Shopitop reviews

Shopitop reviews

6.9

ShopIBund

Det er i hvert fald ikke i top med denne virksomhed.
Bestilte d 11 marts Justin bieber wallstickers for min datter.
Pengene blev desværre betalt med det samme.
Har nu skrevet til dem 3 gange, og har endnu ikke modtaget noget. De har svaret 1 gang på mail, men det var blot for at høre hvilken konto jeg havde sat pengene ind på. (og de var sat ind på den rigtige konto)
De svarer overhovedet ikke på om hvornår jeg får varene :-(
Så spændende hvor mange mdr der går.

Men jeg agter nu ikke at lade sagen ligge. Og køre den helt til bunds med de muligheder jeg guskelov har :)

ShopIBund kan overhovedet ikke anbefales. RINGE service!!

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for missing proof of purchase.

See our review guidelines here.

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for missing proof of purchase.

Argghh!!

Kender I panikken med fastelavnskostumer til ungerne? Jeg var i god tid i år. Fik bestilt to kostumer hos firmaet ShopiTop allerede d. 11. feb. Idag har jeg så undret mig over at jeg ikke har modtaget noget - og ikke har fået mails eller andet. Så jeg skriver til dem. Svaret er - vi har ikke det ene af kostumerne. Argghh!! Det er lige præcis DET kostume drengen vil have. Og jeg har ikke hørt et pip fra dem, så jeg havde mulighed for at finde en anden løsning. Det er sløjt! Og svaret er - at de gerne vil hjælpe, jeg kan jo bare finde et andet kostume hos dem. Men de er så løbet tør for nogen fede kostumer, som drengen vil have. Han gider ikke være pirat... øv! Jeg foreslår at de dropper mine fragt omkostninger, da jeg nu skal have dobbelte fragt omk. Men det er der afslag på.

See our review guidelines here.

Det værste sted jeg nogensinde har handlet!

Det her må være det absolut værste sted jeg nogensinde har handlet.

Bestilte d. 23. november en musemåtte, som skulle bruges til adventsgave og fik at vide, at den ville være på lager efter 10 dage og derefter blive sendt til mig.
Efter 14 dage havde jeg intet hørt og skrev til dem, hvor jeg fik at vide at den ville komme på lager om 2-3 dage, så jeg ventede igen.
D. 19. december skrev jeg så, at jeg ville annullere min ordre, hvor jeg fik at vide, at den lige var kommet på lager og ville ankomme hos mig d. 23. december, så jeg kunne nå at give den i julegave til min søn.
D. 23. kom der ingen pakke og jeg skrev til dem, men fik intet svar.
I dag d. 28. december har jeg stadig intet svar fået og ingen pakke modtaget, så nu har jeg igen bedt om at få ordren annulleret og så må jeg ud og finde en meget forsinket julegave til min søn.
Jeg har slet ikke ord for hvor totalt uacceptabelt og useriøst hele det her forløb har været :/
Lad være med at handle hos dem, det er ikke det værd!

Super service og hurtig levering

Jeg bestilte 4 Ben 10 figurer der skulle bruges til gave, men var lidt sent ude. Jeg skrev til firmaet, at jeg håbede de ville sende mine varer hurtigst muligt, selvom de har leveringstid på 5-7 dage. Mindre end 2 døgn efter ordren var afgivet blev figurerne leveret til mig. Vil ikke betænke mig ved at bestille fra dem igen.

En shop, der slet ikke er i top (men den kommer tættere på)! (OPDATERET MED NY HISTORIE)!

Bestillingen blev lavet via min kammerat og er ca. 2 måneder siden i dag. Vi havde allerede været inde og tjekke virksomheden på TrustPilot, men valgte, på trods af at de seneste kommentarer ikke var optimale, alligevel at bestille derinde fra - dumt!

Der gik over en uge efter bestillingen var lavet og afsendt, før vi valgte at tage kontakt dertil. Vi ringede dertil indenfor deres åbningstid, men selvom vi fortsatte med det i to timer med 10 minutters mellemrum var der ingen der tog telefonen - den ringede og der var ikke optaget, bare ingen der svarede. Min kammerat besluttede sig for at skrive til dem og fik derefter svar fra dem - vel og mærke efter deres lukketid. Min kammerat skulle ifølge "sælgeren" have fået en e-mail om, at der var en bestemt vare vi havde bestilt, som de ikke havde på lager. Vi kunne så beslutte at få fjernet varen fra ordren eller vente på at den kom til butikken - der ville gå en uge - præcis én uge. Det valgte vi så at vente på, men igen - det var dumt.
Efter over yderligere 10 dage kontaktede vi virksomheden igen, for da havde vi stadig intet hørt eller set hvad angik vores bestilling. Vi kontaktede udelukkende via e-mail denne gang. Vi kom i kontakt med en "sælger", som sagde at varen var ankommet til lageret og at de blot skulle sende den.
Vi fik så den efterfølgende aften en form for ordrebekræftelse, som skulle give udtryk for at ordren var ved at blive færdigbehandlet.
Nogle dage senere har vi stadig ikke set pakken og vi kontakter dem endnu en gang. Vi får af vide at pga. et slemt uvejr er deres lager blæst op, ting er væltet og alt ligger helt tilfældige steder - derfor havde de ikke fået færdiggjort ordren.
Godt så.
Vi ventede i nogle dage og modtog, til vores store forbavselse, en besked om at ordren var afsendt. Og sandt nok lå der, 2/3 dage senere, en pakke på posthuset fra Shopitop.dk.

