profmakeup.com reviews

profmakeup.com reviews

7.9

Venligt og hurtigt

Jeg bestilte en vare, som desværre ikke var på lager, hvilket ikke fremgik af hjemmesiden. Men meget kort tid efter min bestilling fik jeg en venlig mail med besked om, at varen forventedes på lager ugen efter, og om jeg stadig ønskede varen. Jeg svarede tilbage, at jeg stadig var interesseret, og igen fik jeg meget hurtigt en bekræftende mail. Derudover vil jeg få en godtgørelse på mit næste køb, da jeg skulle vente på min vare.
Signify-me kan klart anbefales, og jeg ville uden tvivl vælge dem igen.

kan varmt anbefales

har bestilt vare torsdag aften lørdag morgen var de med posten . at har været i orden hjemmesiden er let at finde rundt i

signify-me.com / profmakeup.com

meget god hjemmeside med produkter til alle smukke kvinder som de skriver råd og vejledning mm varer dagen efter god indpakning værd at taste ind på
solskin til dem

profmakeup.com Details