Sjovekonkurrencer reviews

Sjovekonkurrencer reviews

4.5

Det var dog utroligt!

Masser af mails bliver sendt. De optræder under forskellige dæknavne, men et opslag hos dk-hostmaster.dk fortæller lidt om dem:

CM Network A/S
Ved Stranden 22, 1.sal
9000 Aalborg
Telefon: +45 98116450
http://www.cmnetwork.dk/page.asp?id=109&kategori=CM Network

der sendes ustandseligt spam mails, uden mulighed for afmeldning

der sendes ustandseligt spam mails, uden mulighed for afmeldning da man overføres til en hjemmeside der ikke fungerer, er der ikke lov mod det?

Rikke Houmøller

Nu er det anden gang jeg er blevet ringet op af fremmet, der tror at jeg er DEN Rikke Houmøller der sender disse spam mails rundt for Sjovekonkurrencer.dk Heldigvis har dem jeg har fået opkand af været forstående over at jeg ikke er DEN Rikke Houmøller, men Rikke Søe Houmøller. Hvis jeg modtager flere opkald ang det samme, vil jeg kontakte politiet ang misbrug af navnet

SPAM

Er du først røget i kløerne på dette helvedes sted, så kan man bare ikke komme ud igen. Sender den ene spam mail efter den anden, og prøver man at melde sig fra, ryger du bare ind på en hjemmeside der ikke virker. Umuligt at kontakte dem, endvidere finde kontaktoplysninger på dem nogen steder. De skulle meldes

Is Sjovekonkurrencer your company?

Visit Sjovekonkurrencer