Shopcamp reviews

Shopcamp reviews

8.5

Supergodt arrangement!

Shopcamp var er superarrangement - dygtige oplægsholdere, interessante "medstuderende" og dejligt omgivelser. En rigtig god kombi at det er muligt at få one-on-one tid med de oplægsholdere der ikke er på podiet, og få lært mere om de specifikke ting man sidder og roder med. Jeg vil klart anbefale Shopcamp og kunne snildt finde på at deltage igen næste år - der er jo altid nye udfordringer som e-handlende! :)

Den bedste investering nogensinde til min hjemmeside!

Det var et rigtig, rigtig godt program, og jeg fik meget mere ud af de foredrag jeg hørte, end jeg havde forestillet mig. Det var også super godt, at jeg kunne side 1:1 med fagpersonerne i et rum ved siden af foredragslokalerne, når de ikke var "på". Det rykkede helt vildt i bogstaveligste forstand på min hjemmeside, og jeg fik rigtig mange nye indput til min hjemmeside. Det er de bedste penge jeg nogensinde har givet ud på "ekspert"-hjælp. Tak.

Perfekt (Shopcamp 2012)

Et vellykket arrangement! Jeg synes i sær muligheden for at få konkrete råd og vejledning af oplægsholderne, når de ikke var på, var virkelig værdifuldt! Det er noget som gør shopcamp unikt, og er i mine øjne noget som gør at shopcamp er alle pengene værd!

Gode spark til at komme videre ....

Jeg vil på det varmeste anbefale shopcamp til ALLE der arbejder med webshops, uanset om du ejer en, designer, programerer eller ??? De to dage flyver afsted og giver dig viden, redskaber og netværk til at komme videre med din shop.
Jeg syntes underviserne giver vidensdeling på alle niveauer og der er tid til, en til en undervisning.

Mange hilsner Rikke fra Sygeplejebutikken.dk

Gode dage med konkrete tiltag

Hej,
Gode dage og professionel setup.

Masser af indspark og konkrete ting der kan implementeres på ens shop.

Rigtig god event.

Victor

Super spændende og kan klart anbefales til andre

Jeg var allerede med på Shopcamp den første gang det blev afholdt og jeg kan klart anbefalde det til andre. Det var to spændende og lærerige dage med en masse inspirerende indlæg fra de forskellige foredragsholdere.
Jeg fik en masse gode tips og tricks til forbedring af min webshop. Jeg giver Shopcamp mine bedste anbefalinger og kunne sagtens finde på at melde mig til igen.

2 super inspirerende dage

Jeg deltog på Shopcamp 2011 - det var 2 meget inspirerende og givende dage. Allerede på dag 1 gav det synlige resultater på Google Analytics og ordre tilgangen. Både undervisere og de øvrige deltagere var fantastisk lærerige at være sammen med. Jeg kan varmt anbefale at hive et par dage ud af kalenderen og nogle 1000-lapper op af tegnebogen :-)

Flemming
www.manifik.dk

Is Shopcamp your company?

shopcamp.dk Details

Visit Shopcamp