Diving 2000 A/S reviews

Diving 2000 A/S reviews

9.6

Super service, hurtig levering

Jeg havde nogle spørgsmål vedrørende de dele jeg skulle bruge (hvilken type og hvor mange jeg skulle forvente at bruge), så jeg ringede og fik en meget fin snak med Diving 2000.
Efter at have bestilt de varer vi havde fundet ud af (via webshoppen) gik der lidt mere end 24 timer, så kom der en sms at jeg havde en pakke påp posthuset :-)

Super service - Tak for det!

Hurtig levering og god vejledning

Produktet ankom dagen efter bestilling og da jeg havde spørgsmål om varen fik jeg fin vejledning i telefonen. Produktet lever op til beskrivelsen og prisen var god.

Alt forløb perfekt!

Jeg bestilte søndag aften, og allerede tirsdag lå pakken klar på det lokale posthus - enormt hurtig levering! Oven i købet var Diving 2000 de eneste, der havde netop det produkt, jeg skulle bruge - dejlig stort udvalg. Her handler jeg helt sikkert igen.
Diving 2000

Reply from Diving 2000

Hej Line.

Tillykke, du har vundet januar måneds Trustpilot konkurrence! Det betyder to flasker vin til dig :) Vil du være sød at sende mig dine kontaktoplysninger til sh@diving2000.dk, så du kan få din præmie?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen,
Sabina Hansen
Diving 2000 A/S

Havde lidt bøvl med, at min boblekuvert ikke blev leveret i første omgang ("modtager ukendt på adressen", sagde Post Danmark), men Inger var rar at påføre lidt flere oplysninger og forsøge igen uden videre! Det er god service.

Super levering

Fin vare, hurtig levering og god service

forbruger venlig

God og hurtig levering. fin produkt

Hurtig ekspedition

Fra jeg bestilte et gavekort, til det kom i min postkasse, gik der kun 1 døgn!
Hurtig ekspedition!

Superhurtigt!

Venlig, hjælpsom service:-)

Jeg fik det helt rigtige med det samme

De var super gode til at finde det helt rigtige
Diving 2000

Reply from Diving 2000

Hej Morten!

Godt nytår og tillykke - du har vundet December måneds Trustpilot konkurrence for din anmeldelse af Diving 2000! Det betyder to flasker vin til dig.

Vil du være venlig at skrive en mail til mig på sh@diving2000.dk med dine kontaktoplysninger?

Med venlig hilsen,
Sabina Fobian Hansen
Diving 2000 A/S

Super service og meget hurtig

Alt foregik meget professionelt, chattede først lidt angående nogle spørgsmål , bestilte og modtog pakken dagen efter, så alt helt i top, kan kun anbefales !!!

Utrolig flot service

Dele som jeg selv ikke fik defineret nærmere i første bestilling og derfor ikke kom med i pakken blev eftersendt uden beregning. :-)

God support og hurtig levering !

Havde behov for et producenttilbud der ikke var annonceret på hjemmesiden - skrev sent søndag aften en mail, og fik allerede søndag morgen et fyldestgørende svar - bestilling blev foretaget søndag og varen klar til afhentning på mit lokale posthus allerede tirsdag.... For mit vedkommende er det slut med at handle fra de internationale sites med lange leveringstider og meget dyre fragtomkostninger.

Upåklagelig...

Intet at komme efter. Varerne blev sendt som aftalt og alt var, som det skulle være.

God betjening og hurtig levering

Diving 2000 A/S kom hurtigt op til overfladen

Næste gang, jeg skal bestille udstyr til dykning, bestiller jeg det omgående hos Diving 2000 A/S. Dagen efter bestillingen dukkede pakken op. Bare super!

Troværdig og serviceminded - super oplevelse!!

Jeg var inde på hjemmesiden for at finde udstyr som skal gives til min far på 65 der er blevet vild med at snorkle. Hurtigt popper chetten op og Jan (fra diving2000) hjælper mig via chatten igennem hele processen. Jeg føler mig helt tryg ved dette køb og er meget begejstret over at opleve bedre service og nærvær på nettet end man gør i mange butikker.
Store roser herfra!! Her kan du roligt handle :)

Fin service, hurtig levering og yders fornuftige at handle med

Bestilling gik ganske let og smertefrit. Diving 2000 skal have en stor ros for at de gerne ville matche deres konkurrenters pris! Jeg fik min bestilling under et døgn efter jeg havde bestilt. Dette kan jeg kun være tilfreds med.
Diving 2000s service var helt i top, med et venligt team som gav god og hurtig service, samt professionel vejledning i det nødvendige omfang!
Jeg kan sagtens anbefale andre at købe deres dykkerudstyr dette sted! I fremtiden kan jeg sagtens se mig selv købe dykkerudstyr ved Diving 2000 igen!

god hjemme og hurtig levering

Overskulig hjemmeside, nemt at betale og hurtig levering

En SUPER oplevelse også ved problemer

Super service, da jeg ikke kunne forstå hvorfor pakken ikke kom, ringede jeg og de kunne hurtigt sige at pakken lå på posthuset, men postvæsnet havde glemt at sende SMS og ved problemer skulle jeg bare ringe. Det er god service

Diving 2000 Details

Dykkerudstyr fra dansk netbutik med dansk garanti. Vi har alt i dykkerudstyr til stærke priser og leverer inden for 2-3 dage via Post Danmark.

Visit Diving 2000 A/S

Write to: jan@diving2000.dk