Shopping4net reviews

Shopping4net reviews

6.0

Har IKKE noget ondt at sige, selvom jeg syntes der var mange dårlige anmeldelser...

...men det er nok mere et udtryk for, at folk som har en god oplevelse ikke er så gode til at skrive en anbefalinge, som hvis man får en dårlig oplevelse!

Jeg kan kun anbefale shopping4net.dk da vi har fået vores bestik til aftalte tid (3 dage efter bestilling, bestilte søndag fik det onsdag).
Så lige som det skal være i en vedshop...

ingen svar på mails. bliver konsekvent kastet af telefonen

Er blevet pålagt et rykkergebyr, som jeg finder uacceptabelt. Jeg har igen og igen prøvet kontakte dem for at få det annulleret, både på mails og på telefon. Ingen vender retur. Telefonen er enten lukket - selvom jeg har ringet inden for telefontid - eller osse kastes jeg af linjen. Mine gentgne forsøg på at komme i kontakt med dem, har resulteret i endnu en rykkerskrivelse. Fuldstændig uacceptabelt. Spar jer selv for oplevelsen

Billige varer - hurtig levering.

Fandt noget bestik jeg søgte, klart billigst hos shopping4net, og modtog det kort efter. Bestilte kort efter igen mere bestik, som igen blev hurtigt leveret. Var lidt skeptisk over for siden, men har kun haft positive oplevelser.

Skufferende oplevelse

Jeg bestilte en vare d 27/12, der står de fleste vare afsendes samme dag. Jeg får ikke nogen advarsel om det ikke er tilfældet med min vare. D 30 hæver de pengene (efter weekenden), tror nu at min vare er på vej. Jeg skal bruge den til gave d 15/1, ringer til dem da den stadig ikke er dukket op d 8/1, og får at vide, den er i restorder og nok kommer på deres lager dagen efter. Får også at vide, de altid hæver pengene med det samme uanset hvornår varen sendes. Min vare kom endelig d 13/1, meget senere end forventet. Vil ikke benytte dem igen.

ikke levering hjemme

hvis jeg blot kunne få mine pakker hjem til døren, så ville jeg købe mere her. er glad for betalingsmåder og sortiment, men da jeg skal gå 8 km efter pakken så afholder det mig fra at købe her.. desværre

Ingen problemer

Jeg har købt kontaktlinser og andet flere gange og har aldrig oplevet problemer med hverken levering eller betaling.

Jamen jeg har betalt !!!!!

Både glad og lidt negativ !! Jeg fandt så Shopping4net og det så spændende ud og fik bestilt for over 500 kr . Super god service og varene kom ret hurtig. Anden gang skulle jeg så selv hente pakken...hmm hmmm , troede de kom med pakken hver gang ? Så blev jeg for alvor ret sur. Fik et brev med et påmindelse gebyr samt en ny regning. JEG HAVDE BETALT og måtte kontakte den pr telefon, hvor de ikke kunne forstå DANSK.....måtte snakke engelsk...hmmm hmmm . Fejlen blev rettet og håber sørme at hvis jeg næste gang vil handle der at der ingen problemer er.

Jeg bestilte 2 mascara på nettet en tirsdag og fredag lå pakken i min postkasse. Så var det oven i købet fragtfrit måneden ud.
Kan ikke finde nogle klagepunkter.
Skal lige siges at jeg ikke har prøvet at få fat i kundeservice, så jeg ved ikke meget om den del. Men en ganske enkel bestilling og levering, forløb som man ville forvente.
Thumbs up!

FANTASTISK

Jeg har simpelthen ikke engang et lille men der kan trække ned i stjerner...
Sent tirsdag aften opdagede jeg denne webshop, havde et spørgsmål som jeg sendte til dem i en privat besked på facebook. Indenfor en halv time var der fyldestgørende svar fra dem, så jeg gik direkte ind og aflagde min bestilling. Tæt på midnat. Torsdag (halvanden døgn senere) modtog jeg min pakke. Tingene var særdeles godt pakket ind og det hele var med. Jeg købte neglelak, og mit første yankeelys. De er markant billigere med yankee lys end alle andre, så jeg skal helt sikkert have købt nogle flere.
Jeg har nydt st handle på shopping4net.dk det er altid lidt spændende når man ikke kender firmaet.
HUSK at folk langt oftest afgiver karakter når de har haft en dårlig oplevelse, vi glemmer det desværre når handlen er god og nem.

