Shopitonline reviews

Shopitonline reviews

7.9

Varen kom dagen efter jeg bestilte den.

Der manglede en kabel

Jeg købte en Epson R2000 printer til 4.285 kr, som blev leveret meget hurtigt. Men der manglede en tilslutningskabel, som shopitonline sagde at jeg selv skulle gå ned i min nærmeste it-butik og købe. Ellers kunne jeg ikke få den tilsluttet. Jeg havde jo netop købt den over nettet for at spare på turen til it-butikken. Det synes jeg er ret irriterende. En printer til 4.200 kr bør sende en tilslutningskabel med.

Ruth Campau

Værste service nogen sinde

Købte en LG dm2780d-pz hos dette firma, og fik også pakken hurtigt og kvikt, men opdagede at der ikke var de korrekte 3D briller med i pakken.
Dette vidste jeg godt i forvejen at dette kunne ske, da mange andre havde haft der problem med denne skærm, men stadig meget irreterende.
Så jeg skrev naturligvis til SHOPITONLINE, og spurgte om jeg ikke kunne få de korrekt glas tilsendt, men nej. Dette kunne ikke lade sig gøre... Så nu skal jeg så ud og købe selv nogle zalman briller for at få en skærm der fungere... TAK ShopITOnline. håber aldrig vi ses igen...

Det er jer, shopItOnline, der skal sørge for det produkt jeg har købt og betalt, er i ordenlig tilstand. Ikke LG. jo de burde have vedlagt de korrekt briller, men det er sku jer som butik der står med ansvaret, især når lg siger at det er jer jeg skal tale med for at få de rigtige briller udleveret. Og at indsende mit eneste fjernsyn for at få skiftet et par plastik briller er ikke i orden.
www.shopitonline.dk

Reply from www.shopitonline.dk

Hej Michael, som jeg også skrev så skulle vi have hele varen ind da LG ellers ikke vil dække noget som helst for os.

det er vigtigt at påpege at vi har tilbudt at ombytte varen, men det kræver at hele varen skal indsendes komplet, det er naturligvis uden omkostninger for dig..

jeg beklager naturligvis at du skal have ulejlighed med at indsende hele varen, men det er det eneste der kan lade sig gøre i denne sag.

mon ikke det var bedre at give dårlig karakter til LG som jo er dem der ikke kan finde ud af at pakke deres produkter korrekt til at starte med..?

Sædvanlige høje standard på service og levering

Jeg bestilte senest lidt forskellige produkter i sidste uge. Efter 2 timer fik jeg besked om varerne var sendt og næste formiddag blev det hele så leveret og det kan nok ikke gøres meget bedre.

Har handlet en del gange med shopITonline og kun oplevet god og effektiv ekspedition af mine ordre og i det omfang jeg har haft brug for kundeservice har jeg fået hurtig og godt svar tilbage.

Det kan således ikke være andet end 5 stjerner.

Måske ok

De er hurtige nok, men desværre så kommer de til at se ud som amatører, når man bestiller står varen som under pakning, selv om den faktisk er sendt for længst. Der er endda track and trace oplysninger, men hvis man ikke lige ser det, tror man der ikke er sket noget.
Jeg fandt så godt nok samme vare betydeligt billigere efter modtagelsen, men det er jo ikke deres skyld, jeg skulle bare have set mig bedre for.

Fin oplevelse

Købe en desværre defekt tablet og returnede varen.
Det tog lidt tid med at indbetale pengene på min konto, men der var fin kontakt via e-mail hvor der blev svarret promte.
Selv om jeg har returnet mine varer skal de have lidt ros.

Venlig, hurtig og præcis betjening.

Hver gang jeg har et spørgsmål, får jeg en meget venlig, hurtig og præcist svar. Jeg er meget tilfreds med shopitonline.

God service og hurtig levering af varen. Anbefales varmt herfra :0)

Manglende info

Jeg bestilte en Lenovo bærbar ved shopitonline.dk. Alt gik fint med levering til tiden, og varen er super lækker. Men jeg syntes de burde være lidt bedre med informationen.

Jeg får ikke at vide at varerne bliver sendt i to pakker, og jeg modtager kun et tracking nummer. Da bærbaren kommer i anden pakke som jeg ikke har fået tracking nummer på, og først bliver leveret dagen efter, kan man godt blive lidt nervøs.

