ShopUSA reviews

ShopUSA reviews

8.3

Det startede godt og sluttede desværre ærgeligt, jeg vil nok aldrig bruge dem igen!

Jeg køber ofte sko over nettet fra USA gennem ebay, Facebook og andre sociale medier, hvor man kan møde andre sælgere og købere og handle gennem Paypal, og har i den sammenhæng brugt ShopUSA til at hjælpe mig med at få dem til Danmark.

Dette har fungeret fint og jeg har generelt fået rigtig god service, indtil de begyndte at stille spørgsmål ved de priser jeg betalte for diverse varer og begyndte at lave detektivarbejde for at finde ud af, om jeg havde betalt en pris, som de tilsyneladende mente mine varer bør koste, samt kræve yderligere dokumentation, på trods af jeg har uploadet alle kvitteringer, jeg har på varerne og ikke kan dokumentere yderligere.

Det er fuldstændig uacceptabelt at behandle sine kunder på denne måde og jeg forstår ikke de skal blande sig i, hvad man som kunde har betalt, når deres job er at distribuere og ikke en online prisguide. Så hvis du laver en god handel på eBay eller køber noget med rabat, brug for guds skyld ikke ShopUSA, de vil blot prøve at bilde dig ind, at du har fået varen for billigt

Jeg sætter ikke pris på at blive behandlet på den måde og vil fra nu bestille varer direkte fra sælger hjem til Danmark eller få bekendte i USA til at sende hjem til mig, hvilket er en skam, da jeg ellers har været glad for deres service. De har netop udsat forsendelsen af nogle varer jeg skulle bruge som gaver på et fuldstændig åndssvagt grundlag, hvilket er ubeskrivellgt frustrerende :(

Jeg har tidligere anbefalet venner og bekendte at bruge ShopUSA, da mange gerne vil købe fra USA, det vil jeg dog aldrig gøre igen!
Tværtimod vil jeg desværre fraråde alle at bruge dem, da du blot risikerer at du skal højesteret for at forsvare prisen du har betalt og i sidste ende ender med at have dine pakker liggende på lager et sted i USA, fordi de ikke synes dine kvitteringer er gode nok....det er ærlig talt til grin.

Hvis du som potentiel eller eksisterende kunde hos ShopUSA ønsker uddybning, er du meget velkommen til at kontakte mig, jeg vil meget gerne hjælpe andre med ikke at havne i samme situation som mig hos dette firma...

dejlige og hjepsom personer

der er ingen problemer og er der et problem så er der hjælp og så ert problemet væk

Service udover alt forventning

Jeg havde en masse Anders And blade, som skulle fra USA til DK. Her kunne jeg ikke finde ud af ShopUSA´s system. De gjorde sig virkelig umage med at registere tingene for mig, og herefter sætte mig ind i hvad jeg skulle gøre.

Deres system kan stadig godt blive nemmere, men tingene kommer frem takket være den store tålmodighed fra Shop USA´s personale.

Helt OK

Nem måde at handle i USA på, uden bøvl med told og moms, ShopUsa ordner det hele.
Man kan på deres hjemmeside omgående se hvor meget udgiften i alt bliver (varens pris + fragt + toldafgift + moms=

fremragende

Hurtig ekspedition, og god service.
Jeg kan ikke forestille mig at det kan gøres hurtigere.

God service og ekspedition

God information undervejs om forsendelsen inkl. billede af varen, da den blev modtaget hos ShopUSA.
Der var kun en enkelt lille intern kommunikationsbrist. Da jeg havde aftalt at varen skulle sendes med fly, blev jeg to dage senere stillet det samme spørgsmål af en anden medarbejder hos ShopUSA, hvilket skabte nogen forvirring omkring forsendelsen og om den kunne nå at komme med den første flyafgang, hvilket den dog gjorde.
Jeg modtog heller ikke en SMS som lovet, da varen kunne afhentes, men fik kun en mail.

Helt fantastisk og trygt.

Hat ved flere lejligheder før forsøgt mig med at handle over nettet i USA og har desværre ikke været heldig før nu. Jeg kan kun varmt anbefale deres service og tålmodighed. 😊 Jeg har bestemt Ike været nem
Med alle mine spørgsmål Men hvor hjælpsomme og imødekommende samt trygheds skabene havde jeg ikke forventet. 👍👍 vil bruge jer igen i næste uge allerede har talt med venner og bekendte og der kommer flere henvendelser og brug af jeres service. Tak og på gensyn. 👍

God hjemmeside, enkel vejledning og hurtig opsætning af konto, der åbner mulighed for at handle på netbutikker i USA

Super service, god information om status for varens levering, punktlig og præcis, aldrig skadet emballage og udmærket info om omkostninger til told, skat og fragt. Simpelt at bruge

Hurtigt og nemt

Bestilte mine ting i USA. Fik dem sendt til min adresse i USA via Shopusa, de klarede resten og ret hurtigt efter havde jeg min pakke i DK😊

Helt uden problemer

Alt gik nemt, venligt personale som hjalp med de små ting som kan gå lidt galt, hurtig levering og ok pris på 8,5 pr $ med fly så den er vel ikke helt gal

Ikke hurtigt men effektivt

Kun en afgang fra USA om ugen, så afhængig af hvornår pakken ankommer til ShopUSA, kan der gå lidt tid før pakken når til Danmark. Min pakke var ifølge ShopUSA ikke mærket rigtigt, så den fik en uge ekstra inden den kom til Danmark. Pakke kunne også først trackes fra midnat samme dag som jeg fik leveret pakken. Ellers venlig og hurtig svar på mail og stor hjælpsomhed. Kan anbefales hvis ikke tiden er afgørende.

