ShopUSA reviews

ShopUSA reviews

8.3

Service over alt forventning

Jeg var meget overrasket over den service jeg fik fra jer, den kan kun betegnes som meget positiv. Hurtig tilbage melding og svar på mail, servicen er i top, vender helt klart tilbage.

Super behandling, site kunne bruge en update

Super behandling. Fik min pakke som forventet efter meget få dage til en lav pris. Konceptet er en genial løsning på et problem som ikke burde være der, men som er det alligevel.

Glemte at tilføje en kampagnekode (kunne spare 200 kr.), men den tilføjede de bare uden problemer da jeg skrev til dem.

Simpelt fragtsystem fra USA til Danmark med et højt serviceniveau

ShopUSA leverer dine varer fra USA til Danmark igennem et simpelt system der nemt og enkelt guider dig igennem din opsætning. Varerne leveres fra uge til uge og alt er klaret.

Top iorden

Super service.
Alt gik som det skulle, kunne følge min forsendelse hele vejen.
Ingen problemer..
Er ikke sidste gang jeg bruger denne service

Hurtig og lige til

Shopusa leveret pakken hurtigere til min adresse i Danmark, end det tog for butikken i USA at sende pakken til Shopusa. Det syntes jeg i sig selv er en flot. Der ud over syntes jeg det var fedt at få et lille billede af varen da Shopusa modtog pakken. Betalingen holde også stik. Det er ikke første gang jeg bruger Shopusa og bestemt heller ikke sidste gang.

Super service og løbende opdatering på status

Super service. Godt nok, koster servicen en del, men alt har været rigtig fint. Jeg har løbende modtaget status på min ordre, og det har været rigtig rart. Jeg bruger gerne ShopUSA igen en anden gang:-)

Som regel tilfredsstillende

Normalt ingen problemer.
Lave om på registreringen af pakker så det er nemmere

Fantastisk service

Leverer forsendelsen til tiden

Det er første gang jeg anvendte ShopUSA, men så afgjort ikke sidste gang. Hurtige og venlige svar på henvendelser, både telefoniske og via mails. Og man kender sine samlede omkostninger helt fra sart.

Smart måde og handle i USA på

Der var lidt problemer med mine første forsendelser
da de gik under våben tilbehør og ShopUsa ville ikke
sende dem. Fik lavet en ny ordre med nye varer og efter
2 uger var de i en pakkeshop i DK.

Hej Bo ,

ShopUSA sender ikke våben eller dele til våben, som beskrevet i vores FAQ.

Desværre er ikke alle opmærksomme på de restriktioner, der er forbundet med visse typer af varer i transport sammenhæng. Men en god generel tommelfingerregel for varer, omfattet af specielle restriktioner gælder, at kan man ikke tage det med sig i håndbagagen om bord på en flyver, kan vi heller ikke have det med.

Tak for dine kommentarer, vi glæder os over at det dog lykkes os at give dig en god oplevelse med din nye ordre.

Venlig Hilsen
ShopUSA Danmark & Sverige

Mon varen kommer frem

Vi bestilte en klapvogn for 20 dage siden på Amazon. Amazon leverede varen til ShopUSA 6 dage senere. Nu er der så gået 14 dage uden at den er kommet og ShopUSA har flere gange skrevet at den er på vej til os.
ShopUSA skriver at man har varen efter 5-7 dage. Det passer ikke!
Deres notifikationer pr. email fungerer slet ikke - man bliver spammet med underretninger som åbenbart er helt tilfældige.

De har fået forklaret at vi har brug for klapvognen til en rejse på tirsdag. De burde have sendt den med UPS express, når de overskrider deres lovede leveringstid så markant.

Nemt og enkelt

Det var rigtig nemt at oprette en konto, og at få sent varen hjem. Rigtig god løsning.

Perfekt levering

Jeg bestilte en enkelt lille vare i USA, som skulle sendes via ShopUSA.
I hele processen var der fin information fra ShopUSA - f.eks. billede af min vare, da den ankom til varehuset samt indskanning af følgeseddel.

Super.

Jeg kan kun anbefale shopusa.

Hej Flemming,

Mange tak for din anmeldelse.

Venlig hilsen

Jakob
ShopUSA Danmark & Sverige

Perfekt :-)

Jeg har kun positive ting at fortælle fra min første oplevelse med shop usa! Det hele spillede bare og jeg fik endda min vare samme dag som forventet.

Er endt op med en god oplevelse...

Men der er nogle ting, som jeg gerne så at ShopUSA fik fortalt deres kunder bedre.....

Det er en rigtig god ide med en "totalberegner". Men som førstegangs kunde, skal man være opmærksom på at der tilkommer forsikringsomkostninger til totalberegnerens samlede beløb, hvis dette ønskes..... Det synes jeg godt at ShopUSA kunne oplyse omkring, ved en lille note. Da jeg ikke tror der er mange der tør at lade være med at forsikre sin forsendelse.