Virksomheden har en kritisk stor mangel på troværdighed efter sådan en episode, hvilket jeg også kan høre igennem TrustPilot, ikke kun er en episode jeg og min kammerat har været ude for.
Jeg vil ikke anbefale andre at bruge Shopitop.dk, da det simpelthen ikke er ordentlig service.
Lader man dog tvivlen komme til gode, så kan det godt være at jeg er lidt for grov, men jeg syntes det er upassende mange undskyldninger og forklaringer de kommer med for hvorfor det ikke er forløbet som det skulle - vi endte med at vente præcis 30 dage, siden vi lavede vores bestilling, på at få vores varer. Ikke i orden!

Dog skal virksomheden ikke saves helt over, da varerne faktisk alle sammen, på trods at de skulle være væltet rundt inde på lageret, var i fin stand. Indpakningen af varerne var dog kritisk, men varerne fejlede intet og der manglede intet.
Men de burde de satme heller ikke gøre, efter de har været en måned undervejs!

Shopitop kunne være en fin virksomhed, da de har billige varer og har nogle andre virksomheder med lignende produkter ikke har. Bare ærgerligt at der skal være så lang ventetid på dem.

OPDATERET MED NY HISTORIE:
Vi havde endnu engang valgt at tage chancen og lave en ny ordre, da de har nogle varer vi skulle bruge, og derfor valgte vi at leve med at der evt. kunne være risiko for, at der ville gå ligeså langt tid som ved første ordre - men nej! Der gik blot 3 hverdage efter bestilling og vi havde varerne i vores hænder!
Varerne var pakket tilfredstillende ind og alt var som det skulle være - vi havde dog ikke modtaget hverken ordrebekræftelse eller besked om at pakken var afsendt, men vi var forbløffede over, hvor hurtigt det var gået og hvor fint det var pakket ind. Plus point for det!
Vi har nu, for blot et par dage siden, bestilt endnu engang, med den forhåbning om at det gik som ordre nr. 2 og ikke som nr. 1 - og det gik, igen overraskende nok, som nr. 2. Kun 3 dage efter bestilling står vi med varerne i vores hænder, dog uden ordrebekræftelse eller besked om forsendelse, men vi har varerne - alle varerne!
De to rigtig gode oplevelser giver dem, i mine øjne, en større troværdighed, og derfor stiger de i bedømmelse. Jeg kunne godt finde på fortsat at handle der, hvis de nye oplevelser er hvad man i fremtiden kan forvente.

See our review guidelines here.

shop i top kan man ikke kalde det

bestille en dele mtg kort ved dem, efter en uge hvor status bare hade stået til forbedres til parking valget jeg at skrive og spørg om hvorfor pakke ikke var sendt da at der står på deres side alt var på lager på deres web side. svart var at de ikke hade alle vare på lager og de hade prøvet at kontakte mig for at sige det. jeg har værke modtage mail eller opkalde så komme lidt bage på mig. jeg skrev til dem for at lave orden om så pakken kunne blive sendt hurtigt mulig. og har ikke hørt fra dem efter Siden.

Billig men det er ikke sikkert man får sin vare

Jeg bestilte FTV20 som forudsbestilling og det var billigt ja, man jeg regnede med at jeg ville få dem. når jeg nu havde bestilt og indtastede mine dankort oplysninger hos dem.
men nej næsten en måned senere får jeg en mail om at wizards-har-snydt-dem-igen og at de derfor ikke får dem og på den baggrund må anullerer min order, også tænker jeg bare ØV for så skulle jeg have sagt ja tak til nogle af de andre tilbud jeg har fået men som jeg har sagt nej tak til da jeg troede at de ville komme til mig fra shopitop.dk så hvis prisen hos shopitop.dk virker billig så hav lige i mente at det er ikke sikkert at de kan levere til trods for hvad de skriver/sætter op på deres butik.
Det skal lige siges at jeg så spurgte om vi evt. kunne finde ud af en go pris på nogle andre produkter, nu når jeg ikke kunne få disse men det nægtede de.

Tænk lige en ekstra gang inden du handler hos dem, er prisen for god til at være sand?

See our review guidelines here.

Is Shopitop your company?

Danmarks billigste Sylvanian Families på www.shopitop.dk – Se de nyeste tilbud på Sylvanian Families i vores billige netshop. Altid billig levering i hele Danmark på Sylvanian legetøj.

Visit Shopitop