Sikkerstil reviews

Sikkerstil reviews

7.7

SUPER service og hurtig levering

Kan kun anbefale denne side, simpelthen fantastisk service.

fik tilsendt et speciel produkt fra deres MR. sortiment og de var yderst behjælpelige med hjælp ang. størrelser.
pakken ankom 2dage efter i god indpakning.

skulle man sige nået negativt, skulle det være at jeg godt kunne tænke mig et større Hugo Boss udvalg derinde, da jeg til hver en tid ville foretage mine indkøb der.

En Mr. butik i Jylland

Bliver nød til at give 5 stjerner, for de 3 skjorter jeg bestilte kom 2 dage efter bestillingen, og svarede præcis til mine forventninger. At det så kommer fra en Mr. butik i Jylland gør jo bare at jeg tænker, "Hvad foretager de sjællandske Mr. butikker sig? Er Jyderne mere innovative, hmmm? :-)

Is Sikkerstil your company?

Sikkerstil Details

Sikkerstil.dk tilbyder dig det bedste udvalg af mærker som Armani, Burberry, Hugo Boss, Lacoste, Sand og mange flere...

Visit Sikkerstil