ShockNews reviews

ShockNews reviews

5.8

gode artikler

jeg elsker at læse deres artikler, de 2 grå stjerner er fordi at jeg blev banned bare fordi at lasse gjorde så man kunne se folks koder på min side, og jeg ville sige det til en ansat, som ikke hørte efter så jeg ville logge ind på hans og ændre hans kode og skrive til ham over post. men han ændrede den igen og ville logge ind på min egen bruger og fortelle ham det. men forsent fik baaaaan. og lasse fik ikke :( hilsen mikkel500
ps lasse hackede både mig og den ansatte og misbrugte hans admin, som jeg fik ban for at gøre!

Næsvis ledelse.

Dårlig ledelse, med næsevise bemærkninger. - De hæver sig op på en piedestal, hvor de tillader sig at nedgøre ansøgere og brugere.. Selvom nogle af dem i den grad har brug for erfaring og grammatik-kurser.

Aktiv ledelse: Orgif1 og SuperShake.

Shocknews.dk fint?

Shocknews.dk er fint men de mangler lidt med sikkerheden

shocknews er fede side

ja jeg snyes at shocknews er den sejte side i habbo fandsier hilsen
magnusj11

Shocknews Details

ShockNews er et officielt fansite for den nyskabende flash-chat, Habbo. På sitet kan man bl.a. læse artikler, deltage aktivt i debatter, deltage i konkurrencer, hygge sig i det store og funktionsrige community, og meget, meget mere.

Visit ShockNews