SILVAN reviews

SILVAN reviews

7.0

Elendig moral

Jeg kan desværre slet ikke give dem nogen stjerne. For indtil et par år siden var Silvan en god forretning men det har virkelig ændret sig. Jeg han 2 gange købt en vare der ikke var på lager og som jeg skulle betale forud og efterfølgende blæste Silvan både leveringsdato og mig et langt stykke. Hvorfor skulle de dog reagere når de nu havde fået betalingen og ikke en gang den leveringsdato som de gang på gang ændrede gad de at underrette om ligesom de heller ikke gad svare når man skrev til dem. Der hænger et stort skilt inde i forretningen hvorpå der står "vi er ikke tilfreds før du er tilfreds". Hvor lyder det flot og hvor er det bluf.

Silvan vanløse telefon service ---

Försökte ringa till Silvan i Kristinehøj om en vask jag skulle köpa, men fick inget svar så tog mig dit för att sedan veta att den var slutsåld där. Men fick veta att det fanns fyra kvar i Vanløse och om jag ringde dit kunde det lägga en till sidan åt mig. Efter en hel dag samtal utan svar kom jag fram för att få höra i mitt öra att jag skulle skynda mig dit för att kanske få en. Nej tack, så dålig service!

Ringe webshop-oplevelse, men god service efterfølgende...

Silvan, Silvan, Silvan! Jeg kan kun ryste på hovedet over jeres yderst ringe webshop - langsom, manglende feedback, dårligt og uforståeligt flow. Tæt på den værste brugeroplevelse nogensinde. Oplevelsen blev dog reddet en smule af en venlig kundeservice medarbejder over chatten. Håber på en bedre oplevelse næste gang...

Reply from Silvan

Tak for feedback Michael. Vi er klar over der er performanceproblemer og vi kæmper for at forbedre dette. Der er også lidt opdateringer på vej der skulle gøre navigationen lidt nemmere. Mvh Steen - Kundeservice

Utrolig god service fra Silvan Esbjerg

Var i Silvan Esbjerg, mindre problemer med at finde produkter som jeg ville have, desværre ikke på lager.
Skrev til Silvan, har nu modtaget det jeg manglede, leveret kvit og frit.
Utrolig fin service, tusinde tak til Silvan Esbjerg

Jan Schjødt
Esbjerg

Tak Jan. Roserne er sendt videre til butikken. Mvh Steen - Kundeservice

Perfekt kundeservice hos webshop

Man kender først virkelig en virksomhed, når man har prøvet at reklamere over en af deres varer. Jeg er altid blevet behandlet godt af Silvans webshop, hvis jeg har haft reklamationer. De leverer rask væk en ny vare, og jeg er endda blevet holdt økonomisk skadesfri, når jeg har haft ekstra udgifter i forbindelse med den mangelfulde vare. Det er perfekt kundeservice, og jeg vil uden betænkelighed handle hos Silvan fremover.

klage over dårlig service

jeg købte en el-kædesav sidste år, med en reserveklinge. medarbejderen hjalp mig, nu har jeg brug for reserveklingen, jeg pakkede den ud af æsken og plastposen den hed A55, så opdagede jeg at den var for kort, på internettet så jeg den skulle hedde A56.
jeg henvendte mig til silvan i Hillerød hvor jeg har købt saven og ekstra kæden, der fik jeg en besked at når jeg havde åbnet pakken og posen kunne det ikke byttes, kort og godt hvordan ser at kæden ikke passer når posen ikke må åbnes.
PS. uforskammet medarbejder
sådan fortæller jeg venner og bekendte om silvan.
venlig hilsen helge zoega

Reply from Silvan

Det er vi kede af Helge. Vil du ringe til varehuschef Thomas Flindt på 2277 1428 så vi kan rette op og efterleve SILVANs tilfredshedsgaranti. Mvh Steen – Kundeservice

Fin service i forretningen. Internettet har brug for hjælp.

