Sjovbog reviews

Sjovbog reviews

9.5

Altid hurtig service

Har handlet her flere gange. God og hurtig service :-)

GENIAL!!!

Helt genialt påfund. Har nu købt 4 personlige godnat historie bøger fra sjovbog.dk og hver gang har der været fantastisk service, hurtig levering og glæde hos modtagerne..
Anbefaler helt sikkert denne hjemmeside til alle jeg kender og som ønsker at købe en lidt mere personlig gave.

Flot arbejde

Har i dag modtaget fine blyanter, viskelæder og blyantspidser med navn. Flot arbejde og hurtig levering.

rigtig godt

Jeg kan kun sige godt om sjovbog

Superspændende bog

Jeg har før bestilt babybogen.. Nu har jeg bestilt til konfirmation, og også de bøger er bare fine - personlige og flot arbejde. Disse bøger kan jeg anbefale.

Dyr Porto

Det var nemt og hurtigt betjening, men portoen er dyr 39kr og da pakken kom havde det kun kostet 24kr at sende den, det syntes jeg er for dårligt, så de har tjent yderligere 15kr

nemt at finde ud af

Nemr og hurtig levering. Flot resultat

Nem bestilling hurtig service

Hurtig service og nem bestilling, men ville ønske der var flere valgmuligheder hvad historie/eventyr angår. Men kan stærkt anbefales og har været et hit de gange jeg har givet bøgerne i gave.

Fantastisk bog

Jeg har lige købt 2 Cirkusbøger og de er bare fantastiske - og sikke en hurtig ekspedition - fra den ene dag til den anden. Jeg glæder mig helt vildt til at se modtageren øjne når de får gaven :-)

vil altid handle der de er super dygtig og flotte ting de laver.

Sjov bog det skal du prøve de har så mange flotte ting ja de har alt vi har handlet med dem i 14 år nu og det bliver vi ved med :-) barsels gaver dåbsgaver konfirmationsbog tasker og meget mere. Vil stærkt anbefale det til alle :-)

Jeg bestilte den en onsdag aften kl. 19, og en time efter får jeg en mail om at ordren registreret.
Torsdag aften får jeg en mail ved 19-20 tiden om at ordren er afsendt.
Fredag morgen lå den i min postkasse.
Bogen lever fuldt op til mine forventninger :-)

Flotte ting, god service og hurtigt levering

Sjovbog hjemmesiden er den perfekte hjemmeside til at købe personlige gaver, til fødselsdag, konfirmation, barnedåb m.m. godt udvalg og rimelige priser. varerne er af god kvalitet. god og hurtig kundeservice. kan kun anbefale.

FANTASTISK

Lækkert udvalg!Hurtig levering,fantastiske varer og et sted jeg varmt anbefaler alle!

Super god og hurtig service

god og hurtig service

tilfreds kunde

God oplevelse og fuld tilfreds med varen. Anbefales gerne.

Hej Heidi.
Mange tak for anmeldelsen og anbefalingerne.

Sikke en fantastisk oplevelse!!!

En mandag eftermiddag efter arbejde bestilte jeg en bog og en lille trækhest med navn, som skal bruges til gave den efterfølgende søndag. Jeg var lidt presset over min sene bestilling.. Men bum-bum, næste formiddag kommer varerne frem til mig! Det er da fantastisk!! Hvilket andet firma kan prale af at levere et halvt døgn efter bestilling!! Kan kun takke og rose sjovbog.dk, der sparede mig for at gå og være nervøs hele ugen for om jeg skulle dukke op til barnedåb uden gaver! Og varerne var super flotte og godt lavet!!
Jeg vil absolut anbefale sjovbog.dk til alle og enhver!

Hej Nina.
Mange tak for anmeldelsen. Vi prøver at være hurtig med vores levering og bliver rigtig glad når vi læser en anmeldelse som din, tak :o)

Super nemt og hurtig levering

Det var meget nemt at bestille bogen og vi fik den leveret efter få dage. Super fint.

Hej Kielstrup.
Tak for anmeldelsen. Dejligt du syntes det var nemt.

Til tiden og sikkert

Jeg har efterhånden handlet med sjovbog.dk ca. 8 gange og har kun gode erfaringer med kvalitet, pris og leveringstidspunkt. Det at jeg vender tilbage siger vel alt.

Hej Steen.
Mange tak for din anmeldelse og ja vi er rigtig glade for alle de kunder der kommer igen, så tak :o)

super fine produkter og hurtig levering

Super fine produkter og hurtig levering....ikke sidste gang jeg handler der :)

Hej Heidi.
Tak for anmeldelsen og dejligt at høre, at det ikke er sidste gang vi sender varer til dig.

Sjovbog.dk V/Sjovgave

Hos Sjovbog.dk kan du få lavet gaven alle holder af at få, voksne som børn. Sjovbog.dk er specialister i at lave fantastiske personlige gaver. Få bl.a. lavet din helt egen personlige bog, hvor modtageren, uanset alder er hovedpersonen. Få også nævnt venner, alder, bopæl og givers navn i eventyret. Vi har mange andre gaveidéer til barsel, barnedåb, fødselsdag, bryllup osv. Altid til fornuftige priser!! Personlige gaver bruges og elskes, for så at blive gemt, som skønne minder.

Visit Sjovbog

Write to: info@sjovbog.dk