Sigdal reviews

Rating distribution

Reviews

About

Særdeles dårlig service fra Sigdal Kjøkken, Skøyen

Ikke kjøp kjøkken her! Har hatt en lang og kontinuerlig dårlig opplevelse med dette firmaet. Selve produktet, kjøkkenet, er veldig bra, men salgsopplevelsen har vært et mareritt.

Det manglet elementer i leveransen, blant annet en benkeplate, og håndtak. En gulvlist var i feil dimensjoner. Ny benkeplate var ikke lett å få, da de plutselig hadde sluttet å føre denne i Norge. Etter masse mas fikk jeg den levert fra Danmark. Samme opplevelse med håndtak (til skap og skuffer). De har sluttet å føre den serien jeg fikk, og tilbød i stedet noen som "lignet". Ikke helt profft. Her kan man ikke regne med å få nye deler til kjøkkenet. Gulvlisten har jeg fått ny, men nå var den for høy og passet heller ikke.

Jeg opplever ar de er svært unøyaktige på tegningene. Muligens dårlig opplæring, for de glemmer rett og slette elementer og spesifiserer feil.

Kjøp heller kjøkken fra en annen leverandør, som er mer nøyaktige og leverer nøyaktig det du vil ha!!

Is Sigdal your company?

Visit Sigdal

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.