Signatura reviews

Signatura reviews

8.5

Perfekt service - hurtig levering!

Kan klart anbefale andre at handle hos Signatura!. Jeg bestilte hårprodukter til meget billigere priser end andre hjemmesider.

Jeg bestilte mine varer torsdag formiddag og de var klar til afhentning fredag morgen! :-) Super service!

Nemt, hurtigt, billigt

Fandt lækre danske produkter 25% billigere end i butikkerne, gode tilbud, fair pris på forsendelse og hurtig levering. Helt sikkert en hjemmeside der kan anbefales og som jeg med glæde vil benytte mig af igen.

GOD SERVICE!

Jeg ledte efter et bestemt skønhedsprodukt på nettet, og jeg faldt over Signatura. Deres gode anmeldelser her på Trustpilot gjorde, at jeg straks klikkede varen hjem, og vupti, ganske kort tid efter modtog jeg en pakke med varen OG en Chokofant! Dét er overskud og god service!

Upåklagelige produkter til en billig pris med hurtig levering og ekstra god service.

Bestilte varen mandag middag, og den kom frem tirsdag morgen. I min pakke var der endda en lille ekstra overraskelse, da jeg fik en dobbelt så stor skintonic end bestilt til samme pris samt en chokofant.

WAUW

Bestilte tre produkter. Billigste pris jeg har fundet indtil nu. Gennemførte bestillingen mandag eftermiddag og modtog tirsdag morgen - super fedt. 100 % tilfredshed herfra!

Lækre produkter

Jeg bestilte nogle varer Torsdag, og idag Mandag modtog jeg det. Rigtig fint pakket ind og meget lækre varer, plus nogle rigtig gode tilbud. Vil klart handle der igen!

Kan kun sige jeg er yderst tilfreds, i vil klart blive brugt fremover Thumps up..

Super service og rigtige gode priser,

Signatura har en fantastisk og professionel service. Rigtige gode tilbud og nogle super gode priser. Jeg kan kun anbefale dem.

Gode tilbud og en super service.

En fornøjelse at handle hos Signatura, med gode priser og en super service.
Bestemt ikke sidste gang at jeg handler der. :-)

Manglende levering, kundeservice ikke eksisterende

Købte en varer som var på lager. Efter 8 dage er den stadig ikke afsendt. Ingen response på email eller telefon. Køb andet sted.
Update: Varen er nu kommet, næsten 14 dage efter. Dog stadig ingen kontakt på mine email eller telefonopkald.

Mangler stadig at modtage mine varer

Har to gange bestilt varer fra Signatura. Begge gange varer som stod som værende på lager, men har endnu ikke modtaget noget. Det er henholdsvis to uger og fire måneder siden.

Super hrurtig levering

Og fair priser! Her handler jeg igen!

Billigt og hurtig levering

Bestilte varerne (John Masters shampoo og balsam) mandag aften - det blev leveret onsdag. Priserne var de samme, som hvis jeg bestilte det hjem fra England (det plejer ellers ALTID at være billigere med den slags produkter) og ved Signatura var det oven i købet fragtfrit!

forståelig

nem at navigere på hjemmesiden

Nemt og hurtigt

Dejlig overskuelig hjemmeside med lækre produkter - hurtig levering og medlemsrabatten er kun et ekstra +.
Charlotte

Websitet der burde have sin egen butik.. Lige ved siden af mit hus ;-)

Signatura.dk er min yndlings skønheds-website. Efter de mange bestillinger af produkter føler jeg at det er det eneste rigtige sted at "shoppe". Sitet er så lækkert at surfe rundt på: Der er overskuelige kategorier med produkter der passer til enhver, mange af varerne er ØKOLOGISKE (love it), der er strømme af gode tilbud, menneskene bag Signatura sender altid venlige beskeder når det er nødvendigt, leveringen er hurtig og varerne er i TOP! :-)

Kort sagt: Én gang Signatura, altid Signatura!

Bedste økologiske skønhedswebsite!

Virkelig hurtig levering! God info og stort udvalg. Jeg køber alle mine skønhedsprodukter der!

Troværdighed

Signature er et firma jeg har handlet med 8 gange i perioden januar til juli i år (2009). Der har ikke været mangler i leverancerne, der hver gang, som lovet, er leveret dagen efter bestilling. Signatura er et firma jeg har tillid til og gerne anbefaler andre at benytte.

Sikker service

Deres service er virkelig god, superlækre varer sikkert og skønt pakket - og man er altid sikker på at få varerne dagen efter de er bestilt. Anbefalelsesværdig!

super oplevelse

Det var nemt at handle hos Signatura, og jeg modtog varerne dagen efter at de var bestilt. Alt var i skønneste orden og varerne var pakket lækkert ind. Det kan varmt anbefales.

Signatura.dk Details

Eksklusiv hudpleje, kosmetik, shampoo, sæbe og meget mere. Fragtfri levering ved køb over 500,- Bestil online, hurtig levering.

Visit Signatura

Write to: mail@signatura.dk