ShytoBuy.dk reviews

ShytoBuy.dk reviews

8.4

Helt igennem en super go´ service.

Hurtig og effektivt en service helt i top.

Selvom jeg valgte gratis levering som står angivet til 15+ dage modtog jeg mine varer inden for fem dage, hvilket er meget imponerende. Handler der helt sikkert igen!

Fik varen få dage efter bestiling uden betaling af forsendelse

var lovet længere tid inden modtagelse, men fik varen allerede få dage efter. Så det kan ikke betale sig at give ekstra for hurtig forsendelse

Dårligt

Jeg købte en vare som pludselig virkede ikke, skrev 3-4 gang til dem, men har endnu ikke fået noget svar og der er gået mere end 1 måned.. Det synes jeg er for dårligt!

Perfekt service

GOd hjemmeside, hurtig levering og professionel kundeservice - klart anbefalelsesværdigt

Super service!

Min pakke blev væk. Men da jeg henvendte mig til firmaet, sendte de straks mit produkt på ny med den hurtigst mulige levering.

nej tak

find et andet sted og køb dine ting de har desværre ikke styr på deres ting. Køber stort set alt online og er altid tilfreds men ikke denne gang, ville bytte mine vare to gange begge gange måtte jeg ringe til dem efter lang ventetid og høre hvad der var galt begge gange var jeg desværre lige blevet glemt!!! for og gøre det godt igen tilbyder de så at sende mine vare gratis retur samme dag, desværre ringer en anden medarbejde ugen efter og siger jeg nu skal betale jeg forklarede at det var noget de selv havde sagt og forstår ikke rigtigt hvorfor hun nu ringer ugen efter når mine vare jo burte være send som lover men send var de så ikke så jeg måtte bede om og få mine penge retur (ps dansktalene medarbejdere kan tage lang ventetid )

Fantastisk service

Super side og fantastisk service:)

Perfekt levering/Service

Hurtig levering og imødekommende kundeservice. Gode produkter og gennemført og overskuelig hjemmeside.

Klart en anbefaling værd.

Det hele gik som det skulle

Til hvem der måtte læse dette.
Hele handlen gik som smurt, der var ingen problemer og varen kom hurtigt frem. Så kan godt anbefale at handle hos dette firma, jeg vil gøre det igen.

Hej Martin,

Tak for din anmeldelse!

Vi er glade for at høre at du har haft en god oplevelse med dit køb hos os og at leveringen levede op til din forventning.
Som en lille ekstra tak for din anmeldelse, har vi sendt dig en e-mail med en rabatkode, som du kan bruge på dit næste køb hos os.

Hurtig levering!

Jeg er meget tilfreds med denne side!

Hej Sarah,

Tak for din anmeldelse. Vi stræber altid efter at give vores kunder den bedste service og tilbyde de mest effektive leveringsmetoder, så det er dejligt at høre at du har været tilfreds.

Som en ekstra tak for din anmeldelse, vil vi gerne give dig en rabatkode, som du kan bruge på dit næste køb. Send os blot en e-mail på info@shytobuy.dk og nævn denne anmeldelse, så sender vi dig koden retur.

Rigtig god weekend!

Brugervenlig side, hurtig levering

Siden er nem at finde rundt på. Godt koncept. Hurtig levering. Diskret indpakning. Super!

hej Lene.

Tak for din anmeldelse af ShytoBuy. Vi er glade for, at du synes siden er nem at finde rundt på og at du er glad for dit seneste køb.
Som tak for din anmeldelse vil vi gerne sende dig en rabatkode, som du anvende på dit næste køb på ShytoBuy.
Du skal blot sende os en mail med dit navn og ordrenummer, så sender vi dig en rabatkode retur som tak.

Vi ser frem til at se dig igen på ShytoBuy.

De bedste hilsner,
ShytoBuy

Nemt at bestille og hurtig levering

Det var så nemt at bestille og betale mine varer. Der kunne endda betales med Paypal. Og jeg fik mine varer i løbet af en uge selvom jeg ikke valgte hurtig levering.

Hej Lone.

Tusinde tak for din anmeldelse. Vi arbejder hele tiden på at gøre det nemmere for vores kunder at handle på ShytoBuy, og derfor er vores kunders erfaringer og meninger vigtige for os. Tak fordi du har lyst til at dele din.