Super betjening og hurtig levering

God hjemmeside, der gør det let og hurtigt at finde den rigtige varer. Levering og papirgang helt i top og prisen rigtig. Kan kun anbefales!

Hurtig ekspedition

Virkelig hurtig ekspedition og behandling af ordren.
Kan kun anbefale andre at benytte shopitonline.dk

Overraskende god service

Jeg handlede for første gang ved Shopitonline for godt halvanden måned siden. Jeg havde ellers et dårligt syn på siden, da mange af deres webløsninger i siden ligner noget fra et svindler firma - Mere eller mindre grundet opstillingen og grafikken - MEN - Dette var på ingen måde tilfældet :-)

Shopitonline var hurtigt ude og fik sendt min ordre som lovet. Tingene var pakket forsvarligt, og der var ikke en finder at sætte.

Et par uger efter begyndte min kære Shuttle PC så at gå i Bluescreen. Efter at have scannet hardwaren, måtte jeg erkende at jeg havde fået leveret ram med en produktionsfejl.

RMA'en foregik upåklageligt, og rigtig hurtigt. Det hele tog under en uge.

Det eneste der undrede mig, var at deres RMA mail havnede i mit spamfilter (Gmail). Dette har dog ikke noget at gøre med shopitonline.dk som en helhed.

Jeg vil klart anbefale denne webshop, på baggrund af min købs oplevelse samt RMA.

Super hurtig levering og ekspedition

Super ekspedition!
Intet at sætte en finger på, hverken igennem bestilling eller levering som kom dagen efter min bestilling.

Rigtig god service ved køb og returnering af tablet

Har købt tablet der ikke havde tilstrækkelig forbindelse til det trådløse netværk. Fik den ombyttet ude problemer med en der heller ikke helt havde den dækning vi havde behov for. Fik derfor lov til at få pengene tilbage uden problemer overhovedet. Det var god service der gav os mulighed for at finde et andet produkt et andet sted der passede til vores ønsker.
Så det gør at man en anden gang tør købe et produkt selvom man måske ikke er 100 procent sikker på produktet.
Kort sagt, præcis den slags service man har behov for ved nethandel.

Det var i orden

Bestilt specielt harddisk beslag til bærbar pc, samt kabel. Leveret i løbet af 2 dage, selvom jeg var i tvivl om de kunne have det på lager... Men super flot også kundeservice inden køb.

Ringe logistik

Bestilte vægbeslag, lagerstatus viste 5 eller 6 på lager - men beskeden efterfølgende dag var at den var i restordre og at der ville gå ca. 14 dage. Og - ordren var blevet annuleret.

Det er ikke ok. Spild af tid og liv

Ringe Kundeservice og Lagerstyring

bestilte i går en Procetive Case til min iconia A500 tablet.

varen var på lager. 2 stk endda. ved bestilling til 219kr + fragt.
og betaler med master card.

1 time efter får jeg en mail at nu er den pludselig udsolgt og de har annuleret handlen. og betalingen. Som dog er reseveret fra mit kort kan jeg se. hvilket jeg spørger ind til hos firmaet via mail .

Får dernest besked om det skal jeg tage med min bank og pbs (nets) da det er ude af deres hænder.

Ringer derefter til min bank . som kan fortælle det er firmaet der skal afmelde betalingen hos nets og ikk min bank . og pengene i øvrigt var reserveret frem til den 12 marts.

Men skulle sende banken mailen fra firmaet så ville hun få kortservice til se på sagen når nu shopitonline ikke kan finde ud af det.

så alt i atl ringe service og lagerstyring. forventer en vare som står værende på lager med 2 stk og ikk fjernlager og ligende. rent faktisk er på lager.

Skulle bruge et styresystem fra dag til dag, Det klarede de perfekt!!!

hurtig ekspedition

jeg bestilte en usb lader + holder til telefon, til bilen.

i alt betalte jeg 220kr inkl.fragt - det er helt fair ! ;-)

varen blev leveret på 2dage og det hele virker som det skal.

jeg har ingen problemer med at handle her igen.

www.shopitonline.dk Details

shopITonline er den ny generation IT forhandler. Vores website baseres på en transparent forretningsmodel med realtids lagerstatus (Online). Som slutkunde foretager du IT-indkøb direkte fra producenternes lagre - uden mellemstationer. Hermed får du tilgang til den mest omfattende og aktuelle IT-produktinformation, hurtige leverancer og lave priser. Sikker handel og E-handelscertificeret.

Visit Shopitonline

We live here: Naverland 2