Silleogsylvester reviews

Silleogsylvester reviews

8.5

Jeg fik min vare inden for 4 dage, så det var præcis som de havde lovet.
Derudover var de rigtig søde og maile til mig om den ene vare der ikke var på lager, men kunne få den i en anden farve hvis jeg ville have den nu.

Har bestemt intet at klage over, og er ikke sidste gang jeg køber hos dem.

Fin netbutik hurtig levering

Bestilte varer og fik dem dagen efter med GLS. Fin indpakning og god service selv om det var sommerferie. Her handler jeg gerne igen:-)

Super gode produkter og hurtig levering

Her er en shop der ikke bare har alt mellem himmel og jord, men også til rimelige priser, leveringen gik også smertefrit ;)

Det er uden tvivl ikke sidste gang jeg har handlet der, super shop

Mvh Stig W Hansen

Dejligt udvalg og hurtig levering

Jeg modtog mine fine grønne altankasser i dag og må indrømme, at jeg glæder mig til at få dem ud og hænge her i foråret. (:

Fine ting og hurtig levering

En hjemmeside med nogle rigtig fine ting og hurtig levering. Dog synes jeg måske at leveringen er en smule dyr.

Dejlig butik - super service

Jeg har efterhånden købt en del gaver hos www.silleogsylvester.dk, og det er jeg helt sikkert ikke færdig med. Overskueligt, nemt og uden for mange omveje fra valg af varer til betaling. Har aldrig oplevet fejl eller forsinkelser i leveringen.

Fin og hurtig service

Købte ind til en hel pakkekalender til min lille søn, der er mange små fine ting hos Silly og Sylvester. Svarer hurtigt og hjælpsomt på mails :)

Is Silleogsylvester your company?

Sille og Sylvester Details

Ny Butik