Som en ekstra tak for din anmeldelse, vil vi gerne sende dig en rabatkode. Hvis du sender os en mail til info@shytobuy.dk med dit navn og ordrenummer, sender vi dig en rabatkode, som du kan anvende på dit næste køb.

Vi ser frem til at se dig igen på ShytoBuy.

De bedste hilsner,

Jeg har det meget bedre

Meget godt og hurtig levering.

Hej Edvard,

Tak for din anmeldelse!

Det er godt at høre at et af vores produkter har hjulpet dig og vi er glade for at leveringen kom hurtigt til Grønland.

Som tak for at du deler din mening med andre, har vi sendt dig en rabatkode til din e-mail adresse. Denne kan du bruge på et eventuelt fremtidigt køb på vores hjemmeside.

Vi glæder os til at se dig igen.

Super produkt

Et godt produkt som levers til tiden.

Hej Michael,

Tak for din anmeldelse!

Vi er glade for at høre at du er tilfreds med det købte produkt og at levering har levet op til forventning.
Som tak for din anmeldelse, vil vi gerne give dig rabat på din næste ordre. Vi har sendt dig en rabatkode til din e-mail adresse, som du kan indtaste ved betaling.

Vi glæder os til at se dig igen.

KAN VARMT ANVEFALES!

Skide god service og hurtig levering.

Meget tilfreds!

Hej Lars,

Tusind tak for de flotte ord!

Det er dejligt at høre at du har haft en god oplevelse med dit køb hos os.
Som tak for din anmeldelse, vil vi give dig rabat på din næste ordre. Send os en e-mail til info@shytobuy.dk og nævn Trustpilot, så sender vi dig en rabatkode retur.

Vi ser frem til at høre fra dig.

no shit..

jamen det virkede jo.. bekræftelse ankom og varerne før forventning, så no shit..

Hej Karsten,

Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at vi kunne overraske dig med hurtig levering og vi håber at det bestilte lever op til din forventning.

Som tak for din anmeldelse, vil vi give dig 10 % rabat på din næste ordre. Send os blot en e-mail på info@shytobuy.dk og nævn at du har skrevet en anmeldelse på Trustpilot, så sender vi dig en rabatkode.

Vi ser frem til at høre fra dig.

ShytoBuy.

Ærlige produkter der ikke lover mere end de kan holde !

Fin og god kundepleje ,
altid høflig og forstående ved telefon kontakt

Hej Clauz,

Tak for din anmeldelse!

Vi sætter pris på at høre at du er tilfreds med vores produkter og service.
Som en tak for at du deler din mening med andre, vil vi gerne give dig en rabatkode, som du kan bruge på dit næste køb hos os. Denne vil du modtage på e-mail i dag.

Hav en god dag og vi glæder os til at se dig igen.

Ekspreshjælp.

Jeg bestilte et produkt hos "Shytobuy" som blev leveret hurtigt. Varen lever op til beskrivelsen.

Hej Susanne,

Tak for din anmeldelse.

Vi sætter pris på at du deler din mening med andre og vil derfor gerne sende dig en rabatkode, som du kan bruge på et eventuelt fremtidigt køb. Send os en mail på info@shytobuy.dk og nævn at du har skrevet på Trustpilot, så vil vi sende dig koden.

Vi glæder os til at høre fra dig igen.

Fungerer som det skal!

Oplevet hurtig levering!

Hej Per,

Tak for din anmeldelse.

Det er godt at høre at leveringen foregik hurtigt og at du er tilfreds med dit køb. Som tak for din anmeldelse, vil vi sende dig en rabatkode, som du kan bruge på dit næste køb hos os. Send os en e-mail på info@shytobuy.dk og nævn at du har skrevet en anmeldelse på Trustpilot. Så sender vi dig koden.

Om ShytoBuy

ShytoBuy.dk tilbyder naturlige løsninger på pinlige/intime problemer, som mange er flove og utrygge over at konsultere deres læge med. Vores skønhed og velvære produktlinje omfatter en lang række produkter til hårfjerning, penis forstørrelse, penis forlængelse, sexlyst, for tidlig sædafgang, brystforstørrelse, hudprodukter, glidecreme, naturlige potensmidler og meget andet til både mænd og kvinder. Vi sender alle bestillinger i neutral og diskret UPS indpakning for at sikre vores kunder anonymitet.

Visit ShytoBuy.dk

Kontakt os