Skadedyrshop reviews

Skadedyrshop reviews

7.6

Hurtig Levering!

Vil klart anbefale Skadedyrshop.dk, idet deres service er helt i top. Min varer blev sendt samme dag, som jeg bestilte og jeg havde varen mindre end 24 timer efter bestilling.
Hurtigt levering er en kæmpe fordel når man handler på nettet!

Produktet kom hurtigt, men dyr levering

Jeg er enormt tilfreds med leveringstiden og produktet er jo nu engang, hvad jeg har købt. Glæder mig til at se, om det virker.

Det jeg dog synes er lidt svinsk, er at portoen koster mere end hvad, jeg har købt. Det vidste jeg godt, da jeg betalte, der så jeg da godt, at der var noget porto på. Men da produktet ankommer sammen med en kvittering, kan jeg se, at jeg har betalt 33 kroner for levering - portoen er dog kun 15,75.

Eftersom jeg har købt en vare til 29 kroner er det lidt meget at give 33 kroner, når man ved at det kun burde have kostet max 20 kroner.

Men hurtig levering :-)

Problemer med PostDK levering håndteret perfekt

Jeg bestilte nogle varer en lørdag, men ændrer derefter mening og skriver til dem (stadig om lørdagen) for at få annulleret min ordre.
Fem minutter senere modtager jeg mail om at min ordre er annulleret (første gang jeg har oplevet et firma som gør sådan noget når det ikke er hverdag).
Jeg opretter derefter en ny bestilling (hvor jeg endda får mængderabat på den ene vare).
Tirsdag eller onsdag ringer de til mig for at fortælle at postDK har returneret pakken til dem pga. nogle problemer med leveringsadressen (hvad det helt præcist gik ud på ved jeg ikke). Men at de straks sender den til mig og jeg modtager pakken dagen efter.

Så alt i alt vil jeg sige perfekt information (at jeg blev informeret med det samme om problemerne med levering) og service (hurtig respons og håndterer mails i weekenden).

Kun 3 Stjerner

Har brugt dem 1 gang og var ret skuffet og den bestilte produkt da jeg ikke mener det levede op til produktbeskrivelsen.

Valgte dog at beholde det da beløbet ikke var ret stort.

Vil nok kigge mig om efter et andet sted næste gang jeg skal bruge noget inden for denne produktvifte.

Edderkopper

Bestilte en edderkoppeskræmmer og den kom efter få dage.
Hurtig levering, det kan vi li´ :-)

Sendt samme dag

Varene blev sendt efter nogle timer.

Jeg havde en god oplevelse af hele købet.

Dårlig kundeservice.

Har haft kontaktet firmaet vedr. et produkt uden nogen form for respons.

Dårligt produkt, intet svar på mail

Jeg købte en Bananflue-fælde, som overhovedet ikke virkede,
så mailede jeg en reklamation, og bad om at få pengene tilbage, men jeg fik aldrig svar på henvendelsen

/Preben

Is Skadedyrshop your company?

Skadedyrshop Details

Egen webshop til din Internet butik

Visit Skadedyrshop