Shopping4net reviews

Shopping4net reviews

6.0

Ingen problemer med at sende varer. Den ankom dagen efter - med indbetalingskort !! og de kendte mig ikke !!

FIN SERVICE, ABSOLUT INGEN PROBLEMER!

Jeg har handlet omkring 10 gange hos shopping4net, og har aldrig haft nogle problemer , har altid modtaget mine varer hurtigt og sparet rigtigt mange penge i forhold til hvis jeg havde handlet samme varer i en butik fra gaden!
Jeg kan godt anbefale at handle hos dem:-)

Hæver penge uden at sende, selv om varen afbestilles samme dag, og er meget lang tid om at tilbageføre dem

Jeg har købt noget legetøj hos shopping4net.dk d. 29/10, men afbestilte det samme dag, før varen blev afsendt. Dette skete via telefon til deres kundeservice, som heller ikke var helt nem at få fat i.
Alligevel så jeg om aftenen, at de havde trukket pengene på min konto. Derfor skrev jeg en mail til dem om, at jeg forventede, at de tilbageførte pengene omgående.
Nogle dage senere fik jeg svar om, at de havde sygemeldinger i økonomiafdelingen, så pengene først kom lidt senere.
Jeg har stadig ikke fået dem, og har netop skrevet endnu en mail til dem om, at jeg vil få min bank til at tilbageføre pengene, hvis de ikke sørger for det.
Jeg kan absolut ikke anbefale athandle på denne hjemmeside

Hæver penge uden at sende varer

Hæver penge samtidig med bestilling og sender ingen varer.

Det lader til at shopping4net har problemer med at overholde dansk lovgivning. De har ihvertfald hævet penge fra min konto uden at have sendt noget som helst.
De giver heller ikke besked om manglende varer
som ellers er listet som værende på lager.
Derfor har jeg gjort brug af min 14 dages fortrydelsesret - shopping4net svarer, at de annullerer ordren men betaler først pengene tilbage indenfor 14 dage

Til alle andre - pas på denne net-butik, som må betegnes som useriøs

Hold jer væk fra Shopping4net, hvis I rejser på ferie !!!!

Jeg har i et par år købt kontaktlinser og linsevædske hos denne udbyder, men det er slut nu.
Jeg bestilte i foråret noget linsevædske, og begik den fejl at bestille lige før vi var væk i 3 uger på ferie.
Da vi kom tilbage var min vædske og faktura ankommet, men til min overraskelse lå der også en rykker for betaling og gebyr på ekstra kr. 100,-
Jeg betalte samme dag for vædsken og skrev en mail til firmaet for at forklare dem situationen, men nej de fastholdt gebyr, og dette skrev vi frem og tilbage om, indtil dette gebyr var nået op på kr. 442,- hvorefter den røg til inkasso, som ville have yderligere kr. 200,-
Jeg betalte så de kr. 442,- og sendte en mail, og har så ikke hørt yderligere.
Utrolig dårlig behandling, og en virkelig dyr linsevædske.

Intet at klage over.

Fik hvad jeg havde bestilt efter 3 dage, og så vidt jeg kunne se, blev pengene først trukket, efter jeg havde modtaget mail om, at varerne var på vej.

super butik

Fik min pak i dag 2 dag efter den vær sendt...

Penge trukket - venter stadig på bestilte varer!

Gad vide om varene jeg bestilte for en måned siden nogensinde kommer? Pengene blev trukket få dage efter bestillingen, men afsendelsesdatoen bliver ændret hver uge. Nu er der så gået 1 måned og det er alt for længe!!! Har nu skrevet 2 gange til kundeservice og fået forklaret at der har været ferie. Jeg handler meget på nettet, men har aldrig været så bekymret for en handel før nu!

Godt tilfreds

Jeg var tvivlsom efter at have læst anmeldelser herinde, men besluttede mig for at forsøge da prisen var god.

Jeg fik bestilt et forkert produkt til at starte med (Almindelig version, hvor jeg var ude efter + version) og de var lynhurtige til at annullere ordren og selvom de havde trukket pengene kom de hurtigt tilbage på min konto uden at jeg skulle rykke for dem.

I 2. omgang fik jeg bestilt det rigtige:
Bestilte den 3/7 kl 16.30. Fik mail om afsendelse 3/7 kl 18:30 og varene ankom den 5/7 kl 11.

Jeg køber herfra igen næste gang jeg løber tør. :)

---------------------

Opdatering efter 2 nye køb:
Begge gange er tingene afsendt samme dag og derfor kommet så hurtigt som postvæsenet kan cykle.
Prisen har været rigtigt god og jeg har sparet en del i forhold til made4men.dk og menscare.dk som jeg tidligere har brugt til at købe plejeprodukter.
Jeg har tilmed fået duftprøver med begge gange, og da jeg altid er på udkig efter nye parfumer, som er er svært over nettet, er jeg glad for at de sender dem med!

