ShopUSA reviews

ShopUSA reviews

8.3

Nemt

Det nemt og sikkert, måske lidt dyrt i forhold til selv at importerer varene, men hvis man ikke orker besværet, kan det anbefales.

Besværlig forretningsgang.

Meget besværlig forretningsgang, med at skulle fremskaffe fakturaer, anmelde varerne, oprettte en forsendelse og hvad der ellers var af skriverier frem og tilbage.

God service hele vejen fra ordre og til døren.

God service hele vejen fra ordre og til døren.

Alt fungerede super fantastisk...

Jeg har fornygelig fået en post addresse i USA ved ShopUSA som ligger i Virginia. Jeg fik den fordi at jeg skulle have en masse ting hjem som vi skulle bruge til en sommer / efterårs tour. På den måde kan man så få sendt alle sine pakker til sin egen ShopUSA addresse og der efter odner de alt med at sende til DK. Altså det vil sige at de også orner moms / told osv. Samtidig giver de en fantastisk service, de sender billeder af pakkerne sådan at du kan se hvad du har fået, og ringer hvis der er noget de ikke forstår.

Alt i alt en super oplevelse...

Ingen problemer

Alt gik efter bogen og til aftalt pris.
Fik et passende antal mails og blev godt informeret.
Dog er det lidt ærgerligt at pakken kan ligge og vente i op til en uge da der kun er én ugentlig flyafgang fra USA.

Service over alt forventning

Jeg var meget overrasket over den service jeg fik fra jer, den kan kun betegnes som meget positiv. Hurtig tilbage melding og svar på mail, servicen er i top, vender helt klart tilbage.

Super behandling, site kunne bruge en update

Super behandling. Fik min pakke som forventet efter meget få dage til en lav pris. Konceptet er en genial løsning på et problem som ikke burde være der, men som er det alligevel.

Glemte at tilføje en kampagnekode (kunne spare 200 kr.), men den tilføjede de bare uden problemer da jeg skrev til dem.

Simpelt fragtsystem fra USA til Danmark med et højt serviceniveau

ShopUSA leverer dine varer fra USA til Danmark igennem et simpelt system der nemt og enkelt guider dig igennem din opsætning. Varerne leveres fra uge til uge og alt er klaret.

Top iorden

Super service.
Alt gik som det skulle, kunne følge min forsendelse hele vejen.
Ingen problemer..
Er ikke sidste gang jeg bruger denne service

Hurtig og lige til

Shopusa leveret pakken hurtigere til min adresse i Danmark, end det tog for butikken i USA at sende pakken til Shopusa. Det syntes jeg i sig selv er en flot. Der ud over syntes jeg det var fedt at få et lille billede af varen da Shopusa modtog pakken. Betalingen holde også stik. Det er ikke første gang jeg bruger Shopusa og bestemt heller ikke sidste gang.

Super service og løbende opdatering på status

Super service. Godt nok, koster servicen en del, men alt har været rigtig fint. Jeg har løbende modtaget status på min ordre, og det har været rigtig rart. Jeg bruger gerne ShopUSA igen en anden gang:-)

Som regel tilfredsstillende

Normalt ingen problemer.
Lave om på registreringen af pakker så det er nemmere

Fantastisk service

Leverer forsendelsen til tiden

Det er første gang jeg anvendte ShopUSA, men så afgjort ikke sidste gang. Hurtige og venlige svar på henvendelser, både telefoniske og via mails. Og man kender sine samlede omkostninger helt fra sart.

Smart måde og handle i USA på

Der var lidt problemer med mine første forsendelser
da de gik under våben tilbehør og ShopUsa ville ikke
sende dem. Fik lavet en ny ordre med nye varer og efter
2 uger var de i en pakkeshop i DK.
www.SHOPUSA.com

Reply from www.SHOPUSA.com

Hej Bo ,

ShopUSA sender ikke våben eller dele til våben, som beskrevet i vores FAQ.

