Silkeborg Isenkram reviews

Silkeborg Isenkram reviews

7.4

Billig isenkræmmer

De har mange billige varer. Ikke kun varer af ukendt producent, men også alle de kendte mærkevarer. De er oftest noget billigere her end hos de store isenkramkæder. Og når der er tilbud på varerne er de noget billigere end de vejl. udsalgspriser.
Søgte også engang en vare som var umulig at opdrive hos de store isenkramkæder, men Silkeborg Isenkram havde varen (som de eneste jeg kunne finde) og tilmed til en billig penge.
Mailhenvendelser vedr. forespørgsler på varer bliver også besvaret hurtigt. De bliver ganske vidst besvaret meget kort (gøres ofte i nogle ganske få ord), men så længe der er svar på det man spørger om, så er det jo fint.
Deres hjemmeside er dog, stor set, ikke eksisterende. Der står kun lidt info om butikken samt beliggenhed og åbningstider og kontaktoplysninger. Andet står der sådan set ikke. Så en hjemmeside med vareudvalget, samt priser på disse, ville være højst ønskværdigt. Selvom der er oprettet undersider til hjemmesiden, så er disse dog helt tomme. Det hænger måske sammen med, at det meget er en discount isenkræmmer med lave priser. Selv en bærepose til mit køb, sparer de væk. Den ene gang måtte jeg selv spørge efter en for at få den udleveret - ellers havde jeg ikke fået nogen :-) De andre gange har jeg ikke spurgt efter nogen. Det er mærkeligt, hvis man hver gang selv skal bede om at få en bærepose. Hos andre butikker kommer det da helt af sig selv…
Men vil dog til enhver tid handle hos butikken.

Is Silkeborg Isenkram your company?

Silkeborg Isenkram Details

Alt til hjemmet