Normalt går jeg ikke så højt op i at skrive anmeldelser, men det virker til at de har et meget urimeligt gennemsnit og det syntes jeg er ærgerligt da jeg kun har haft gode oplevelser. Eneste minus er at jeg savner et bredere udvalg af plejeprodukter til mænd.

Ganske udemærket.

Jeg modtog mine varer 4 dage efter bestilling, lidt for tid efter min mening.. Dog var det lækre produkter til en god pris.

altid ok

jeg handler hos dem tit og er tilfreds.Hurtig levering

Hæver penge uden at sende varer

De giver heller ikke besked om manglende varer
som ellers er listet som værende på lager.
Med en del lovlige og ærlige alternativer virker det her ikke som en seriøs forretning. Det fremgik tydeligt af at opkald til kundeservice at de udmærket vidste at de ikke måtte hæve pengene.
Jeg skulle nok have taget et kig her før jeg trykkede køb.

Billigt og hurtig levering..

Var lidt nervøs efter at have læst alle de negative anmeldelser herinde, men jeg fik mine varer 2 dage efter jeg havde bestilt dem, og alt er bare lige som det skal være.. :-)

Kunne sagtens finde på at købe herfra igen..

Ingen problemer

Jeg bestilte nogle ting fra shopping4net for an uges tid siden. Det hele gik fint. Jeg syntes dog leveringstiden på over en uge, måske godt kunne have været et par dage kortere.

Det gik som smurt!

Jeg tilstår, at jeg var noget loren ved at handle dette sted, da jeg læste de dårlige anmeldelser som der er en hel del af.
Men da det er det eneste sted, der forhandler den vare jeg skulle bruge, sprang jeg ud i det.
To dage senere havde jeg min pakke!
Det skal dog siges, at jeg betalte online med mit dankort og altså IKKE brugte den option med faktura.
Jeg kan kun anbefale andre at handle på samme måde - jeg er fuldt ud tilfreds!

Hold jer væk

I modsætning til andre sider med internethandel følger der her ifølge Shopping4net en faktura med når varen ankommer. Problemet er at dette ikke tydelig fremgår af deres hjemmeside og jeg bemærkede ikke en sådan ved åbning af pakken, man kigger jo ikke efter den når man ikke ved den skal være der?

Jeg købte en vare til 158, men skal nu betale 100 kr. i gebyr for en rykker (det vil sige samlet 258). Selvfølgelig betaler jeg, men handler aldrig mere hos Shopping4net.

Jeg tog fat i kundeservice, men fik et svar fra en sur tante, der var overbevist om at jeg havde haft til hensigt at stjæle fra dem.

Lad være med at handle her, der er så mange gode alternativer.

ganske fin site

har aldrig haft problemer på denne site og de har dejlig billige style produkter til håret til gode penge. har altid fået varerne leveret hurtigt og de har rigtig meget helsekost til billige penge som jeg benytter mig af når det er vinter. her kan man købe d vitaminer samt calci/magnesium og zink så man kan klarer vinteren og så uden at gå fallit
meget tilfreds

Leveranceproblem

Jeg bestilte en vare som de skulle have hjemme. Den skulle leveres i løbet af et par dage. Men jeg har kigget forgæves efter pakken, og i dag har de nu meddelt at den først kommer til januar. Så meget for den julegave. Det er sidste gang jeg bruger dem - de er ikke til at stole på.

Pas på

Får (som andre her på siden) pludselig en rykker for manglende indbetaling + gebyrer for en vare som jeg angiveligt skulle have købt for snart to (ja to!) år siden. Jeg har ikke en kinamands chance for at huske omstændighederne ved et sådant køb og det bliver derfor ord mod ord. Shopping4net vinder denne lille leg, da jeg ikke har tid og overskud (endsige midler til at betale den regn af gebyrer som firmaet pålægger) til at tage kampen op. Hvis man vælger at handle hos Shopping4net, så sørg for at betale til tiden (gebyrerne er ekstreme), hold styr på hvad du køber og hvornår og vær beredt på pludselige, umotiverede regninger

Billigst og to dages leveringstid

Jeg bestilte en sort blækpatron til min Canon-printer, som jeg havde fundet billigst her vha. kelkoo.dk. Jeg fik fri fragt, og blækpatronen er kommet med posten i dag - to dage efter bestilling. Jeg er godt tilfreds!

Shopping4net Details

Hos Shopping4net Danmark kan du handle kontaktlinser, linser, blækpatroner, toner, parfume, sminke, kosttilskud og helsekost direkte på nettet til billige priser.

Visit Shopping4net