SjoveDimser.dk reviews

SjoveDimser.dk reviews

9.2

Det bliver ikke nemmer at handle på nettet

Nemt at bestille,god information helt frem til levering.

Helt i orden

Vi købte NeoCube Alpha magneter. De kom hurtigt.

Nem, klasse, ligetil og hurtig levering!

Fantastisk! Fuldkommen fantastisk!
Jeg bestilte mine ting onsdag kl 13:00, og allerede dagen efter kl 11.11 var pakken ankommet til mit hjem.
Det er ligetil, nemt, billigt og det bliver leveret dag-til-dag.

Kan kun sige gode ting om denne virksomhed!
Thumbs up! - Keep up the good work!

Hold da fast...

Har sjælden oplevet så hurtig betjening. Bestilte og vupti dagen efter var pakken der med GLS. Hurtigt og nemt. At produktet ikke helt lever op til mine forventninger, ja det er så en anden sag... Sådan er det måske bare nogle gange at handle uden at have set varen på forhånd..

God og hurtig levering

Hjemmesiden er overskuelig, og varerne bliver leveret i løbet af få dage.

Positiv oplevelse ....

Hvis du skal bruge en lyskæde til solenergi, så er den her !..... enda billig og meget hurtig levering.
Positiv oplevelse/overraskelse vedr. varen som er meget svær at finde i fysiske butikker og på nettet

quick and best price

Very good service, delivered as described, carefully packaged and fast.

Medium oplevelse

Hurtig og nem levering, men kvaliteten var bestemt ikke særlig god.
Matronics ApS

Reply from Matronics ApS

Hej Lotte
Mange tak for din feedback - Jeg kan se du har købt nogle helt normale knæklys armbånd og dem plejer der ikke være problemer med. Du skal være meget velkommen til at sende en mail til support@sjovedimser.dk eller ringe til os på 7464 4848 så vi kan få afklaret hvad problemet præcist er og om vi på nogen måder kan få gjort dig tilfreds igen.

De bedste hilsner fra www.sjovedimser.dk - Christian

Einfach gut

Overskuelig søgning.
Stort udvalg.
Hurtig levering.

Gik som smurt.

Jeg bestilte nogle sugerør, briller og andet sjovt som knæklys vi skulle bruge til en børne fødselsdag. Tingene kom hurtigt og det var et hit hos børnene :-)

Flot!

Jeg kan kun sige, at Sjove Dimser er dygtige, hurtige, kort sagt: jeg anbefaler andre, at tjekke deres website

Lynhurtig Levering

Kan ikke klage over noget

Enkelt.....hurtigt......ok.pris.....

Jeg synes det var en fin måde at få fat i de varer på.

Varer til tiden.

God service, og varene kom som lovet.

Let bestilling - hurtig levering!

Vi ønskede hurtigst muligt at få bestilt to vandballonslynger - upti wupti så var de bestilt og de kom dagen efter. Der var også mange andre sjove ting på siden vi overvejer at anskaffe.

Nemt og hurtigt

Jeg bestilte en vare og modtog den 2 dage efter. Nemt og hurtigt og vil klart handle her igen.

Super fin service - desværre lever produktet ikke helt op til forventningerne

Jeg købte en solcelle oplader, som skulle kunne oplade mange forskellige mobiltelefoner, herunder Samsung.
Desværre mangler der stik til netop den Samsung, jeg har (2'eren), og det er lidt svært at forstå, da det er samme stik, som også bruges til f.eks. kameraer, headsets osv. Og ærgerligt at opdage, når man sidder på en ø uden el....
Men har man en telefon, hvortil der er et passende stik, virker opladeren fint.
Matronics ApS

Reply from Matronics ApS

Hej Ruth
Mange tak for din anmeldelse og feedback omkring produktet. Jeg er ked af at høre den ikke kunne hjælpe dig da du manglede strøm. Den passer også til din Samsung telefon, der skal du blot medbringe ledningen der fulgte med telefonen og så tilslutte den i opladerens USB udgang. Vi har netop omformuleret teksten på hjemmesiden så det fremstår lidt mere tydeligt. Man kan så altid diskutere hvorvidt det var mere smart at denne ledning fulgte med, men da stort set alle smartphones samt andet elektronik med MicroUSB, bliver leveret med denne ledning, så er der ikke nogen grund til at skulle betale for en ekstra ledning man allerede har liggende.

Såfremt du ikke kan bruge opladeren og den er i ubrugt stand er du velkommen til at returnere den til os igen.

Mvh www.sjovedimser.dk - Christian

super

Rigtigt god vare, go kvalitet og hurtig forsendelse, kan kun anbefales.

bedre service findes ikke

købet noget som var defekt. servicen for at få problemet løst var perfekt , ingen ventetid,

Lynhurtig ekspedition

Hjemmesiden er let og intuitiv at bruge. Bestilling og levering er lynhurtigt. Eneste skår i glæden var (naturligvis) PostDanmark, som løgnagtigt påstod, at de ikke kunne levere varen. Dette var naturligvis ikke SjoveDimser.dk's skyld...

Sjovedimser.dk

Om virksomheden

SjoveDimser.dk har et bredt program af gadgets, gaveideer og festartikler fra hele verden. Hjemmesiden er ejet af Matronics ApS der har mange års erfaring med nethandel og god kundebetjening. Vi er kendt for en hurtig levering og en god support, det gælder også efter en handel ! Vi har fysisk butik i Sønderjylland og lagerfører over 2300 forskellige artikler. Du er også velkommen til at besøge www.matronics.dk.

Visit SjoveDimser.dk

Write to: info@matronics.dk