Showroom86.nl reviews

Showroom86.nl reviews

8.5

zeer snel verzonden!

prima, totaal een klachten. Ga zo door!

Fijne site...ga zeker vaker bestellen!

Heb lekker geshopt bij Showroom86... zou je ook eens moeten doen!!

super tevredenen

heel erg trevreden

Betrouwbaar

Goede en snelle levering. Duidelijke instructie om te retourneren.

Leuke webshop als je niets retourneert

Op 1-2 retour aangeboden bij Kiala en op 2-2 door showroom86 in ontvangst genomen. Meerdere malen Belgische dames aan de lijn gehad die goed Vlaams maar slecht Nederlands spreken. Nu 4-3 nog steeds geen geld retour ontvangen terwijl de uitbetaling op 26-2 op fiattering wachtte. Tien keer met plezier besteld maar hierdoor zie je mij niet meer terug.

Snelle levering

Ik zou deze winkel aanbevelen. Hele leuke kleding en snelle verzendservice. En ook duidelijke instructies om het pakje eventueel de retourneren.

Prima service

Per toeval kwam ik terecht op de website van Showroom86. Ik zag dat ze goede aanbiedingen hadden en heb direct besteld. Binnen enkele dagen was mijn bestelling af te halen op een Kiala afhaalpunt.

Ik raad deze winkel zeker aan!

Snel, netjes ingepakt, top!

Geweldige service. Snel en netjes. Aanrader!

retourproces duurt te lang

het duurt veel te lang voordat retour terug is en verwerkt wordt door een kiala punt en voordat je je geld terug hebt, een (veel) snellere afhandeling zou gewenst zijn; jammer dat er ook geen melding wordt gedaan dat een artikel terug binnen is.
wel een snelle levering van de gekochte artikelen en fijn dat levering en retour gratis is!

QUICK SERVICE :-)

Nog nooit werden online bestelde kleren zo snel geleverd :-)

Mooie kleding in een supersnelle levering

Leuk gescoorde in de uitverkoop..Maar ik kende merkjes al ,dus ik wist wat ik een beetje kon verwachten..Wat ik alleen een beetje jammer vond, was dat ik ook graag een onderbroekje bij het bh tje van mijn dochter wilde en dat het heel moeilijk was om te achterhalen welke maat ik moest hebben.Er stond ook geen verwijzing bij.
moest ik nu een s of een m.

Dit heeft mij weerhouden om de onderbroek erbij te bestellen omdat ik bang was dat ik verkeerd zou gokken.

Prima

Prima kleding, goed verpakt. Levering mag wat mij betreft (nog) sneller

Snelle levering uitstekende producten zeer verzorgd

Zeer tevreden de omschrijving van het product zou wat uitgebreider kunnen zoals de afmeting van het artikel of hoe het valt evt voorzien van een pasfiguur ook wat betere omschrijving van het materiaal. Een vraag stellen is toch wat hoogdrempeliger

Prima

Ik vond het redelijk lang duren voordat mijn pakket verzonden werd (zaterdagochtend besteld, woensdagmiddag mail dat pakket verzonden was). Verder had ik mijn pakket nog een dag later, omdat de bezorger van PostNL niet heeft aangebeld, maar gewoon een briefje in de bus heeft gegooid! We waren nml gewoon thuis en hebben de bus van PostNL zien staan! Hier kan Showroom86 echter niks aan doen en omdat het al de zoveelste keer is dat de bezorger dit doet, heb ik een klacht ingediend bij PostNL.
De jas is precies als op de foto, dus dat zag er goed uit. Ik had de jas een dag eerder kunnen bestellen, maar toen stond er wel dat het 60% korting was, alleen de prijs was nog niet aangepast. Ik heb dus een dag gewacht! Geen probleem, want ik heb de jas voor mijn zoon alvast voor volgende winter aangeschaft!

Goede levering.

Fijn om producten te kunnen bestellen waarbij je je niet druk hoeft te maken om de verzendkosten. De levering liet wel wat langer op zich wachten dan ik gewend ben maar de producten waren helemaal top.

goede en snelle levering!!

Heel tevreden over de service van Showroom86.nl

Goede service

Goede snelle levering top ga hier zeker vaker bestellen.D Dellavo

Snelle levering, prima verpakt en geen verzendkosten...Kortom TOP!

Binnen een dag werd het artikel geleverd, echt supersnel! Keurig verpakt en je betaalt geen verzendkosten. Mooi assortiment. Echt een aanrader!

Snelle, nette service

Al 2 x iets besteld. Beide keren was de service snel, pakket netjes verpakt en met track & trace te volgen. Ik zeg tot een volgende keer!!

Showroom86.nl

Binnen 48 uur in huis

Bezorgt via PostNL of afhalen bij een Kiala afhaalpunt bij u in de buurt.

Gratis verzending

Al uw producten worden gratis verstuurd.

Gratis retour

Niet tevreden? U kunt uw product gratis retour sturen.

Over Showroom86.nl

Bij showroom86 vindt u de ideale shop-ervaring van een webshop die 7 dagen op 7 round the clock open is zonder rekening te moeten houden met ellenlange files, de verkeersdrukte in de stad, gebrek aan parkeergelegenheid, opvang voor de kinderen of lange wachtrijen aan de kassa.

Visit Showroom86.nl

Contact