Med hensyn til fragten, så viser en illustration på ShopUSA hjemmeside at man kan få fragtet pakken direkte til døren, og det kan man da også, men det er ikke let at gennemskue, når man står og skal vælge fragtmulighederne..... For at få pakken fragtet direkte til døren skal man vælge at få sendt pakken til sin arbejdsgivers adresse, men man skriver i stedet bare sin egen adresse....... Men det er selvfølgelig vigtigt at man så er hjemme den dag pakken ankommer, for ellers vil der komme ekstra forsendelsesgebyr. - Her var jeg faktisk temmelig uheldig, da min pakke ankom dagen før modtagelses datoen, men jeg var heldigvis hjemme. - Om det så er ShopUSA eller GLS der fejler, ved jeg ikke?..

Er alt i alt er jeg endt op med en god oplevelse og jeg har fået et billede af en virksomhed, der hele tiden forsøger at gøre sig bedre. - Og mere kan man jo ikke forlange.

Hurtigt, nemt og sikkert

Det er faktisk bare at gøre som det er beskrevet. Så gør resten af sig selv.

Fungerede.. men..

Farven var ikke som angivet på Amazon. Tror dog desværre ikke der var meget ShopUSA kunne have gjort ved det.

Hej Emil,

Mange tak for dit indlæg, vi er kede af at se at varen fra www.amazon.com ikke levede op til dine forventninger, har du kontaktet sælger på amazon med henblik på farven?
Amazon.com har en fantastisk kundeservice som altid er behjælpelig med svar på de spørgsmål man måtte have i forbindelse med ens levering. Eller som her, hvor du ikke synes at farven var analog med det som du så på sælgers site. Hvilket vi desværre ikke kan være behjælpelig med.

Af samme grund har ShopUSA oprettet en billede funktion der udsendes automatisk til alle vore kunder når vi modtager pakken. Her kan man altid nå at standse sin pakke inden den sendes den videre til Danmark.

Venlig hilsen
Danmark & Sverige

Sikkert og bekvemt

God side med god information.

Små minuser jeg har, er at man ikke pakker to små pakker sammen før en man sender dem, det ville spare både porto og 25% moms af samme.

Track og trace informationen kommer meget sent, jeg kan ikke forstå hvorfor den ikke kan gøres tilgængelig omgående, det kan alle andre.

Hej Per,

Mange tak for din pæne anmeldelse med kommentarerne til vores service.

Told og skat beregner sig 25% moms af varens værdi men de beregner sig på ikke værdien af antal pakker. Desværre sparer man ikke noget på den konto.

Derimod sparer man på sin fragt, hvis man opretter flere pakker under samme ordre i vores system. Håndteringen af en kundes ordre er den samme for os, uanset om det er en lille pakke eller en stor, og den fordel vi får ved at handle stort ind videregives til vores kunder.

Håndteringen af en pakke i vores system ved ankomst foregår manuelt med blandt andet et billede id, dvs. at vi tager et foto af hver eneste pakke med indhold, så allerede her skiller vi os ganske rigtigt ud.

ShopUSA modtager pakken på kundens vegne, uden at kunden rent fysisk er tilstede og det gør en stor forskel fra andre.

Venlig hisen
ShopUSA Danmark 6 Sverige

yderst tilsfreds

Det har været en meget god oplevelse

Velkommen til SHOPUSA.com

Billig og sikker fragt fra USA til Danmark

Shop i alle de amerikanske web-shops og fragt din varer billigt og sikkert hjem til Danmark med ShopUSA.

Undgå bøvl med told og moms

ShopUSA håndterer fragt, told og moms på dine forsendelser fra USA til Danmark så du ikke selv skal bøvle med det. Hos os betaler du ikke noget ekstra toldgebyr som hos andre typisk er på 160 kr.

Beregn fragtprisen

Du kan altid beregne din fragtpris inkl. dansk told og moms inden du handler via beregneren på ShopUSA.com.

Postadresse i USA

Du modtager en gratis postadresse i USA når du opretter dig som bruger hos ShopUSA.com. Denne adresse anvender du som din ”shipping address” hver gang du e-handler i amerikanske webshops. Dermed fragtes alle din online køb til din ShopUSA adresse og vi sikrer at dine varer sendes sikkert og billigt hjem til dig i Danmark.

Vi er selvfølgelig e-mærket

Din sikkerhed har stor betydning for os og vi er derfor selvfølgelig e-mærket.

Kundeservice

Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte ShopUSA's kundesupport i Danmark. E-mail: dk@shopusa.com telefon: +45 70 34 50 36. Vi besvarer e-mails indenfor 24 timer i hverdagen

Om ShopUSA.com

Enhver, der har spenderet blot et par dage i USA, bliver hurtigt klar over, at dette er verdens indkøbsmekka. Udvalget er gigantisk, priserne er lave og kundeservicen er i top. ShopUSA er en fragtservice der gør det nemt at e-handle i amerikanske web-shops. Vi håndterer fragt, told og moms for dig, så du ikke selv skal besvære med det og leverer dine varer sikkert og billigt til dig i Danmark og Sverige.

Visit ShopUSA

Write to: dk@shopusa.com