Sjaelsoe reviews

Sjaelsoe reviews

4.9

Discount-byggeri uden sjæl

Vi har nu boet 3 mdr. i Brombærparken i Valby og det positive førstehåndsindtryk er erstattet af et mere realistisk billede. Det er discount hele vejen igennem og ikke gennemtænkte løsninger. Hvem havde troet, at vi ville sidde i træk på sofaen og se film i et byggeri fra 2008... Men det gør vi hver aften pga. et konstant udsug, som ikke kan slukkes. Total dårlig idé, som resulterer i en komfort på linie med et gammelt hus fra 1970'erne - den holder bare ikke. Når vi åbner døren i eet rum, så klaprer døren i det andet rum pga. dette udsug. Gulvvarmen i badeværelsen virker kun på en lille del af gulvet og i resten af lejligheden er det gammeldags radiatorer. Det ene vindue i soveværelset er så højt, at det er en stor udfordring af finde en gardinløsning.

dårlig, dårligere, sjælsøe

Jeg ved ikke hvor jeg skal begynde, men deres måde at agere på ved byggeri, overdragelse, og så udlicitere alle fejl/mangler til anden virksomhed er under lavmålet.

At overdrage en lejlighed med manglende glas på altanen, så børnene kan falde ned burde politianmeldes.

At love at etablere broforbindelse i stort byggeri (skanderborg bakker), og så udskyde det i årevis pga. økonomi er utroligt.

Lave dårlig kvalitet og give dårlig kundeservice? Resultatet bliver herefter!

Ikke til at kommunikere med

Huset er købt på projektplan.
Det har Ulovlige Elinstallationer.
Energimærke er ikke korrekt.
Boligen er ikke magen til projektmaterialet.
De afaleverede tegninger til kommunen er ikke i overenstemmelse med virkeligheden.
Flere håndværksmæssige detaljer er for dårligt udført.
Stol ikke på den sædvanlige Sjælsø kvalitet

Is Sjaelsoe your company?

Sjælsø Entreprise A/S Details

Visit Sjaelsoe