Peter Skafte ApS - Øl, Sodavand & Kildevand reviews

Peter Skafte ApS - Øl, Sodavand & Kildevand reviews

6.8

Tak for god service!

Umiddelbart synes jeg at leveringsprisen er lidt vel høj, men når det hele går gnidningsfrit med god service, så passer det hele meget bedre sammen.

Skafte.dk er absolut en anbefaling værd!

Nemt, enkelt og effektivt! Fantastisk service!

Hej
Jeg vil bare mens jeg husker det – og i øvrigt inden regningen er kommet – sige tak for jeres fantastiske service. Kunder plejer kun at skrive, når de vil brokke sig over et eller andet, jeg gør så her det modsatte, da jeg i øvrigt har anbefalet jer til venner og kolleger.

Mht. afhentning af anlæg, ringede jeres chauffør og gav mig en halv times varsel, dejligt. Sjovt nok kan man ikke få Post Danmark eller DHL til at yde den samme service, så stor ros til jer herfra, hvor vi i øvrigt havde en dejlig fest med dejlig koldt fadøl.

Vi vil Aldrig handler her mere!!

Vi bestilte et fad øl her. Vi bestilte ikke et anlæg, fordi det lånte vi af nogle venner. Ved afhenting af fadet af vores nabo, fik han alligevel et anlæg med, som vi ifølge en medarbejder måtte bruge. Ved aflvering modtog en medarbejder det hele, og der blev ikke talt om leje. Lidt efter blev vi ringet op af en højrystet Peter Skafte, som sagde at vi ikke havde afleveret noget, og at vi skyldte ham penge for leje af anlægget. Det blev sagt meget groft. Vi betalte men er stadigvæk uenig i handlen. Vi anbefaler derfor alle vores venner og bekendte, ikke at handle hos Peter Skafte, og vi gør det i hvert fald Aldrig i livet mere.

Til tiden (faktisk lidt før), holder aftaler.

Vi bestilte 5 fustager øl, med anlæg og bord.
Anlægget blev sat op efter aftale og hentet igen til aftalt tid.
Vi havde også kontaktet firmaet pr. telefon for at få flere fustager med en vi først havde bestilt, ringende dagen i forvejen, uden noget problem.
Vil anbefale dette firma.
Hilsen K., Hellerup

Peter Skafte ApS Details

Levering af Øl & sodavand samt fadøl overalt i storkøbenhavn. Slip for besværet og lad os køre det lige til døren og tage de tomme kasser med.

Visit Peter Skafte ApS - Øl, Sodavand & Kildevand

Write to: peter@skafte.dk