemt ??
Når det er sagt så har jeg fået super god service af Karl i den korrespondance der har været.

Super tilfreds med skjorterne, lækker kvalitet og god pris........ jeres hjemmeside er bare en bagstopper her (0:

Kvalitets skjorter til super god pris og med hurtig levering

I mit tilfælde bestilte jeg 3 stk skjorter sidst på mandagen, tirsdag morgen fik jeg en besked om at mine varer var blevet afsendt. Onsdag blev de leveret med posten, hvad mere kan man forlange? Vil helt klar anbefale shirthouse.dk til andre og bruge shoppen igen. Tak for en god handel.

Super købsoplevelse

Sådan skal nethandel være. Bestilte søndag, advisering om afsendelse pr. mail mandag, skjorterne kom med posten tirsdag. Prima kvalitet til en fornuftig pris. Jeg handler gerne hos Shirthouse igen.

Så hatten passer

Købte hue hos shirthouse. Hurtig levering og hattn passede :-)

Holder hvad de lover

Har for første gang handlet hos Shirthouse - og det gør jeg gerne igen.
De lover levering i løbet af 2-6 hverdage og jeg fik min pakke efter 5 hverdage, så det er som lovet.
Pakken blev sendt torsdag med Post Danmark og jeg modtog pakken fredag.
Vil gerne anbefale Shirthouse, men det vil være dejlig med levering på max. 3 hverdage.

Is Shirthouse your company?

Shirthouse Details

Hos ShirtHouse køber du skjorter på nettet. Vi har herreskjorter fra eterna, CASAMODA, Venti samt flere. Her finder du det store udvalg af både business skjorter, casual skjorter samt slips.

Visit Shirthouse