Desværre er ikke alle opmærksomme på de restriktioner, der er forbundet med visse typer af varer i transport sammenhæng. Men en god generel tommelfingerregel for varer, omfattet af specielle restriktioner gælder, at kan man ikke tage det med sig i håndbagagen om bord på en flyver, kan vi heller ikke have det med.

Tak for dine kommentarer, vi glæder os over at det dog lykkes os at give dig en god oplevelse med din nye ordre.

Venlig Hilsen
Charlotte
ShopUSA Danmark & Sverige

Mon varen kommer frem

Vi bestilte en klapvogn for 20 dage siden på Amazon. Amazon leverede varen til ShopUSA 6 dage senere. Nu er der så gået 14 dage uden at den er kommet og ShopUSA har flere gange skrevet at den er på vej til os.
ShopUSA skriver at man har varen efter 5-7 dage. Det passer ikke!
Deres notifikationer pr. email fungerer slet ikke - man bliver spammet med underretninger som åbenbart er helt tilfældige.

De har fået forklaret at vi har brug for klapvognen til en rejse på tirsdag. De burde have sendt den med UPS express, når de overskrider deres lovede leveringstid så markant.

Nemt og enkelt

Det var rigtig nemt at oprette en konto, og at få sent varen hjem. Rigtig god løsning.

Perfekt levering

Jeg bestilte en enkelt lille vare i USA, som skulle sendes via ShopUSA.
I hele processen var der fin information fra ShopUSA - f.eks. billede af min vare, da den ankom til varehuset samt indskanning af følgeseddel.

Super.

Jeg kan kun anbefale shopusa.
www.SHOPUSA.com

Reply from www.SHOPUSA.com

Hej Flemming,

Mange tak for din anmeldelse.

Venlig hilsen

Jakob
ShopUSA Danmark & Sverige

Perfekt :-)

Jeg har kun positive ting at fortælle fra min første oplevelse med shop usa! Det hele spillede bare og jeg fik endda min vare samme dag som forventet.

Velkommen til SHOPUSA.com

Billig og sikker fragt fra USA til Danmark

Shop i alle de amerikanske web-shops og fragt din varer billigt og sikkert hjem til Danmark med ShopUSA.

Undgå bøvl med told og moms

ShopUSA håndterer fragt, told og moms på dine forsendelser fra USA til Danmark så du ikke selv skal bøvle med det. Hos os betaler du ikke noget ekstra toldgebyr som hos andre typisk er på 160 kr.

Beregn fragtprisen

Du kan altid beregne din fragtpris inkl. dansk told og moms inden du handler via beregneren på ShopUSA.com.

Postadresse i USA

Du modtager en gratis postadresse i USA når du opretter dig som bruger hos ShopUSA.com. Denne adresse anvender du som din ”shipping address” hver gang du e-handler i amerikanske webshops. Dermed fragtes alle din online køb til din ShopUSA adresse og vi sikrer at dine varer sendes sikkert og billigt hjem til dig i Danmark.

Vi er selvfølgelig e-mærket

Din sikkerhed har stor betydning for os og vi er derfor selvfølgelig e-mærket.

Kundeservice

Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte ShopUSA's kundesupport i Danmark. E-mail: dk@shopusa.com telefon: +45 70 34 50 36. Vi besvarer e-mails indenfor 24 timer i hverdagen

Om ShopUSA.com

Enhver, der har spenderet blot et par dage i USA, bliver hurtigt klar over, at dette er verdens indkøbsmekka. Udvalget er gigantisk, priserne er lave og kundeservicen er i top. ShopUSA er en fragtservice der gør det nemt at e-handle i amerikanske web-shops. Vi håndterer fragt, told og moms for dig, så du ikke selv skal besvære med det og leverer dine varer sikkert og billigt til dig i Danmark og Sverige.

Visit ShopUSA

Write to: dk@shopusa.com