Som sagt er internettet ret klumpet, og kunne bruge en nørd, men folk I forretningen var ovenud hjælpsomme og venlige. God oplevelse.

Reply from Silvan

Hej Nichols. Tak for feedback. Vi prøver at forbedre os. Mvh Steen - Kundeservice

Okay.

Produktet kom frem som det skulle, men Silvan sendte ikke nogen mail om det var afsendt. Og da produktet var en gave til en anden i huset, var det et problem, da det var ham gaven var til der tog imod det.

Reply from Silvan

Tak for feedback. Vi forsøger at forbedre adviseringen. Mvh STeen - Kundeservice

Problemfri

Så kort kan det sammenfattes: problemfri handel

Fin service og overskuelig hjemmeside

Jeg har intet at udsætte på min onlinebestilling. Skulle der være noget, så er det, at alt for mange varer ikke kan bestilles online (man skal selv hente) og at de varer man bestiller er liiiiidt længe om at nå frem.
Skal det være optimalt, skal ALLE varer være bestillingsvarer - så bliver man fri for at bestille andre steder fra.
Men men men....i min optik er Silvan et hyggeligt sted at handle :-)

Reply from Silvan

Tak Anja. Vi arbejder på at kunne levere alting. Vi ved godt at kunderne har dette ønske. Mvh STeen - Kundeservice

Alt OK

Handlen forløb perfekt.

Silvans E-shop virker

Alt ok. Lidt ventetid ved afhentning, men ikke noget at tale om.

Reply from Silvan

Tak Merete. Jeg håber ventetiden skyldes byggerodet i Gladsaxe for øjeblikket. MVh Steen - Kundeservice

Hurtig levering (men med små fejl)

Jeg bestilte et fint cover til en Weber grill på webshop til afhentning. det fungerede meget fint næste morgen var det klar til afhentning.
Jeg kører i butikken efter det bestilte. Det ligger allerede klar lige efter åbningstid, Lagermanden, eller for den skyld mig, er åbenbart ikke vågen så jeg drager hjem med et overtræk til et Weber bålsted i stedet. Juletravlhed kan gøre meget. Efter jul er gave modtageren ikke helt tilfreds. Overtrækket er lidt kort idet ;-). Jeg har imellem tiden fået kaos i min mail, så er kommet til at slette fakturaen. Jeg sidde så her en lørdag eftermiddag kl 16 og ser de har en Chat man kan skrive til. Jeg prøver uden dog at forvente en reaktion. Hvad sker der så få sekunder efter jeg har skrevet bing!!!! Maria V er klar til at betjene. Vi får hurtigt og efektivt løst mit problem med en kopi af fakturaen. Jeg kan nu fint gå i butikken.
Tak for super service.

Tak for rosen Sten. Den ryger straks videre til Maria. Mvh Steen - Kundeservice

GodbedreSilvan

Jeg bestilte en Borhammer lørdag inden nytårsaften, herefter gik det slag i slag med ordrebekræftigelse, tack and traceogså leveringstidspunkt og vupti to dage efter nytårsaften kom min borhammer med posten.
Det kunne ikke være lettere og det er ikke sidste gang jeg handler i Silvan når deres levering og service er sådan.
Nikolaj :)

Tak Nikolaj. Sådan en historie liver op på kontoret. Mvh Steen - Kundeservice

Ingen varer, ingen service - gider ikke svare på emails

Jeg lejede den 23. december 2013 en Scorpion Gulvsliber og kantsliber med langt næb hos Silvan i Horsens, til brug fredag den 3. januar 2014. Reservationen gik fint.

Desværre, så fredag den 3. januar 2014, hvor jeg skulle afhente gulvsliber og kantsliber, så havede butikken ingen slibebånd til Scorpion gulvsliber eller støvposer til hverken Scorpion gulvsliber eller kantsliber. Det resulterer i, at jeg ikke kan komme igang, og jeg står med en mand jeg har booket til at komme og slibe gulvet. Han kan så lave ingenting, og jeg har spildt en feriedag på ingenting til trods for at jeg bookede i forholdsvis god tid.

