Chr Christensen reviews

Chr Christensen reviews

8.9

Fantastisk oplevelse

Jeg bestilte et stegetermometer om formiddagen. En time efter bestillingen fik jeg en mail med meddelelse om, at varen var pakket og afsendt og med ønsket om en god dag. Dagen efter fik jeg pakken, der var godt emballeret. Det er længe siden, jeg har oplevet så god en betjening.

Alle tiders!

Bestilte sent onsdag aften, modtog mail i går om at de var afsendt og modtog de fineste varer i dag!
Tak for en hurtig handel til fine priser.
kommer gerne igen :-)

varmeste anbefaling

God morgen Chr Christensen

Tak for jeres mail og tak for handlen.

Jeg har følt mig udsøgt fint og flot behandlet i forbindelse med min handel hos jer.

Tak især til den unge dame, der løbende har kontaktet mig pr Tlf, hun har udvist stor og professionel kundeservice og en meget flot verbal tone for mig som kunde.

Hvis hun er et billede på samtlige ansatte i jeres butik, da kan og bør I være stolte af jeres medarbejdere.

Jeg kan - og vil give mine varmeste anbefaling af jer til mine omgangskreds.

Venlige hilsner,

Poul

Jeg Handler kun her hos Chr. Christensen. Super god og hurtig service.
Super billige og meget flotte varer, her kan man virkelig spare en masse penge..
giver jer fuldt stjerner.

Kan klart anbefales. :):)

God oplevelse uden noget at sætte en finger på

Jeg købte en pande som hurtigt kom med posten. Intet at klage over.

Næsten 5 stjerner..

Super-nem bestilling, fornuftige priser, hurtig levering. Handler der sikkert igen, men..

.. mine varer var desværre kun pakket ind i lidt brunt papir, så vareemballagen var trykket under transporten. Selv om om pakken kom med Post Danmark var der ikke mulighed for track 'n' trace.

Hurtig og effektiv

Jeg bestilte en dåbsgave til min søn. På siden står der at hvis man bestiller før kl 12, vil pakken blive sendt samme dag. Jeg bestilte først efter kl 14, men allerede 15 min efter fik jeg en bekræftelse på at pakken var sendt og jeg modtog den dagen efter. Hurtigt og effektivt.

Super Service og hurtig levering

Købte Erica Bestik fra Raadvad, allerede næste dag blev det leveret.
Fragt frit ved køb over kr. 500
jeg købte for 498 kr. og fik det fragt frit leveret, super service.
Kan kun anbefaldes

Billigt og hurtigt

Bestilte varer i weekenden og de var fremme tirsdag morgen :-)

Fremragende og hurtig service

Jeg købte et termometer hos Chr Christensen. Produktet virkede i 4-5 mdr. hvorefter det stod af. Jeg lavede en reklamation af produktet og fik hurtigt tilsendt et nyt tilsvarende produkt. Kan i den grad anbefale at handle hos dem.

Hurtig levering, men tingene var ikke tilfredsstillende.

Min bestilling lød på 12 stk. Rosendahl longdrink glas. Glassene var pakket i 3 kasser, hvor den ene kasse var fejlfri, men de 2 andre kasser indeholdt hver 2 stk. glas med fejl. Tre af glassene har lufbobler, som sådan ikke har nogen betydning, det er bare ikke pænt at kigge på. Men det fjerde glas har en lang luftstreg, som mest af alt minder om en flænge. Dette er uacceptabelt og derfor kontaktede jeg Chr-Christensen med det samme, men har endnu ikke fået noget svar, selvom det er over en uge siden jeg kontaktede dem. For dårligt! Dette er en så dårlig service, at det forhindre mig i, at handle her en anden gang.

SINDSYGT HURTIG LEVERING

Jeg bestilte diverse Rosendahl-ting hjem i går omkring kl. 12.00 - allerede i dag samme tidspunkt (KUN ET DØGN EFTER BESTILLINGEN) kommer posten med min pakke! Alt var som det skulle være :-)

Fin service

Bestilte et par tyske teflon pander der havde vundet i Tænk. Prisen hos chr-christensen var ca. 40% af hvad jeg ellers kunne finde den til. Bestilte og fik panderne leveret et par dage efter. Alt ok. Ca. 10 dage senere boblede den ende pande op selv om vi havde kørt med lave temperaturer og jeg skrev til chr-christensen. De svarede lynhurtigt tilbage at de ville sende mig en ny pande. Den har jeg modtaget og de har vedlagt en returseddel så jeg blot kan sende den gamle pande tilbage i samme emballage uden omkostninger til porto.
Glimrende.

Woooow

Man sidder og kigger på den meget overskueligt hjemmeside, og tænker ... Kan det overhovedet være godt når det kan sælges så billigt?? Men jeg tager chancen og bestiller onsdag aften for omkring 800kr. Fredag ligger der en Pakke udenfor døren.. Fedt!!
Alt det Poulpava jeg har bestilt er helt perfekt! Dog var der en kniv der desværre var en efterligning... Men hjemmesiden kan bestemt anbefales til andre der vil spare penge! :)

Kvalitet til gode priser

Det fås ikke billigere når man vil ha kvalitet... Her kan man opnå helt op til 80% rabat.... Jeg selv fik 33 % og 38 % og sparede derfor 350 kr. og så var fragten gratis.. Super Isenkram Webbutik og så var leveringen hurtig... Alt i alt 5 stjerner når kvalitet og pris overgår alt...

Gode betingelser

En butik man bør holde øje med. Den har tit gode priser, og altid hurtig og fragtfri ved køb over 500,- kr

Fungerer som det skal

Hurtig og fejlfri levering :)
Kan bestemt anbefales at handle her.

Ekstremt hurtige!

Jeg bestilte Trip-Trap nisser en dag, og fik dem leveret den efterfølgende. Virkeligt gode priser. Nemt og smertefrit. Kan anbefales.

Is Chr Christensen your company?

chr-christensen.dk Details

Visit Chr Christensen