Shoptimizer reviews

Shoptimizer reviews

6.4

De glemmer aldrig

Shoptimizer har nogle meget strenge krav til hvordan opgaverne skal løses - Man skal blandt andet sende kvitteringer med posten, hvor andre firmaer i samme branche kræver en skannet kopi. Jeg lavede nogle opgaverne for dem, hvor jeg uploadede en skannet kopi, men fik senere at vide, at det ikke var okay. På det tidspunkt arbejdede jeg på cypern, og havde altså ikke mulighed for at sende kvitteringerne, for at få kompensation for mine køb. Det tab havde jeg accepteret. Efterfølgende bliver min konto lukket uden mulighed for at få den åbnet igen. Jeg har kontaktet dem for at høre, om ikke der findes en mulighed, men de vil ikke.

Selvom der er gået 2 år, så vil de stadig ikke lade mig oprette en ny konto, det på trods af at jeg har lavet over 100 opgaver for andre mystery shopping firmaer.

Man skal selvfølgelig overholde de regler og krav der bliver stillet, men samtidig bør de være moderne og indse at brevpost er resursespild og tidskrævende.

En udelukkelsesperiode på over 2år bør efterhånden give en ny chance..

Gratis ting / løn for at tjekke service

Mystery shop er en genial opfindelse, man tager et sted hen, tjekker om stedet yder ordentlig service / overholder virksomhedens krav / whatever, og man får så gratis ting eller løn for det.
Det kan man da forholde sig til!
Det er dog en skam at der ikke er forfærdeligt mange opgaver, og når der endelig kommer en ny ladning opgaver ind skal man nærmest være logget ind i samme sekund, da opgaverne ellers er ryddet fra oversigten, fordi andre har meldt sig på opgaven. Men det er nok mere mig selv jeg skal punke for det... :-)

Is Shoptimizer your company?

Shoptimizer Details

Hvor god er din virksomheds service? Få klar besked med Mystery Shopping og servicemålinger fra Shoptimizer.

Visit Shoptimizer