10 stjerner fra mig :)

Billige varer og hurtig levering

Jeg var meget bekymret første gang jeg valgte at handle hos shopping4net.dk pga. de meget negative anmeldelser her på trustpilot.
Jeg har nu handlet der en håndfuld gange, og hver gang modtager jeg få dage efter en upåklagelig vare.
Jeg har i løbet af det sidste halvandet års tid sparet mellem 1000-2000kr på at købe mine varer hos dem fremfor matas.
Jeg vil helt sikkert fortsætte med at handle her!

Meget fornøyd.

Hadde produkter jeg ønsket til extremt bra priser (på tilbud). Rask og problemfri levering.

hvorfor kan man ikke give nul stjerner??

Jeg handler der ALDRIG igen.
Det tog 17 dage for dem at leverer men det der for alvor gør mig sur er at allerede efter 2 dage havde de hævet pengene på min konto. Er det lovligt? De skal bare holde nallerne væk indtil de sender tingene. Elendigt at der skal gå så længe inden man får sine varer. Dybt uprofessionelt.

Uretmæssig opkrævning af renter og gebyr - UACCEPTABELT

Selve købet var ok, men faktura med betalingsinfo var ikke med i pakken, og trods telefonisk henvendelse, modtager jeg ikke fakturakopi.
Til gengæld får jeg et kontoudtog med et tilskrevet rykkergebyr og renter, som jeg naturligvis ikke vil betale.
Hos Shopping4net kan de ikke finde nogen historik om min henvendelse - hvorfor de mener at jeg skal betale de tilskrevne omkostninger.

Den slags steder vil jeg ikke handle - heldigvis er der jo webshops nok at vælge imellem...

Lang leveringstid, men fin vare

Lang leveringstid, men vare og pris kan jeg ikke klage over.

Ringe kundeservice og penge trækkes før afsendelse af varer

Bestilte varer (som var på lager) d. 20.5. Får intet at vide andet end at de sendes snarest - pr. mail. Forsendelsen bliver skudt til d. 28.5 - som jeg ikke oplyses om, men selv skal finde ud af via login på site. Der går yderligere nogle dage, og jeg kan se - igen ved at logge ind på deres site - at lev. er udskudt til d. 7.6. Telefonen svares ikke, og jeg annullerer min ordre efter at have forsøgt at finde ud af hvornår varerne bliver sendt og skrevet via formularfelt. Øv.
Og så trækkes pengene fra ens konto med det samme, selvom varerne ikke er afsendt. Det er ulovligt i DK. http://kortlink.dk/9v2r
Det var så sidste gang jeg handlede der..

En tilfreds kunde

Har bestilt mine varer den 7. marts 2013 og modtaget dem den 9 marts 2013. Det er da hurtig betjening, og jeg har sparet 97,- kr i forhold til Matas butikkerne. Tak shoppping4net. !

Ufleksibel og dårlig service

Fik ikke nogen god service da vare og regning ikke var ok.

Fin service, hurtig "levering", men måtte selv hente det på posthuset

Jeg ringede onsdag for at høre om de havde nogle bestemte vare på lager, da jeg skulle bruge gaven i weekenden.
Firmaet er svensk, så man kommer igennem til en person der kun kan tale svensk, men hvis sproget ikke volder problemet, er det sød og høflig betjening.

Da de vil have 95 kr for levering på køb under 500 kr, købte jeg lige lidt ekstra, så jeg kom over kr. 500,-

Jeg kunne følge min pakke, så jeg kunne se at jeg fik den fredag, hvad jo var perfekt. Da den så skulle leveres, havde shopping4net, ikke betalt for at pakken blev omdelt, men jeg måtte selv hente pakken på posthuset. Det synes jeg er for ringe, og er det der gør jeg ikke giver 5 stjerner, og endda har overvejet 3 stjerner.

Alle tingene var pakket godt og forsvarelig ind. Det var bl.a. glas jeg købte.

Køb aldrig på shopping 4 net

Køb aldrig noget på shopping 4 net. Har betalt "påminnelsesgebyr" tre gange for den samme vare som var betalt og nu er den blevet tre gange så dyr. Når jeg ringer for at få en forklaring kan de ikke høre hvad man siger. Og så er deres rente for kredit iøvrigt 29%. Har aldrig i de fyrre år jeg har drevet forretning været ude for en behandling som fra shopping4net.

Claus Poulsen
Søborg-DK

Dyr porto

Virksomheden har ingen fysisk adresse og leveringsomkostningerne er kr. 95 selvom man køber en lille hudlotion til kr. 25. Mon de tjener på portoen??? Jeg vil ikke handle her!

Shopping4net Details

Hos Shopping4net Danmark kan du handle kontaktlinser, linser, blækpatroner, toner, parfume, sminke, kosttilskud og helsekost direkte på nettet til billige priser.

Visit Shopping4net