Siim reviews

Siim reviews

6.2

Virker som om, at de egentligt ikke gider...

Kommer ind hos Siim og stiller mig ved skranken for at skulle betale en regning, men der sidder bare tre fjolser inde på kontoret og de kommer ikke frem og betjener - og jo, de har set at jeg er kommet ind. Ok, den ene sad og snakkede i telefon, så han var lovligt undskyldt, men de to andre gad ikke og lette røven og komme ud og betjene mig. De ville hellere sidde og snakke sammen.
Så nu får jeg udført reparationer og køber plejeprodukter et andet sted, hvor de godt gider at betjene kunderne når behovet er der.
Kan ikke anbefale Siim.

Masser af både i alle prisklasser

Danmark flotteste udvalg af motorbåde.
Siim.dk er en overskuelig og flot opbygget hjemmeside.
Besøgte deres showroom i Them v/ silkeborg i weekenden.
Tror de har Danmarks største udvalg af motorbåde, en sand fornøjelse for en motorbådentusiast som mig.
Fornemmer straks en god atmosfære samt kompetent betjening, når man kommer indenfor i deres store showroom. Skal opleves!
Hvis du er føstegangskøber eller som jeg, overvejer ny båd, er Siim.dk bestemt et besøg værd.

Is Siim your company?

Siim Båd & Motor A/S Details