Nemt - hurtigt - effektivt.

Jeg bestilte en vare hos et firma i USA, de ville ikke sende direkte til Danmark, derfor brugte jeg ShopUsa og det var super nemt.
Efter jeg havde bestilt varen og angivet min ShopUsa adresse oprettede jeg varen hos ShopUsa, det eneste der ikke var så nemt , var da jeg ikke lige kunne finde en passende varekategori, men ellers gik det super nemt.
Jeg kunne følge varen fra firmaet til ShopUsa og derfra videre til mit udleveringssted.
Hvis det var muligt gav jeg den 6 stjerner ;-)

Det koster meget

De tager over 30 dollar på en lille pakke, det kan jeg virkelig ikke lide
www.SHOPUSA.com

Reply from www.SHOPUSA.com

Hej Lea,

Tak for din kommentar. Vi er kede af, at du ikke anvendte vores prisberegner, inden du besluttede dig for at handle i USA.

Prisberegneren på forsiden er ShopUSA’s ’ butiksrude ’ . Her kan man som kunde altid se sin pris på fragten fra USA samt hvor meget man skal betale i told og moms, inden man beslutter sig for at handle.

Man vil også bemærke her, at det ikke nødvendigvis koster 4 gange så meget at handle for $400, som det koster at handle for blot $100.

Man kan også sagtens handle i flere forskellige online butikker i USA og stadig samle sine køb under en registrering. Herved opnår man ikke kun en fordel på fragtprisen, men også at få sendt sine varer samlet.

Det amerikanske online marked er fantastisk at handle på. Udvalget af varer er fabelagtigt. Her finder man både besparelser og varer som ikke er i handlen på disse breddegrader.

Vi håber at du vil kigge forbi en anden gang.

Venlig hilsen
Charlotte
ShopUSA Danmark & Sverige

Fin service

Ingen problem alt forløb glat

Smertefrit indkøb fra USA

Når jeg bestiller vareprøver hjem fra USA, så bruger jeg ShopUSA.
Når jeg bestiller mærketøj med store besparelser, så bruger jeg ShopUSA.

Tingene fungerer uden større problem. Savner lidt muligheden for, at kunne uploade mere dokumentation ad en enkelt omgang, men selve importprocessen fungerer uden problemer.

Langsommelig levering

Pakken blev ikke korrekt registreret ved modtagelsen i USA og endte i en rodekasse, hvor der efterfølgende ikke blev gjort noget for tage kontakt, efter to forsøg lykkedes det SHOPUSA at finde pakken og få den afsendt.

Hold godt og grundigt øje med din tracking, så kan man hurtigere respondere så hele processen ikke bliver så langsommelig som min ordre.

Men det skal siges at efter pakken blev fundet gik det stærkt med at få den afsendt og modtaget som aftalt.

alt gik som det skulle

Det gik fint at anvende shopUSA, alt forløb som lovet på deres hjemmeside.

Meget tilfreds

Jeg købte 4 dæk i USA. ShopUSA ordnede forsendelsen til min fulde tilfredshed. Tak for det ;0)

hurtig og professionel service

jeg har kun brugt shopusa 1 gang , indtil videre, men jeg kan kun anbefale dem, da alt kørte på skinner også med hensyn til hjælp da det var første gang.
så ingen tvivl, det er helt sikkert ikke sidste gang.

Alt i orden!

Købte nogle hudplejeprodukter og fik dem et par hundrede kroner billigere, end sidst jeg købte dem - hvor de blev fortoldet. Alt er fint og jeg fik mine vare rimelig hurtigt. Det eneste lille bitte minus er at det er en anelse besværligere end at få det sendt direkte. Men så spare man lige 200 kr. og så tror jeg nok de ekstra 5 min. er givet rimeligt godt ud.

Velkommen til SHOPUSA.com

Billig og sikker fragt fra USA til Danmark

Shop i alle de amerikanske web-shops og fragt din varer billigt og sikkert hjem til Danmark med ShopUSA.

Undgå bøvl med told og moms

ShopUSA håndterer fragt, told og moms på dine forsendelser fra USA til Danmark så du ikke selv skal bøvle med det. Hos os betaler du ikke noget ekstra toldgebyr som hos andre typisk er på 160 kr.

Beregn fragtprisen

Du kan altid beregne din fragtpris inkl. dansk told og moms inden du handler via beregneren på ShopUSA.com.

Postadresse i USA

Du modtager en gratis postadresse i USA når du opretter dig som bruger hos ShopUSA.com. Denne adresse anvender du som din ”shipping address” hver gang du e-handler i amerikanske webshops. Dermed fragtes alle din online køb til din ShopUSA adresse og vi sikrer at dine varer sendes sikkert og billigt hjem til dig i Danmark.

Vi er selvfølgelig e-mærket

Din sikkerhed har stor betydning for os og vi er derfor selvfølgelig e-mærket.

Kundeservice

Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte ShopUSA's kundesupport i Danmark. E-mail: dk@shopusa.com telefon: +45 70 34 50 36. Vi besvarer e-mails indenfor 24 timer i hverdagen

Om ShopUSA.com

Enhver, der har spenderet blot et par dage i USA, bliver hurtigt klar over, at dette er verdens indkøbsmekka. Udvalget er gigantisk, priserne er lave og kundeservicen er i top. ShopUSA er en fragtservice der gør det nemt at e-handle i amerikanske web-shops. Vi håndterer fragt, told og moms for dig, så du ikke selv skal besvære med det og leverer dine varer sikkert og billigt til dig i Danmark og Sverige.

Visit ShopUSA

Write to: dk@shopusa.com