Shopsolbriller reviews

Shopsolbriller reviews

8.2

Positiv

Bestilte i går et par solbriller og allerede i morges kom posten forbi. Virkelig fedt. Tak for lynhurtig levering. Virkelig positiv oplevelse.

Superfin behandling!!! :-)

Bestilte et par briller hos ShopSolbriller og fik næste dag tilsendt et par, der desværre ikke var de rigtige.
Jeg er i øjeblikket ikke mobil pga sygdom, så jeg skrev til deres mail at jeg var ked af ikke at kunne returnere de forkerte briller, og om de ville sende mig de rigtige.
Tænk, først modtager jeg den sødeste mail med "God bedring, og vi kigger på det" og næste dag modtager jeg de rigtige briller i min postkasse -kvit og frit!!!
Tusind tak for både omsorg og de fine briller!! Det er virkelig fin-fin behandling! :-D

Supert!

Bestillte Onsdag morgen! Hadde 2 par solbriller i posten på Fredag i Norge.

Gratis frakt - utrolig godt fornøyd med denne virksomheden!!

5 stars!!

Intet svar, efter utilfreds køb!

Havde købt et par wayfare, men da pakken kom var glassene meget lysere end på billedet. Da jeg spurgte om betingelser ved returnering har jeg ikke fået noget svar. Øv, dårlig service, dernæst skulle leveringen også selv betales for returnering!

Super hurtig service

Hjemmesiden er nemt overskuelig.
Min bestilling blev ekspederet og leveret på under et døgn.
Hurtigt og god respons fra deres support.
Alt i alt en rigtig god oplevelse :D

Alt ok. Fine billige solbriller

Har købt et par wayfarer solbriller. Alt ok.
Levering dagen efter, godt indpakket og super kval til pengene.

Anbefales.

Har kun haft gode oplevelser med shopsolbriller.dk
Har to gange haft bestilt fra siden, og begge gange hurtig levering (2 dage efter bestilling) anden gang, var den ene brille dog forkert, men det er jo altså ikke det værste der kan ske :-) Skrev til kundeservice og gjorde opmærksom på dette, fik hurtigt svar - samme dag, og næste dag er de rette briller sendt afsted.
- Super service og hurtig levering :-)

Hurtig levering, kæmpe udvalg og gode priser

Har flere gange handlet hos Shopsolbriller.dk, da de har det klart største solbrilleudvalg i Danmark, og de bedste priser.

Har fået god service hver gang jeg har handlet og varen har jeg fået leveret kort tid efter.

Kan kun anbefale denne solbrille-shop,

Ingen problemer

Har købt en brillesnor, som jeg lige stod og manglede. At sende den til 19 kr. synes jeg dog er lidt overkill :D

Ellers rigtig pæn shop. Kan klart anbefales

Hurtig levering og god service!

Har købt etuier hos ShopSolbriller.dk. Hurtig levering (1 dag!) og meget god kundeservice.

Genialt!!!

Retro Sales:D Jeg købte en fed takse, fede øreringe og en fin sløjfe til håret:D Har ledt efter et sted som retro sales i laang tid:) Så det er helt vildt fedt jeg har fundet det nu:D

fremragelse briller til fabelagtige priser

det er ikke Et Must at man skal have mærkevare fx tøj, sko og i denne sag solbriller

man kan sagtens få nogle solbriller som er fede, ser meget godt ud, og er billig i forhold til en af de samme model.

Shopsolbriller.dk er en succes og en meget fornuftig virksomhed med kvikt post levering.

jeg kan klart anbefale shopsolbriller.dk :-)

Hurtig levering og varen perfekt! Solbriller fra ShopSolbriller.dk også ankommet hurtigt. Fede solbriller!

Super shop

Jeg er super glad for mine briller, der kom hurtigt, og var godt pakket ind.

Is Shopsolbriller your company?

Shopsolbriller Details

Solbriller findes på Danmarks største solbrille webshop med billige solbriller. Shoppen har et stort udvalg af solbriller i alle typer. Billige Wayfarer solbriller og Aviator og vintage solbriller. Andre billige briller og klar glas briller. Retro og vint

Visit Shopsolbriller