Shoxx reviews

Shoxx reviews

5.5

Fik aldrig varen

Shoxx.com frister med billige priser, men at handle hos dem kan ende med at blive en dyr og frustrerende fornøjelse.
Jeg bestilte et par høretelefoner på Shoxx.com og modtog nogle dage senere en pakke, der indeholdt noget Nintendo-tilbehør, jeg aldrig havde bestilt. Jeg henvendte mig til butikkens kundeservice for at få en forklaring, og her beklagede man, at jeg havde modtaget den forkerte pakke. Jeg skulle blot give dem en dato, hvor jeg var hjemme, så ville deres fragtmand (GLS) levere den rigtige pakke. Det gjorde jeg så, og jeg ventede den pågældende dato, men der kom ingen pakke. Først efter flere dage og mange henvendelser, fik jeg svar fra kundeservice, som nu bad mig om at vælge en ny dato, hvor man kunne levere pakken. Det gjorde jeg og ventede igen en hel dag forgæves på fragtmanden.
Jeg har ikke hørt mere fra Shoxx.com, heller ikke angående mit krav om at få mine penge refunderet. Shoxx.com har ikke blot snydt mig for mine penge, de har også spildt min tid.…

Dejlig billig, men lidt lang leveringstid

Shoxx har et stort udvalg med overkommelige priser.

Dog var leveringstiden lang, men det kommer jo også fra udlandet.

Billigt og hurtig levering

Bestilte et headset som var billigere end samtlige onlinebutikker i DK, og leveringen fungerede smertefrit med GLS, hvor der er track and trace på forsendelsen.

Eneste ligegyldige minus er modtagelsen af en e-mail fra transportøren med henvisning til et andet selskab, hvis det så er et holdingselskab eller hvad med jeg ikke, men ikke nogen større forvirring.

Super service og lynhurtig levering

Har handlet hos shoxx flere gange. Varene kommer hurtig ind ad døren og der er god kontakt via mail. Kan kun anbefales

pengene ikke modtaget retur som lovet

jeg bestilte forkerte varer og vil bruge min returret. jeg skulle sende varen tilbage på egen regning selvom de skriver at de betaler, men det gør postdanmark ikke! det kostede ca 200 kr at sende varen, i mellemtiden har kontakten været hurtigt på mail, men den sidste mail, hvori de skriver de har modtaget min returvare skriver de at jeg snart vil få pengene retur på min konto. jeg har rykket dem efter en måneds ventetid og har siden ikke hørt noget fra deres support - så mine ca 600 kr får jeg nok aldrig tilbage! jeg vil ikke anbefale man bruger dem, hvis man ikke kan få sine penge tilbage og ellers skal du være meget sikker på hvad du bestiller! jeg bestilte nintendo sd kort som var i en forkert størrelse. Jeg har ikke haft problemer med dem før nu med min returvare men det er ikke godt nok!

Not possible to cancel order and the ordered part was not original equipment.

I tried to cancel an order which was not shipped from shoxx.com yet. They replyed "It is going to be sent later today so you can't cancel the order". This is NOT serious business. When I received the ordered parts I found out it was not from the original manufacturer ?? It was a malfunctioning copy product. I will newer recommend anyone to do business with shoxx.com. I wish I had read the review about this company before ordering.

0 stjerne

advarsel denne webbutik leverer ikke de varer du har købt men tager dine penge.... jeg bestilte playstation 3 noget extra tilbehør og en mp3 player den 26 november der stod levering mellem 2 til 5 dage de trækker så mine penge men bliver ved med at skrive at varerne er i restordre min handel bliver så annuleret den 10 december men pengene har jeg ikke set noget til trods adskillige henvendelser det er nu den 22 december og jeg hører stadig ikke fra dem men har nu anmeldt dem til pbs

Femstjernet - fordi det virker...

Varerne kom begge gange meget hurtigt, ligesom svar på mailkorrespondencen blev besvaret hurtigt, både på tysk og engelsk...Alting virker helt fantastisk.
Også meget lækkert at man hvis man ikke er hjemme første gang buddet kommer kan ringe ind og aftale en dag og evt et andet sted de kan aflevere, så det passer.

god service, kontakt via flere e mails, som omgående blev besvaret, varen i orden, afprøvet.

varen blev leveret, næsten før jeg nåede at tænke nu skal den komme vupti, og tak for det, god og gedin indpakning.Jeg har prøvet det af, det fungerer, har haft ubs stikket i lagt billeder ind, alt fungerer, super.

Is Shoxx your company?

www.shoxx.com Details

www.shoXX.com - Generation Shopping: Buy CD, DVD, Blu-Ray, Gaming, NAS, Wii Nintendo, Kitchenware & Hi Tech products in the best prices of Europe.

Visit Shoxx