shoesandfriends.com reviews

shoesandfriends.com reviews

9.4

Dårlig service og fik ikke den bestilte vare

Bestilte en vare, der efter 10 dage ikke var nået frem på trods af, at pengene efter 4 dage var blevet trukket på mit creditcard. Skrev mail til kundeservice, der ikke svarede og ringede adskillige gange uden at kunne træffe dem på telefonen. Skrev derfor igen og bad dem tilbageføre pengene, hvorefter de endelig svarede. Pengene blev tilbageført, da varen i følge kundeservice var forsvundet. En meget dårlig oplevelse - og jeg mangler stadig et par vinterstøvler!

SUPER!

Bestilte et par ballarinaer på udsalg. Jeg sparede 50%:) Varen kom 2 dage efter jeg bestilte!

Meget fin skobutik på nettet hvor bestilling, levering og kundeservice fungerer

Du skal prøve at gå ind på shoesandfriends.dk, de har fede sko/støvler. Deres netside er let og overskuelig, betaling fungerer og leverings dagene bliver overholdt. Jeg skulle så have byttet mine støvler og der var den fleksibilitet, at vi kunne kører lige til fimaet og få det gjort. Det var fedt. Produktet svarede så også i overens med det jeg så på netsiden. Fede støvler.................

Sådan skal det være at købe sko online!

Shoes and Friends var utroligt hjælpsomme, både med at svare på mine spørgsmål og med at sende mig et ekstra billede af de sko, jeg overvejede at købe. Jeg følte, at de var oprigtigt interesserede i at hjælpe mig - og at jeg ikke bare var en kunde, de kunne tjene penge på.
Jeg foretrækker at købe online, når returfragt er gratis, men heldigvis sad skoene fra Shoes and Friends perfekt :)
Venlig kundeservice, hurtige svar og hurtig forsendelse. Alt i alt en rigtig god oplevelse!

Hurtig betjening

varen var præcis som vist på billedet. Hurtig levering, hvilket for mig er meget vigtigt.

wonderful service, and shoesand friends live up to their promise and can be trusted

Quality at its best, and that is why I will recommend shoesandfriends to other consumers.

Rigtig venlig betjening og hurtig levering

Jeg bestilte et par sko og fik dem leveret inden for de 2-4 arbejdsdage som lovet på hjemmesiden.

Rigtig venlig betjening, og de var meget hjælpsomme i telefonen og med at få byttet skoene til en anden størrelse, da første levering var bestilt for store.

Super Service

Det var optimalt og varen kom ret hurtigt - over al forventning

Super!

Pisse fede sko og hurtig levering.

super

god handel, hurtig levering, ingen besværligheder, vart anbefales til alle

Bestilling og returnering

Jeg bestilte et par støvler, som jeg desværre var nødt til at returnere, da de ikke passede. Det gik helt problemfrit, og pengene blev meget hurtigt sat ind på min konto igen. Super service - kunne ikke være bedre.

Kan klart anbefale Shoesandfriends.dk

Rigtig god hjemmeside, jeg sparede 800 kr. på mine sko ift. hvis jeg havde købt dem i en butik. Synes dog godt fragten kunne være gratis, som hos flere andre firmaer når man køber for over 500 kr.

Det funger bare...

Hurtig levering og ingen palawer :)

Glade køb

Jeg har handlet hos Shoes and friends to gange og kommer gerne tilbage igen, hjemmeseiden er fængende og nem at navigere på.
Ser gerne endnu flere sko og støvler fra Fly London.

Perfekt behandling og levering

Bestilte torsdag aften og mandag morgen blev pakken leveret - ordrebekræftigelse og sms vedr. forsendelsen -alt var ok.

Har handlet her før og gør det gerne igen.

Altid pålidelig - det bestilte kommer hurtigt - god kvalitet.

Fine støvler til en rigtig god pris !!!.

Jeg var meget tilfreds med mit køb. Prisen var god, betalingen foregik smertefrit og produktet levede op til mine forventninger.

super service

dejligt at de ville gøre en ekstra indsats for at jeg fik mine sko til siden

tip top levering

Jeg købte de fedeste sko og støvler til en fantastisk pris. Jeg betalte dem om mandagen og hentede dem i min nærbutik dagen efter, så bliver det ikke billigere eller lettere!

shoesandfriends.com A/S Details

shoesandfriends.com - brands chosen with care. Velkommen til shoesandfriends.com. Vi fører de mest eftertragtede internationale skomærker og gør vores yderste for at du skal få en unik visuel shoppingoplevelse. Det gør vi bla. ved vores 360 graders rotationsvideo og vores flotte detaljebilleder. Ingen skuffelser hos shoesandfriends.com. Vi glæder os til at byde dig velkommen som kunde.

Visit shoesandfriends.com

Call us on: +45 72623333