Signafon reviews

Signafon reviews

3.8

Fik rykker for reging jeg aldrig modtog.

Ja, fik rykkere for en regning som jeg aldrig har modtaget.

Og efter at have betalt før nævnte rykkere, sendte deres ADVOKAT FIRMA en regning til mig på 800,- Den bliver godt nok annulleret, da de lige pludselig godt kan se at jeg havde betalt..... Det oplever jeg TRE GANGE I TRÆK!!!

Enten prøver de bevist på at snyde folk, eller også har de INGEN ide om hvad de laver.

Hold jer væk fra dem.

Er det lovligt?

Min gamle mor på 66 år. har for nogen tid siden ville hjælpe en ven som ikke kunne få mobil, og lagde navn til et nummer hos Sigafon, Det gik jo ikke bedre end at han ikke betalte, og ringede i 5 måneder før Signafon lukkede for den. Kan man så sige er min gamle mors dumhed, hvilket det jo er.
Der hvor jeg så mener det bliver "ulovligt" er at man sender de 5 måneder på hver 1 faktura og beregner 100 kr. rykker gebyr på alle = 500 kr. + renter 7% mm. i stedet for at lave en kontoudtog på det samlede skyldige beløb ...
SÅ TIL ALLE " HOLD JER VÆK FRA DETTE FIRMA"

Aldrig mere Signafon

MEGET skuffende selskab.
Blev passet op af en gadesælger og blev (desværre) overtalt til at skifte selskab til dem. De havde nogle gode priser og jeg mente at det kunne være en fordel for mig at skifte. MEN MEN MEN - aldrig i mit liv har jeg fået så dyre nogle regninger. Var målløs!! De havde lige "glemt" at fortælle at det kostede en herregård at gå på nettet via mobilen.
Skiftede så snart det var muligt, til et andet selskab.

Overpris trods aftale med gadesælger

Hey folks.
Det er helt op til jer, om i vil læse og bruge det til noget, men min irritation og skuffelse over mobilselskabet vil jeg lige dele med jer her også.

Min kæreste blev stoppet på gaden, som man så ofte gør, hvor hun, DESVÆRRE, blev overtalt til at skifte til Signafon. Sælgerens salgsgrundlag var, at han ville kunne gøre det til samme pris, og nogle % gik til noget godt formål, eller noget i det bræk. Min kæreste oplyste at hun har forbrug på 110-120 kr / måned. Ret lavt, men sandt nok...

De seneste 6 måneder har vi så modtaget regninger for ialt små 1300 kr... Dvs. ca. dobbelte pris af aftalt... Det er ikke nogen overraskelse for mig, men der er trods alt nogle mobilselsskaber som har bare lidt rent mel i posen. Signafon er IKKE et af dem.

I håb om forståelse, skrev jeg en let læselig og venlig mail, hvor jeg forklarer dem sagen skåret ud i pap, med aftaler, priser vi egentlig har betalt osv., i håb om at få eftergivet den seneste regning (for 6. måned). Jeg fik et tyndt og på ingen måde fyldestgørende svar tilbage, som er posted til sidst... Ydermere prøvede vi at skifte til CBB, men Signafon ville ikke overføre nummeret til CBB... ... ...

Bottom line er, at jeg vil fraråde Signafon, og sætte det på lortelisten til flere andre selskaber.

Hold jer Langt væk fra Signafon!!

Min kæreste (som jeg bor og lever med) blev stoppet op af 2 gadesælgere. Hun blev overtalt til at oprette et abonnement som hun ville være bundet af de næste 6 mdr. hun fik flyttet sit daværende nummer dertil.. Det hele fungerede, men efter første regning som vi havde betalt, fik hun en rykkerskrivelse, da vi skulle betale måneden efter var der så påført 100 kr. i rykkerskrivelse, vi betalte regningen samt deres ugyldige rykker, og så skete der så det, at vi nu er blevet truet med advokat fra deres side, da de ikke mener vi har betalt dem for abonnementet.... Hold jer lang væk.!

rystet

Jeg bliver "fanget" af en gadesælger som desværre får mig med...

Jeg vælger så at få:
Tale deals - Mest for en hund 100,00 kr. = 200 minutter
SMS - Flest for 40 40,00 kr. = 300 stk

Priserne er inkl moms får jeg at vide.

Men når regningen kommer er de 140 kr UDEN moms.

Samtidig fik jeg også at vide at de åbnede en butik i Næstved inden jul 2010. Jeg har endnu ikke set den butik?????

HOLD JER LANGT VÆK fra Signafon.

Is Signafon your company?

Visit Signafon