Silk stockings reviews

Silk stockings reviews

8.1

Zie onder, ben tevreden

Bedrijf goede service, betrouwbaarheid. Maat 5 zwart klopte niet, was zeker maat 4, tekort. Inmiddels een ladder in. Kan gebeuren.Maat 5 grijs klopte wel, kousen waren lang, prima.

Bestelling via de webshop

niettegenstaande het om een klein order ging werden er reeds twee van de drie bestelde items geleved die op stok waren. Het derde item werd na info nageleverd binnen een korte termijn

supersnelle levering prima kwaliteit

nogmaals snel en goed en toen mijn man namens mij belde werd hij heel vriendelijk te woord gestaan.

snelle correcte levering

ruime keuze, duidelijke informatie over de producten en snelle levering

Geweldige service

De kousen die ik graag wilde hebben waren niet meer op voorraad. Ik heb iets duurdere vergelijkbare kousen toegestuurd gekregen zonder de meerprijs te hoeven betalen. SUPER!!

efficiency

bestelling was supersnel binnen en netjes verpakt
thanks

Uitstekende webwinkel!

Mevrouw Verkerk is zeer behulpzaam. De service is prima en de levering snel. Zeer aanbevolen!

100% nylon is poliamyde

Maat 5 in zwart was niet op voorraad ondanks het gestelde op de website, daarvoor in de plaats een andere kleur aangeboden en geaccepteerd. En de nylons zijn mousse, dus voorlichting/informatie is niet volledig. Niet iedereen weet wat Helanca kousen zijn.
Lindsay's kousenwinkel

Reply from Lindsay's kousenwinkel

Beste klant,

Dank u wel voor uw beoordeling.
Dat maat 5 in zwart niet op voorraad was heeft u een punt mee, deze had niet in het overzicht mogen staan. Wat betreft de vermelding dat het hier om mousse kousen gaan is inderdaad een verbeterpunt. Dank zij uw beoordeling zijn wij in staat om op zulke punten nog te verbeteren. Wij zullen de informatie bij de Helenca lijn aanvullen Onze dank hier voor.

Met vriendelijke groet,
Carla Verkerk

Perfecte service

Perfecte service, snelle levering, correcte afhandeling !!!!!!!!

een echte aanrader,in een woord geweldig

ik heb goed rond gekeken,telkens weer kwam ik bij dit bedrijf terecht.
eingelijk moet ik zeggen,een prachtige over zichtelijke site.
maten,uitleg,merken,ja zelfs je eigen acound,inloggen en je kunt gelijk zien wat er gebeurt of wat
er nog gaat gebeuren.ik was al helemaal weg van deze mooie site,maar toen ik van andere klanten
las hoe geweldig die het hadden ervaren,toen was alle twijfel weg,en ik moet zeggen zij hebben,
en natuurlijk uw bedrijf,er is niets te veel gezegt,ook ik ben nu zeker van plan vaker producten te kopen.ga zo door,ik hoop dat er veel nieuwe producten bij zullen komen,groetjes en hopende u
hier mee van dienst te zijn geweest.

Klantenservice en kwaliteit kousen van Cervin

De klantenservice is uitstekend.Je moet soms wel een beetje geduld hebben als de gevraagde (grotere) hoeveelheid niet in voorraad is.De kousen van Cervin behoren tot de beste ter wereld,alhoewel bij het model "Seduction Couture Bicolor" de kous op sommige plaatsen loskomt van de (vertikale) naad die over de hele lengte loopt.Toch blijft ze echt de moeite waard!De andere modellen van Cervin zijn perfect.Lindsay's kousenwinkel is een aanrader!

Goede producten, meedenken en zeer goede service.

Deze webshop is mij zeer goed gevallen, bij beide aankopen ben ik telefonisch geïnformeerd en werd er ook de tijd voor me genomen. Ze bieden zeer goede service en zal de webshop zeker aanbevelen.

ook goed voor mannen

goede service en levering.
Ik hoop dat de lacherige sfeer over mannenpanty (vervelend woord) vermindert.
Het is een comfortabele lange onderbroek onder jeans of zakenpak.
Geen propperig of kriebelige zaak geen lelijk gezicht van trico boorden in je sok vanonder je bussiness suit.
De dunnere meer elastische kousen heerlijk na sporten, wandelen of lang stilzitten achter computers tegen vermoeide benen en goedkoper dan de dure recuperation tights.
Ik hoop dat er meer merken verkocht gaan worden zoals Aries Goldwear.

Voorbeeld Webshop

www.silk-stockings.nl deze Webshop maakt winkelen tot een genot.
Prima service, betalingsmogelijkheden en overzichtelijke Website.
Kom zeker terug voor meer!!!!

beoordeling Lindsay's kousenwinkel

Eerste maal bestelt. Goede communicatie, netjes en op tijd afgeleverd. Vindt vooral de uitgebreide keuze geweldig. Ga zeker meer bestellen.

Mooie, goede kwaliteit kousen en panty's, een zeer behulpzame klantenservice, aanrader!

Ik had veel vragen maar ben uitzonderlijk goed geholpen. Kousen die een maat groter dan we verwachtten uitvielen, zijn snel een maat kleiner geleverd. Uitstekende informatie, bestelgemak, kwaliteit en klantgerichtheid.

uitstekend materiaal en levering

de levering gebeurde zeer snel en uitstekend. Ik kan deze manier enkel aanvrienden aanraden

Een service als geen andere

Stipte levering. Er waren producten niet langer voorradig maar voorgestelde alternatieven waren even goed.

Lindsay's Kousenwinkel

De bestelling kwam erg snel aan. Er zijn veel betaalmogelijkheden, en dat de verzendkosten al boven de €25 gratis zijn, is altijd mooi meegenomen. Het product is precies zoals beschreven op de site.

Lindsay's kousenwinkel Details

Bij de grootste beenmodewebshop met showroom van de Benelux, staat service hoog in het vaandel. Onze klantenservice is bereikbaar via LiveChat, telefoon, Skype en e-mail. U kunt bij onze klantenservice terecht voor advies over uw aankoopt, maar ook bij vragen of klachten over uw reeds geplaatste bestelling. Natuurlijk kunt u ook langs komen in onze showroom.

Visit Silk stockings

Contact information