Shopo reviews

Shopo reviews

4.1

Får ikke noget svar, og mangler min gave.

Jeg har været medlem af shopo, svaret og købt mig genem deres tilbud så jeg opnåede point til et gavekort på 500kr til veromoda. Men jeg har aldrig fået det. Jeg har prøvet at tage kontakt til shopo adskillige gange- og har endnda prøvet at kontakte andre sites som har tilknytning til shopo uden held.
Det var i april måned 2009 jeg bestilte mit gavekort og har stadig intet hørt!!

Manglende gave. ingen respons

Havde bestilt et gavekort i maj og har endnu ikke modtaget den. Har skrevet til dem flere gange men de svarer ikke.

Dårlig service og manglende kredittering af point

Jeg har gentagne gange oplevet ikke at blive krediteret med point for de undersøgelser jeg deltog i og er nu begyndt at modtage mails fra diverse virksomheder som jeg ikke har bedt om eller godkendt. Jeg har oprettet én mailadresse til de mails jeg ville modtage og én som jeg bruger når jeg logger ind og som jeg derfor også modtager andre private mails på. Den sidste mail er jeg nu pludselig begyndt at modtage tilbudsmails på og vil derfor gerne kraftigt antyde at det virker til at Shopo har videregivet min adresse. Udover dette bestilte jeg for over en måned siden et gavekort som jeg ikke har modtaget endnu og jeg har mailet til dem og er ikke blevet svaret. Alt i alt et rigtigt dårligt indtryk og jeg vil ikke anbefale Shopo til andre. Første gang jeg bestilte en dvd modtog jeg den efter godt en måned og dengang undskyldte man sig med sygdom. Bliver spændende at høre hvad grunden er denne gang.

Manglende gave....

Der er nu gået over 7 måneder siden jeg bestilte min biograf billet, og den er stadig ikke dukket op.

Kan kun anbefale alle at lade være med at bruge tid på denne side. Det er rent fup.

hva sker der lige for dem???

Shopo.dk har en del mangler. For det første har siden ringe muligheder for optjening af points, i forhold til ALLE de andre shop gratis sider jeg bruger.
Jeg fik min vare men der var utrolig lang vente tid på. Plus at supporten er blevet nærmest er ikke eksisternende.
Sidens design er lækkert og de har masser af vare. De burde kigge rundt på deres konkurrenter, og tage ved lære.

Får ikke mine point. Ikke eksisterende kundeservice

Ingen kundeservice. Får ikke de point du har optjent.
Grænser til bondefangeri

Ingen problemer

Bestilte et gavekort på 100 kroner, det kom inden for de 10 dage, som de havde lovet. Så ingen klager herfra.

Kunne være meget bedre

Synes ikke shopo er en særlig god side, i forhold til alle de andre pointsider der er ... Har fået nogle få gavekort fra siderne, men slet ikke i samme omfang som andre sider ...

Pointmulighederne er meget få - og det værste er, at man ikk engang får point med det samme når en ven joiner - man skal vente til de har optjent point selv - det trækker virkelig ned synes jeg ...

Desuden havde jeg problemer med at få mit sidste gavekort - der gik over en måned ... Havde skrevet til supporten mange gange, uden overhovedet at få svar - rigtig dårlig service ...

Ikke en side jeg vil bruge mere tid på - og vil ikke anbefale andre den ....

Wow - det virker fuldstændigt som det skal

Fik mine point gratis - købte lodder til et par af konkurrencerne og bestilte en Eyeliner fra Nilens Jord og en mega billig dvd.
10 dage senere ankom det hele :D

ok - 10 dage var måske ikke så hurtigt som man kunne håbe på, men jeg fik en mail efter 2 dage hvor de undskyldte at der måske lige gik et par dage mere, pga sygdom.
Det er fantastisk service!

Is Shopo your company?

www.shopo.dk Details