Acne Studios AB reviews

Acne Studios AB reviews

8.2

Perfektion.

Kan kun anbefales. Overskuelig hjemmeside, stort udvalg af fine ting samt hurtig levering.

Vanvittig hurtig levering

Lækkert tøj og vanvittig hurtig levering.

Fantastisk kundeservice og kvalitetsvare

Min pakke forsvandt hos UPS. Samme dag jeg tog kontakt til Acnes kundeservice afsendte de en ny, endda med express levering fremfor saver, som de normalt anvender. Jeg er så tilfreds! Nu kommer min pakke alligevel inden jul.

God service fra Acnestudios.com

Jeg har kun haft positive oplevelser hos Acnestudios.com. Deres kundeservice er lynhurtige, og de er gode til at fylde op i deres Outlet.
Kun stjerner herfra!

Kvalitet og hurtig levering

Skal man have gode jeans, så skal man købe dem hos ACNE. Og så er der tilmed hurtig levering og udemærket kundeservice. Priserne kan man diskutere. Synes måske at 80 kr for levering til Danmark er lige i overkanten - men okay, dine nye jeans kommer så også i løbet af 2 dage. Tjek det ud!

Visit Acne Studios AB