Man skal jo ikke leje udstyr ud, hvis kunderne ikke kan bruge det, dvs. hvis man ikke også har det supplerende tilbehør. Det er noget man forventer hænger sammen som kunde.

Jeg syntes ikke på nogen måde, at dette forløb er tilfredsstillende. Det er spild af folks tid og penge, og dybt uprofesionelt af en koncern som Silvan.

Tillige sendte jeg en klagemail til info@silvan.dk den 6. januar 2014, som de heller ikke har gidet besvare, her mere end 10 dage senere.

Alt i alt et meget kedeligt forløb. Så når jeg tænker Silvan nu, så er det blevet synonym med ingen styr på tingene, manglende service og engagement, øv, og nej tak!
jesper. found this review useful

Reply from Silvan

Hej Peter. Jeg er meget ked af du ikke har fået svar, og sørger for sker så hurtigt som muligt. Mvh Steen - Kundeservice
Hej igen Peter. Varehuschef Glenn Tønnesen vil gerne ringes op for en uddybning på 6023 9581 hvis du har tid og lyst. Mvh Steen - Kundeservice

Utroværdigt salg og ringe service

Købte en badeværelse lampe hos Silvan for et år siden. Den havde et meget specielt Philips lysrør (ligner et rat). Jeg spurgte om det ville give problemer at skaffe når det en dag skule skiftes; Ingen problemer blev jeg forsikret. Men dag dagen kom var sangen en anden... "Puha den er svær, du bliver ringet op af min chef i morgen" - Det er en uge siden og jeg venter stadig... Jeg har skaffet det andet steds og er en Silvan erfaring rigere.
jesper. found this review useful

Reply from Silvan

Hej Lars. Det var en oplevelse vi gerne ville have undgået. Vil du ringe til mig på 2764 9897 eller skrive på skv@silvan.dk og uddybe din oplevelse, så vi kan få strammet op. Vi kan sagtens skaffe dit rør en anden gang. Mvh Steen - Kundeservice

Klar til afhentning i butik samme dag

God og hurtig gennemførelse af købet. Nem afhentning i den valgte filial.

Tak Søren. Godt at vide systemet virker. Mvh Steen - Kundeservice

Varerne kom ikke til den lovede dato, som var bekræftet pr. Telefon. Ikke OK

Efter at have opgivet at få mine vare, kørte jeg i butikken og fik dem meget billigere end den pris, som de var sat til i shoppen. Jeg bruger ikke shoppen igen.

Reply from Silvan

Hej Anne. Jeg er ked af din oplevelse. Priserne burde være ens medmindre vi har en kampagne hvor vi skriver det ikke gælder online. Du må gerne uddybe til mig på 2764 9897 hvis du har tid og lyst. Mvh Steen - Kundeservice

Overskuelig og nemt

Det var nemt og overskueligt at købe gennem Silvan og hente varerne i udleveringen.

Tak for rosen Frederik. Mvh Steen - Kundeservice

Fantastisk kunde service

På trods af at IT systemet havde kikset lidt, da ordret ikke var registreret i filialens system, blev ordret behandlet hurtigt når ordrebekræftelsen var vist frem.

Tak Andrew. Dejligt at høre. Mvh Steen - Kundeservice

SILVAN

Om SILVAN

Det første SILVAN byggemarked i Danmark åbnede i Slagelse i 1968. SILVAN er med sine nu 40 butikker i Danmark en af Nordens største forhandlere af byggematerialer til private på gør-det-selv markedet.

SILVAN er med løbende åbning af nye butikker den førende byggemarkedskæde på det danske gør-det-selv marked. Siden SILVAN gjorde sit indtog på det danske marked, har kæden skabt et stærkt brand, som gennem årene er blevet synonymt med byggemarkeder og gør-det-selv arbejde i Danmark.

Administrerende direktør i SILVAN Kæden er Freddy Lauridsen

Visit SILVAN