Silkedyner reviews

Silkedyner reviews

8.0

Fik anden kundes pude.

Jeg havde bestilt en ergonomisk pude hos Silkedyner og fik dejlig hurtigt besked om, at puden kunne afhentes hos lokal Brugsen, men blev meget skuffet, da jeg så at det ikke var min pude og faktura der lå i pakken, men en moskus fjer pude. Dette var en fredag eftermiddag, og der var ikke nogen der tog telefonen da jeg ringede, men der var en besked om at jeg kunne sende en mail, og så ville de svare hurtigst muligt. Jeg fik svar, via mail, mandag formiddag, de beklagede fejlen, og min pude ville blive afsendt samme dag, + en returlabel til den forkerte pakke, så jeg ikke skulle betale porto. Allerede tirsdag havde jeg så min rigtige pude, som er rigtig god. Et lidt irriterende forløb, men alligevel hurtige til at rette fejlen. (Bortset fra at det var op til en weekend.)

Kvalitetsvarer til gode priser

Kvalitetsvarer til gode priser. Hurtig fejlfri levering. Kan varmt anbefales.

Uproblematisk køb

Alt gik som det skulle: Jeg fik de rigtige varer inden for få dage.

Lynhurtig service.

Tak for jeres hurtige og informative forsendelse. Med venlig hilsen Kasper

Meget hurtig betjening og super god service

Jeg bestilte en pude hos Silkedyner, lige da jeg har trykket send ser jeg, at jeg er kommet til at skrive forkert nr. i adressefeltet. Jeg sender hurtig en mail og beskriver problemet. Jeg modtaget kort tid efter en mail, at det er blevet rettet og at puden bliver sendt samme dag. Dagen efter modtager jeg puden med GLS. Det har været en super god oplevelse. Kan varmt anbefales.

Find udvalg - elendig service

Skrev til jer inden mit køb om i kunne rådgive mig i køb af hovedpude siden jeg har dårlig nakke. Fik et svar tilbage der var helt forkert, og med tydeligt tegn på personen ikk havde læst mailen. Da jeg skrev igen fik jeg bare returneret et svar om min mail også bare var rigtig dårligt formuleret... Hmm.. Typisk ringe kundeservice som nogle webshops tilsyneladende stadig kæmper med.. Endte dog til jeres held med at købe, da jeg ikk ku finde noget andetsteds.

Superhurtig ekspedition

Overskuelig hjemmeside, superhurtig levering.

Rigtig god service og hurtig levering

Jeg kan kun anbefale andre at handle hos Silkedyner.dk. Varerne er tiptop, og prisen bestemt god.

Jeg var skeptisk

efter at have læst nogle dårlige anmeldelser her på trustpilot. Så det var med en vis bekymring, jeg lavede en ordre hos silkedyner.dk, men tilbuddet var godt, så jeg måtte slå til. Varen kom (i hel og perfekt stand) efter 5 dage, så lidt lang leveringstid, men det stemmer overens med, hvad de oplyser på deres hjemmeside, så det er jo fair nok. Derfor 4 stjerner. Jeg tør i hvert fald godt handle der igen.

Super kvalitetsprodukt.

Det er den bedste dyne og hovedpude, som jeg nogen sinde har haft.

Tro ikke de gode anbefalinger!

Har modtaget sengetøj med huller i. Har prøvet at kontakte firmaet via telefon, men den bliver ikke svaret. Har nu skrevet 3 mails via hjemmesiden men de kontakter mig ikke.

Status efter yderligere 3 dage: Har stadig ikke fået kontakt :-(

Hurtig, effektiv og hjælpsom

GLS fik lavet en fejl ved aflevering til GLS shop, men chefen selv var oppe på mærkerne og fulgte op med det samme. Da fejlen var rettet, ringede han mig op for at høre om alt var ok og om mine varer var kommet frem :-). Det var de :-). Skønt at vide at de følger deres ordrer helt til dørs :-)

nem adgang på hjemmesiden og hurtig levering

Godt, nemt og hurtigt.

Godt, enkelt og hurtigt!

Absolut super!

Anbefaler uden forbehold

Hurtigt og nemt

Er yderst tilfreds. Det var nemt og overskueligt at finde den rigtige dyne. Og leveringstiden passede perfekt.

Elendige svartider. Skummel varehåndtering. Restlagersalg.

Bestilte 2 dobbeltdyner og en rullemadras på deres site d. 21 december. Modtog hurtigt en kasse fra firmaet og var positivt overrasket over leveringstiden. Åbner kassen og ser at dynerne er leveret direkte i kassen uden plastik eller noget omkring. Ooookay tænker jeg og hiver den første dyne op. Ser at det er en dyne i 135x205cm i stedet for det bestilte. Ser desuden en mærkat på dynen fra illum bolighus?!? Ingen julegave til fruen nu tænker jeg :( Skriver mail til firmaet med det samme på mailen angivet på fakturaen. Prøver desuden at ringe men får at vide pr. telefonsvarer at de kun modtager mails. Dags dato 29. December har jeg stadig ikke hørt fra firmaet. Ikke engang en kvitteringsmail. Forsøgte i dag at indsende via kontaktformular på websitet. Da jeg trykkede send blev jeg sendt til forsiden af websitet og har ikke modtaget kvitteringsmail, så jeg ved heller ikke om denne mail er kommet igennem.
Alt i alt en temmelig usikker og kedelig oplevelse. Håber på svar snarest ellers ved jeg ikke helt hvad næste skridt er. Det er dyner til 4000 i alt så jeg lader den ikke bare ligge ihvertfald. Hvis silkedyner.dk læser dette håber jeg de snarest retter op og leverer det bestilte. Indtil videre en temmelig kedelig oplevelse. Lader tvivlen komme dem til gode indtil videre i forhold til eventuel juleferie, men professionelt er det altså ikke.

Update 02/01-2014:
Dags dato har jeg stadig ikke hørt ET eneste pip fra firmaet.
Jeg kan se at Peter også ejer http://home-tex.dk og http://jyskpartivarer.dk.
Der står på deres kontaktformularen:
at de bestræber sig på at svare indenfor 6 timer og senest 24 timer.
Jeg har så bare ikke hørt fra ham endnu. Har prøvet flere forskellige telefonnumre, men alle går til telefonsvarer...
Der dukker stadig anmeldelser op her på trustpilot som lovpriser firmaet. Så salg prioriteres øjensynligvis højere end reklamationer..Hvis man altså kan stole på de anmeldelser?

Dårlig levering

Pakken blev smidt 3 km fra mit hus, midt i ingenting, der var ikke et hus i nærheden, så jeg måtte selv ud og lede efter den

Godt produkt og hurtig levering

Bestilte en fredag og fik leveret tirsdag.
Blev ringet op af Silkedyner.dk fordi jeg havde handlet fra udlandet og de ville sikre sig at jeg ikke havde fået stjålet mit kreditkort.

Lidt lang levering, men ellers super

Bestilte onsdag og fik leveret tirsdag, hvilket i mine øjne er lidt lang tid.
Bortset fra det var alt super

Silkedyner og Silkepuder

Om Silkedyner.dk

Silkedyner med Håndlavet Økologisk Mulberry silkefyld fra NordicComfort. Silkedyner med temperatur regulerende og allergivenlige egenskaber.

Visit Silkedyner

Kontakt Silkedyner.dk