Shopping4net reviews

Shopping4net reviews

8.3

Perfekt handel.

Bestilte varen, den var billigere end hvis jeg skulle handle andetsteds. Betalte med dankort . Jeg bestilte mandag og varen var her onsdag.
FLOT. Det tør jeg godt gøre igen.

Kun positivt at sige ....

Alt perfekt, hurtig levering og varen lever op til beskrivelsen - og så var mit køb billigt :-)

Perfekt handel.

Nem bestilling, nem betaling, hurtig levering.

Vare var som beskrevet og oveni købet noget billigere end andre steder.

Ikke sidste gang, at jeg handler der.

Ingen problemer med denne handel

Hurtig levering og fin mailadvisering undervejs. Varen afsendt fra Sverige og emballeret godt.

Superservice igen fra shopping4net.com

Har atter købt specialcreme hos Shopping4net.com. Der gik - som første gang - et par dage før posten arriverede med pakken. Alt forløb efter planen.
Har spekuleret ang. flere bad reviews: Der kan evt. være problemer med kontobetaling mens direkte betaling ved kort if. med bestilling forløber korrekt??
Jeg er ihvertfald super tilfreds og køber cremen her, da den ikke længere forhandles i butikker i DK.
Kh. Marianne

Gode priser - fin leveringstid

Trods min skepsis mod firmaet, som var affødt af den noget middelmådige karakter herinde på Trustpilot, foretog jeg den 6. maj en bestilling af diverse varer på Shopping4net.com.

Jeg bestilte varerne mandag d. 6. maj, fik besked om at de var afsendt tirsdag d. 7. maj, og modtog dem med PostDanmark fredag d. 10. maj. Taget i betragtning af at varerne afsendes fra Sverige og at der kom en helligdag imellem (Kr. Himmelfart), synes jeg det var en fin leveringstid. Shopping4net kunne i hvert fald dårligt have afsendt varen hurtigere.

Priserne var ekstremt konkurrencedygtige. De varer jeg bestilte var ca. 25-40 % billigere hér end det næstbilligste alternativ.

Glimrende

Bestilte varer Mandag, leveret i postkassen Onsdag

Lyver om leveringstid og trækker pengene ved ordre afgivelse.

Virksomheden har svenske support medarbejdere der ikke forstår dansk særlig godt. Man lover leveringstid 1-2 dage og får oplyst på hjemmesiden og ordre bekræftigelsen at varen er på lager. En uge senere når jeg ringer og rykker for mine varer er de ikke leveret fordi de ikke var på lager, men man har trukket beløbet fra min konto ved bestillingen for mere end en uge siden. I danmarkl må man trække beløbet når varen afsendes. Jeg vil aldrig handler hos dem igen.

keskiverto

Keskivertokauppa, tosin sieltä saa sellaista tavaraa, jota muulta ei saa

Shopping4net.no

08.02.2012
Profilen min var stengt når jeg prøvde å handle hos dem. Når jeg kontaktet dem, sa de at jeg hadde et inkassokrav som ikke var betalt.
Hvilket inkassokrav????
Det verste var at det var ingen hjelp å få på kundeservice. Fikk bare nummeret til inkassobyrået.
Det viste seg at alle regningene var sendt til en 4 mnd gammel adresse. T.o.m inkassobyrået hadde sendt til den gamle adressen(?!)
Så styr unna!!! Hvis du får et problem, så får du ingen fornuftige svar fra kundeservice. De bare skriver " Så synd! men ha en jætte bra dag endog!"
Dette synes jeg var en skikkelig skremmende opplevelse. Det var bare flaks at jeg fant det ut i tide.....(før det endte med skikkelig betalingsanmerkning)

shopping4net

05.01.2012. Denne butikken har ingen fungerende, og har heller ikke forståelse for kundeservice.
Min historie er at jeg har fått tilsendt ved en feil, en annen kundes varer.
De krever at jeg skal forskuttere videreforsendelse av pakken til Sverige eller til den norske kunden, deretter må jeg for å få dekket utlegget, sende orginalkvitteringen til shopping4net.
Har meddelt at dette blir ikke aktuelt før utlegget er på min bankkonto.
Nå truer de meg med å belaste meg for verdien av pakken.
Uhørt.

Hilsen Nordlending

ingen problemer fra min side

bestilte vare dagen efter fik jeg en mail at varen var afsendt . men husk de bestilte vare kommer fra sverige så det går et stykke tid inden de kommer .

Ikke specielt kundeservicemindede

Dette svenske firma udmærkede sig ved kvik og hurtig levering af min første ordre.

Min anden ordre - 2 dage senere - er endnu ikke efter 10 dage ankommet til Viborg fra Göteborg; den tur tog 2 dage for første ordre af samme størrelse.

Jeg har altså nu 300 kr. stående hos det svenske firma, som de ikke vil returnere - de hævder, at de må vente i 4 uger, før de kan eftersøge pakken.

Jeg bestilte varen i god tid, før den skulle bruges som gave, netop for at den kunne nå at komme frem, hvilket den ikke gør. Jeg har bedt shopping4net sende mig et nyt eksemplar af varen, hvilket de ikke vil, da de så har penge ude at stå uden at vide, hvor den første forsendelse er.

De vil altså ikke have 300 kr. ude i usikkerhed, men de finder det helt i orden, at jeg - som kunde - har mine 300 kr. i klemme. Det er en underlig og stærkt kritisabel forretningsetik med tanke på, at de bærer ansvar og risici omkring forsendelsen, indtil jeg har modtaget den, men de mener altså, at den må jeg bære.

De sender gerne en ny vare, men den skal jeg betale for - HVIS så den første dukker op, kan jeg få den godskrevet.

Det værste er, at de som svenskere ikke fatter en meter af problemstillingen - de tror sågar, at når de sender varen som brev, der kan gå i min postkasse, så får jeg blot en postanvisning og skal selv hente på posthuset.

Pas på det firma - de lægger al risiko over på køber, skønt det er dem som sælger, der bærer den.

Visit Shopping4net