Single.dk ApS reviews

Single.dk ApS reviews

7.2

Single.dk et besøg værd.

Single.dk er nem og overskuelig og brugervenlig.

rigtig godt

har prøvet det lidt nu og det virker bare :)

Nem, sikker og troværdig

Fungerer rigtig fint. Let og overskuelig at bruge.
Kan klart anbefale single.dk

det OKI

Af de dating sidder der er til rådighed, så må det her være i den gode ende.. trods der ikke er fortrydelsesret på ens køb som på dating-dk.. læs betingelserne..
Men lad ikke det være et kæmpe minus.. hvis det kan føre til den eneste ene, så pengene jo givet godt ud
3.5 stjerner hefra,,

dog trist man skal købe sig til breve..

Troværdig partner

Efter at havde været bruger af dette site, har jeg lært en masse nye personer jeg kan kommunikere med, som jeg samtidig også kan stole på. Jeg har tit haft lange samtaler med søde piger jeg har mødt herinde på single.dk, hvilket jeg stærkt kan anbefale til andre. Det er samtidig nemt, samt overskueligt når man skal udforske hjemmesiden.
Derudover går der ikke lang tid før man er blevet kontaktet af en sød pige.

God og sikker dating.

Har intet at klage over. God service og sikker dating. Kan kun anbefale den.

Surt at man skal købe sig til at læse breve

Surt at man skal købe sig til at læse breve

5 dage og 6 breve ikke så dårligt

ja nu prøver jeg lige single.dk og ser om ikke der skulle findes en sød pige til mig og det ser ud som om der sker noget her inde

Mange brugere

Ok site mange forskellige typer , folk svare tit tilbage.

En side der er lige til

Rigtig nem side at finde ud af nem at komme i snak med Mennesker God side :)

Udemærket!

Udemærket dating site. Nemt at finde rundt på siden, masser af indstillings muligheder samt pæn og ordentlig tone mellem brugere.

Uforstående kundeservice

Jeg har tidligere været tilfreds med at være guldmedlem hos SingleDK.
Engang for otte dage siden vælger jeg at få syv dage igen, hvor jeg dernæst ønsker at opsige medlemskabet. Det gør jeg så, dog uden at få en bekæftigelse på mail, som dog undre mig, men jeg tænker at den nok skal komme på mail når perioden er udløbet.
Så i går kan jeg se de har hævet 450,00 kr. fra min konto. Hvor efter jeg lufter min undren overfor deres "kundeservice" "Freja". Kundeservicen afviser mig blankt og siger at jeg ikke har afmeldt "servicen" og de ikke vil trække betalingen tilbage.

Jeg håber godt nok ingen vælger SingleDK, som datingside.

Godt datingsite

Datingsite med massere af brugere. Let at komme i gang, og spændende med matchbarometer.

Tilfredsstillende

Jeg kedede mig en sen aften i maj måned 2013 - så jeg oprettede, lidt i sjov, en profil på Single.dk og købte et par dages medlemskab for 19 kr.
2 timer efter fandt jeg en fyr som jeg synes lød interessant - hans profiltekst var fængende og matchpunkterne stemte overens med mine - et par dage efter mødte jeg ham første gang - og vi har nu været (officielle) kærester i 5 måneder :)

Det der gør, at jeg synes Single.dk er bedre og mere seriøs end andre dating sider er, at man skal svare på en række situations spørgsmål, som er meget relevante for hvem man evt. passer sammen med - så jeg har været meget tilfreds med hjemmesiden, og var så heldig at ramme plet første gang! :)

Godt, præcist og enkelt

En helt gennerelt god datingside, der fungerer.
Det er nemt at finde rundt i menuer, og man får besked på mail om, når der er nogen, der er interesseret.

Super side :-)

God side, nemt at komme igang

Ganske udemærket.

Single.dk virker ganske udemærket, der er selvfølgelig altid nogle ønsker man gerne så blive gjort tilgængelige. Men sådan er det når det er et dating site der vil have penge for de små ekstra ydelser

Let og overskueligt.

Siden virker meget let og overskuelig. Der er få ting i designet der kunne gøres bedre men ellers er siden bedre end gennemsnittet.

Udemærket side og nemt overskuelig.

Fedt med app og ellers fungere det bare.

Prøv hvis du søger noget måske en pige ;)

Nemt og lige til...!

Single.dk er den bedste dating side jeg har været på, den virker mere seriøs end de andre og er meget nemmere at finde rundt i...! Plus søgning i søge rubrikken virker rigtig godt og man kan udfylde mange søgekritier..!

single.dk Details

Visit Single.dk ApS