Shopping4net reviews

Shopping4net reviews

5.7

Alt for lang leveringstid

Flot webside, fik dog en advarsel inden jeg gennemførte betaling om at mine kortoplynsninger kunne ses af tredjepart - det håber jeg da ikke er rigtigt! Og enorm lang leveringstid, øv.

Superservice ganske enkelt

Havde brug for ansigtscreme der ikke længere forhandles i butikker i DK. Købte den onsdag d. 12.6.13 og modtog den med post fredag i samme uge. Den skal med på ferie og det kommer den nu! Har planer om at købe samme creme hos shopping4net i fremtiden.
Bedste hilsener
Marianne

Dårlig information og for sen levering

Bestilte varer for knap 2000 kr som skulle ankomme i onsdags. Fredag er de stadig ikke kommet og opdager så at nogle af tingene ikke er på lager og at de derfor venter med at sende til alt er i hus - men informerer ikke mig. Mailede flere gange fredag for at droppe de varer der ikke var på lager og bare sende resten. Ingen svar! ringede så til dem - de kunne ikke se mine mails - fordi hende der havde mailet med forklaring ikke var der! Bad dem så fredag om at sende det de havde på lager hvilket de lovede. Men varerne er først sendt i dag så jeg får dem tidligst onsdag. Så kan jeg nu bruge tid på at køre hen og købe bl.a printerblæk - til samme pris - i el-giganten. Så meget besvær på noget de lover er nemt. Og for ikke at risikere at de skal betale mig penge tilbage på det de ikke havde på lager - helt uacceptabelt at de lover afsendelse samme dag som bestilling og så sender det en uge for sent!

De finder det umulige

En sjælden aftershave (Cacharel), har fundet vej til min hylde. Postvæsenet svigtede godt nok, de havde "glemt" pakken 'et eller andet sted :-)

Super skønhedsshopping!

Shopping4net har et dejligt bredt udvalg, til meget rimelige priser. Desuden god service og hurtig levering, taget i betragtning at de sender fra Sverige.
Helt klart en af mine yndlingsshops på nettet!

Tilfreds

billige varer i forfold til markedet og stort udbyd.hurtig forsendelse!

Tilfreds, dog lidt lang leveringstid

Udvalget er godt, priserne er gode når man sammenligner med andre steder. Jeg har bestilt kontaktlinser og parfume fra dem. Jeg har ingen bemærkninger udover lidt sen levering - dvs. over 1 uge

väldigt försenad leverans

Min leverans har varit försenad i 2 v. Jag fick info om det via mail. 2 dagar efter att jag har beställt blev kunderna bjudna på julrabatt. Jag mailade till personen som informerade mig om försening att de kan åtminstone bjuda på det men hon ignorerade det. Jag tycker att det är väldigt dålig still.

Super hurtig levering

Så kom der igen vare og det gik som de har skrevet med hensyn til levering.. Kan ikke klage.. Tak for handel..

Shopping4net Details

Hos Shopping4net Sverige kan du handla konstaktlinser, linser, bläckpatroner, toner, parfym, smink, kosttillskott och hälsokost direkt på nätet till billiga priser.

Visit Shopping4net